יום שלישי, 12 באפריל 2011

קני לך טיפוחים ותמרים

שלומות לכל קוראיי החתיכים והחתיכות. מה שלומכם? אני, למען האמת, מרגישה ממש ממש טוב. אבל ממש. נחמד לא? וכשטוב לך בפנים, את רוצה שיהיה לך נעים גם מבחוץ. איך זה הולך אתם שואלים? בואו נראה.

לפני שאני שוכחת, בפעם הקודמת שצילמתי משהו על המיטה שלי נשאלתי מה זה כיסוי המיטה הזה. ובכן, זהו השריד האחרון מסט של Little Miss Sunshine שקנו לי בלונדון כשהייתי בת 6. אני שולפת אותו בכל חורף כדי שישמש כציפה לשמיכת הפוך שלי.

אני מניחה שזה נראה לכם מוכר

יאללה, למוצרי הטיפוח.


מה - ספריי טיפוח דו שלבי Aqua Light 
מי - פנטן
מי בדק - אני
אופן הגעתו אליי - מהיחצן
דבר היצרן - עוזר לטפח ולרכך את השיער באופן מיידי לסירוק קל בין חפיפות ולתחושה אוורירית.
מי נגד מי ולמה - הספריי מבטיח להתיר קשרים ולהפחית קרזולים. מאחר ויש לי שיער מאד עבה ונוטה לתלתלים אני סובלת משתי התופעות האלה. לספריי יש ריח טוב, שאני מאד אוהבת, אבל הוא פשוט לא עושה כלום לשיער שלי.
שורה תחתונה - מיותר


מה - Delice de Poudre Bronzing Powder
מי - Bourjois 
מי בדק - אני
אופן הגעתי אליי - קניתי באסוס 
מי נגד מי ולמה - תקופה ארוכה רציתי לנסות ברונזר, בפרט את הולה של בנפיט. אבל הולה עולה יותר מ-40$ ויום אחד קלטתי את החמודון הזה באסוס במחיר 12$ בלבד. כששאלתי את דוד גוגל עליו, פוצצתי במידע והמלצות, כולל אלה של גורואי האיפור החביבות עליי ביוטיוב פיקסיוו, פיקסי2וו (למה יש להן אותו שם?), טיפאני ועוד כמה, אז קניתי. הוא מאט, עם טיפונת ניצנוצאז' וצריך להיזהר לא לשים יותר מדי (פוווו גדול על המברשת לפני המריחה). זה ברונזר מצוין, שנותן מגע זוהר ושזוף לפנים. חוץ מזה, האריזה שלו חמודה להפליא (הוא התחפש לשוקולד) וגם הריח כיפי. 
שורה תחתונה - מומלץ בחום


מה - Touche Éclat גוון 2
מי - Yves Saint Laurent 
מי בדק - אני
אופן הגעתו אליי - קניתי בסופר פארם
דבר היצרן - מעלים עיגולים שחורים, כתמי פיגמנטציה וקמטים קטנים, מוסיף זוהר לעור הפנים.
מי נגד מי ולמה - הקונסילר הקליל\מאיר המהולל ביקום עושה כל מה שהוא מבטיח ועוד. אני מורחת אותו מתחת לעינים, מסביב לאף ואז מטשטשת עם אצבע או עם מברשת קטנה. כמה וכמה פעמים אנשים שאלו אותי מה עשיתי או טענו בתוקף שרזיתי, כשכל מה שעשיתי היה למרוח אותו.
שורה תחתונה - מתיחת פנים בעט

מה - Anti-wrinkle lifting serum (מוצרי האנטי אייג'ינג שלהם מחולקים לארבע דרגות, זוהי דרגה 2 לקמטוטים קלים)
מי - Sothys
מי בדק - חברתי א', בת שלושים ושלוש 
אופן הגעתו אליי - קיבלתי מהיחצן יחד עם המסכה
מי נגד מי ולמה - א' כותבת: כתוב עליו שהוא לשימוש בבוקר ובערב אז מרחתי אותו כך פעמיים ביום, מיד אחרי ניקוי פנים (עם מי פנים של קליניק), לפני הלחות והמייקאפ. הריח שלו עדין ונעים, המרקם שלו מרגיש מאוד חלק ונעים וכמות של כאפונה התגלתה כמספיקה לכל הפנים (ואפילו קצת לכיוון הצוואר!) באופן מפתיע. הוא נספג בקלות ומשאיר הרגשה מאוד נעימה וקלילה, אני בד"כ מחכה כמה דקות לפני הלחות כדי שייספג לגמרי. עור הפנים שלי הוא מעורב - יבש אז עניין הלחות חשוב לי מאוד. אין לי קמטים כל כך אז אני לא ממש יכולה לדווח על שיפור באיזור הזה אבל שמתי בהחלט לב לכך שבבוקר כשאני קמה הפנים מרגישות יותר רעננות לעומת תחושת היובש שלפעמים יש לי לאחר הלילה. אני גם די בטוחה שהמייקאפ מתיישב לי יותר בקלילות.
שורה תחתונה - מוצר מצוין אף כי לא ברור מה יחסו לקמטים


מי - Sephora
מי בדק - אני
אופן הגעתי אליי - מתנת יומולדת מאוחרת מחברתי שגרה בארה"ב
מי נגד מי ולמה - שביעיית עפרונות עיניים חמודים של הלו קיטי בקופסת פח מקסימה. הייתם מצפים למי יודע מה ממוצר ממותג כזה? כי אני לא, אבל אין מה לומר - הגוונים יפהפים (בפרט הירוק בקבוק והתכולים) והסווטץ' הזה שמרחתי על עצמי כדי לצלם את הצילום שלמעלה לא ירד ממני גם אחרי מקלחת חמה והותיר סימנים כל יום המחרת.
שורה תחתונה - מיאו חתולה!!


מי - Sephora
מי בדק - אני ואני ואני
אופן הגעתי אליי - חלק שני של מתנת היומולדת מארה"ב
מי נגד מי ולמה - מברשת משיער טבעי למייקאפ נוזלי. ראשית, היא יפהפייה - ורודה מטאלית ומגיעה עם מכסה חכם שמגן על השערות. שנית - היא סמיכה ונעימה למגע ונוקשה בדיוק במידה ומורחת פשוט נפלא, בלי להשאיר פסים (ראיתי סרטון ביוטיוב שמסביר שהסוד למריחה נטולת פסים היא שאחרי המריחה הרגילה, צריך לטפוח עם המברשת על כל הפנים, כדי לטשטש את סימני המריחה. זה עובד יופי).
שורה תחתונה - למה ספורה לא שולחים לישראל??

13 תגובות:

  1. OMG, אני כל כך הולכת לקנות את ערכת העפרונות הזאת, דליש! ומה שלא נשלח ישירות מספורה, יישלח כבר מאיביי או עם מסטופ או משהו. אין דבר העומד בפני הרצון האובססיבי בקניות.

    השבמחק
  2. זה פשוט נהדר!

    אבל אני, כידוע, בטראומת איפור מזויץ מאיביי, כך שאני מהססת אם לקנות משם שוב מוצרים שכאלה.

    השבמחק
  3. תודה על הסקירה

    רציתי לנסות את הספריי הזה של פנטן אבל בסופו של דבר ויתרתי כי לא כל כך אהבתי את המרכיבים שלו. אני מאוד אוהבת את הקונדישנר הנוזלי של GLISS, משתמשת בו אחרי כל חפיפה.

    אני כל כך הולכת לקנות לי את הברונזר הזה של בורז'וה!

    השבמחק
  4. דווקא העובדה שמצאתי באיביי רק מוכר אחד שמציע את המארז הזה, נראית לי מעודדת. אני חושבת שמוצרים שמזייפים אפשר למצוא בכמויות גדולות (כי זה אומר שאלה מוצרים שמשתלם לזייף).

    באמת לא היה קל למצוא דרך לשנע את זה אלי, אבל בסופו של דבר נמצא מסלול איביי -> מסטופ (בזכות שתי עובדות פייפאל משמחות - האחת שסוף סוף אפשר לקנות בפייפאל ולשלוח לכתובת בחו"ל, והשניה שיש למסטופ מבצע הנחה 10$ אם משלמים להם באמצעות פייפאל).

    40$ כולל משלוח עד הבית נראה לי ממש שווה תמורת שבעה עפרונות מלבבים כאלה.

    השבמחק
  5. עדן, לא הכרתי את הבלוג שלך קודם - אחלה בלוג (ואחלה ברונזר, כדאי לך)! אגב, אני רואה שיש פה הרבה קוראים חדשים לאחרונה, איך הגעת לשבלוג?

    שמונה, אוכמית קטנה ולא חומצית שכמותך, שמונה!

    השבמחק
  6. may I ask...
    the Touche aclat- how much does it cost?

    thanks!

    השבמחק
  7. אני רוצה לנסות את הספריי של פנטן. אני כבר הרבה זמן מחפשת משהו שאפשר להתיז על השיער כדי להרגיע את ההילה שנוצרת לאחר סירוק שיער יבש.

    השבמחק
  8. תודה רבה!
    האמת, אני עוקבת כבר מזמן :) לא זוכרת איך הגעתי, בטח דרך בלוג-רול של אחד הבלוגים שאני קוראת.

    השבמחק
  9. מאיה - אם השיער שלך דומה לשלי, זה כמו להשפריץ בושם.

    אנונימית - אני לא זוכרת בדיוק, באיזור ה-200 ש"ח. בטח יש מוזל בסטרוברי, בואי נראה - 160 ש"ח

    http://us.strawberrynet.com/makeup/yves-saint-laurent/radiant-touch--touche-eclat----2/30316/#DETAIL

    השבמחק
  10. לולז, שרונית, תספרי שוב... (אלא אם כן מקבלים עיפרון סודי אקסטרה שמודבק בצלוטייפ ללמטה של הקופסה ומרוב חשאיות גם לא ציירת איתו דוגמית על היד.)

    השבמחק
  11. התכוונתי לעפרון הבלתי נראה. יש לי טלפון בחדר השני, חייבת לרוץ!

    השבמחק
  12. אני כלכך שמחה שאהבת את עפרונות החתולים. לא תיכננתי שממש תשתמשי בהם, אבל לא יכולתי לומר לא לקיטי. אני שמחה שהם התבררו גם כפרקטיים. וכן, מברשת המייקאפ נקנתה גם היא בשל העיצוב המלבב. ככה זה שיש חברות שלא מתאפרות כלל :)

    השבמחק
  13. חן, את שיחקת אותה בענק! הם מאד יפים כולם, אבל הם גם משובחים. איזה כיף לי שיש לי חברות כמוך!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים