יום חמישי, 21 באפריל 2011

יצאתי נעל

בערב החג החלטתי להחמיא לעקיצות שלי בתלבושת אביבית. לפיכך עטיתי על עצמי חולצה מאנתרופולוג'י, ג'ינס ממרקס אנד ספנסר, גרביים מ-H&M (בארץ), את הנעלים האביביות החדשות מאסוס ושרשרת רקומה של דריוס מרזילי. 


סבבה, אתם ודאי שואלים, אז למה זה כתוב בפסקה למעלה ולא באותיות קטנות למטה, כמו שאת תמיד עושה? הסיבה היא שזו היתה הפעם הראשונה (והאחרונה) שנעלתי את הנעלים האלה והלכתי איתן לעבודה בלי לחשוב לרגע, והן פשוט קטנות מדי, כך שסבלתי כל היום (למזלי, זה היה ערב החג ועבדתי מעט מאד שעות, ועדין - זה כאב). וזה ממש חבל כי הן יפות מאד וסופר טרנדיות.

לפיכך, הוספתי אותן לדף המכירות שלי ומי שמעוניינת מוזמנת לקנות אותן. הן נמכרות כעת באסוס ב-137 ₪ במקום 212 ₪ אבל אצלי תוכלו לקנות אותן ב-100 ש"ח פלוס משלוח. נו טוף, לפחות בתמונה זה נראה נחמד.

4 תגובות:

  1. איך שראיתי את הנעליים ישר חשבתי לשאול איך הן מרגישות... בדר"כ קבקבי עץ מכאיבות לי נורא ואלו פשוט נראות מקסימות...
    כמה חבל שאני גם 41....

    השבמחק
  2. אני שונאת נעליים קטנות מדיי!
    בכל מקרה, גם אם הן קטנות לך הן בטח עדיין גדולות עבורי.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים