יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

שערה בכוס ויסקי

לפני כמה וכמה שנים, עברתי עינויים מסוגים שונים אצל הקוסמטיקאית שלי כשלפתע ראיתי את האישה עם התספורת המושלמת בעולם. היא היתה בלונדינית זוהרת עם תספורת מדורגת ארוכה מדהימה והייתי חייבת לדלג אליה, רגל אחת מכוסה שעווה והשניה אדומה ולוהטת, ולדרוש בשמו של הספר שלה. היא הסתכלה עליי במבט מלא בוז ואמרה "הספר הכי טוב בארץ כמובן, עמיר מזרחי". עמיר מזרחי, מלמלתי לעצמי, וגררתי את עצמי חזרה למיטת סדום.

מאז הספקתי להסתפר אצל עמיר וגם אצל אחרים (לפי התקציב והחשק) כמה וכמה פעמים, וגם צבעתי את שערי פעמים רבות. הפעם האחרונה היתה מבלבלת במיוחד. יצאתי מהמספרה מרוצה, אבל כמה ימים מאוחר יותר הבנתי שהשיער עקום (הבדלים של כשלושה ס"מ בין הצדדים ועקמומיות כללית מאחורה ובפוני). חזרתי לשם לתיקון ויצאתי עקומה אבל פחות. אחר כך הגיעו יוני, יולי ואוגוסט והופה - הנה אנחנו בהווה, בו אני משתעלת כאילו אין מחר ושערי כהה הרבה יותר מדי, בדיוק כמו מצב הרוח שלי. ישבתי וקיללתי חרש כשלפתע שמעתי שרונה קטנה לוחשת לי בקול פעמונים "לכי לספר הכי טוב בארץ כמובן, עמיר מזרחי". שוין אמרתי, וקבעתי תור.

 לפני: רוקרית רצוצה 
מכנסיים - ניו לוק (לונדון)
גופיות - טופ שופ (ישן)
שרשרת - Accessorize (לונדון)
מגפונים - גזית

בזמן שעמיר יישר את הנזק ודירג לי כמו שצריך, כשלשנינו ברור שאני מגדלת את השיער בתקופה הקרובה, שאלתי את עצמי "למה כולם מפטפטים עם הספר ורק אני לא? האם זו בעיה שלי? האם זו בעיה שלו? האם זו בכלל בעיה? אולי כואבת לו השן? אולי הוא חושב שאני שמנה? למה בחנויות אני מפטפטת עם המוכרים בכיף ופה אני נכשלת במשימה?". כך חפרתי לי בזמן שעמיר עשה את שלו והעביר אותי הלאה לידיו האמונות של אחד המתקרא דודי, אך אנו נקרא לו "דודי הקוסם".

דודי הקוסם הקשיב לי טוב טוב והבין שאני רוצה להבהיר את השיער, אבל לא לצבע דבש ולא לצבע בלונד צהוב, ושאני לא מתנגדת לשיער השיבה שלי באופן כללי אלא שמפריע לי המראה המוזנח שנובע מזה שרק השורשים לבנים. שמע והחליט לעשות את ההפך ממה שספרים עושים - הוא הפשיט את הצבע מהשיער שלי, בתהליך כימי מסריח במיוחד, ואז שילב גוונים בלונדינים אפורים בתוך השיער הטבעי שלי, על פסי השיבה שבו. אמן.

Fast Forward שלוש שעות קדימה - המספרה כמעט ריקה, אני ודודי והסייע הנפלא שלו ובחורה יפהפיה אחת, שדודי שכנע לעשות גוונים בהירים למרות השעה המאוחרת, מריצים שוטים של וויסקי טעים. דודי מפליא במחולות, אני משתעלת לי בנחת אחרי מריחת לקה וסידור גבות (הפעם הראשונה בחיי שמסדרים לי גבות ולא כואב לי בכלל, והגבות נראות נפלא) ולפני שאני יודעת מה קורה, אני גם לא מפסיקה לדבר וגם כמעט בלונדינית. או שחורדינית. או אשכנזינית. איך שלא תקראו לזה, זה נראה נפלא ומרגיש צעיר בכמה שנים, ואני חושבת כמה שאמא היתה אוהבת את זה (למרות שהיא הכי אהבה אותי עם שיער קצר, קופצני וסגול בוהק).

אחרי: אשכנדינית מרוצה
אותן מכנסיים מאתמול
חולצה - טופ שופ (ישן)
גופיה - חור בקיר
שרשרת - מדורותי פרקינס (ששיפצרתי)
לקה - Color Club Ultra Violet

יצאתי בנזק כספי לא מבוטל, אבל היה שווה כל אגורה. גם סיפר אותי הספר הכי טוב בארץ, גם פגשתי שני גברים נפלאים שעשו הכל כדי לשמח, להצחיק, לפנק ולשפצר אותי וגם עשיתי את היום לפדיקוריסטית שכמעט מתה מצחוק בזמן שניסתה נואשות להסיר את הלקה הכחולה ניצנוצאז' שקניתי בלונדון באמצעות אצטון, שופין, אקונומיקה ועופות קפואים (גם איתה דיברתי די הרבה). חבל שלא היה לי כוח לחכות ולראות איך נראה השיער של היפהפיה הלשעבר ברונטית, אבל בשעה עשר ורבע כבר הייתי מורעבת ועייפה מדי. וכך חזרתי למכוניתי כל כך מרוצה שאפילו לא התעצבנתי מהרפורט שחיכה לי על השמשה - עוד מאה שקל פחות מאה שקל.. הנחתי אותו על הכיסא לידי ונסעתי הביתה כשאני שותקת לראשונה בארבע שעות.

11 תגובות:

  1. וואו, השינוי נראה מדהים ומחמיא לך כל-כך. תתחדשי!

    השבמחק
  2. אההה!! נראה מעולה!!!! ואו! :o)

    השבמחק
  3. אמנם אני לא מתעלפת על פסים, אבל זה נראה מצוין.

    השבמחק
  4. ואת מחייכת!!
    זה שווה הכל :)

    השבמחק
  5. את מ-ק-ס-י-מ-ה-!

    'התגלגלתי' לבלוג שלך לפני כשבועיים, בדיוק בזמן כדי לקרוא שהיינו במקביל בלונדון (ושקנינו את אותם מגפיים באוונס).
    הפוסטים היומיים שלך גם מעניינים וגם עושים לי מצברוח טוב, הכי כיף!
    תודה.

    השבמחק
  6. אכן מהמם.
    לי היה פעם ספר קוסם ויום אחד הגעתי למספרה והוא לא היה שם יותר.
    אחר כך התאכזבתי שהמון מספרות אחרות עד שהגעתי למיקי (בוגנים כמובן). הוא קוסם. הוא ממש קוסם. הבעיה היא שהוא נורא נורא יקר, אז עכשיו אני מגדלת... בינכה זה מה שהוא המליץ לי לעשות.

    השבמחק
  7. הלוק החדש מקסים לך :-)

    ויופי יופי יופי שמצאת קוסמים שגם שידרגו את המראה שלך וגם שידרגו את מצב הרוח שלך. וכנראה שכמה שוטים של וויסקי עוזרים גם :-)

    השיער שלי גם זקוק להחייאה נואשת... הבעיה שלי היא שכל עוד חם בחוץ אני לא מסוגלת ללכת עם שיער פזור, ואם אני אוספת אותו כל הזמן חבל על הטרחה כרגע. אני מחכה לסתיו האמיתי כדי להסתפר. יש מצב שאהפוך לבלונז'ינית אשכנזינית כמוך.

    רוצה לשמוע משהו שגרם לי לעצור בהלם כולל שפשוף עיניים היום?
    אני הולכת לי לסופר השכונתי (שופרסל) להשלמת קניות לחג+סופ"ש, עוברת בין מדפי מוצרי החלב כשלפתע מה אני רואה???
    ווילי פוד התחילו לשווק בייבי בל לרשתות השיווק הרגילות! ועוד בשלושה טעמים שונים (למרות שהאדומים הכי טעימים, נקודה).
    ולא, לא קניתי. הייתי בהלם ואני יודעת שיש אצלך חבריקואים שמחכים שניפגש.
    כנראה שנגמרו הימים שבהם כל מי שנסע לחו"ל ידע שלענבל מביאים בייבי בל או שדמם בראשם חחח

    השבמחק
  8. מהמם לך!! תתחדשי! ושמחה לשמוע שהיתה לך חוויה טובה במספרה :-)
    דרך אגב, גם אני אף פעם לא מדברת עם הספר שלי... את לא היחידה.

    השבמחק
  9. WOW אם הייתי גבר, הייתי שורקת לך.
    תתחדשי! כל כך צעיר, שמח ומתאים לך!
    אהבתי מאוד.

    השבמחק
  10. זה מקסים לגמרי, את נראית מעולה!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים