יום ראשון, 20 במרץ 2011

חג האביב

אחחח איזה ריח מתוק יש לאויר בימים האחרונים, ריח פריחת הדרים. הסיסים חזרו לתעופת הערב ההזויה שלהם. הפרזיות פורחות. אתמול אפילו ישנתי בגופיה נטולת שרוולים! חג האביב מתקרב לו, וזה הזמן לבדוק מה חדש אצל חברינו המקוונים שמעבר לים, ספקי האופנה המלאה המוצלחים באינטרנט, אסוס. הנה כמה פריטים בהם אני חושקת. מה דעתכם?

ראשית, אוברול ארוך שרוולים בעיטור ורדים. הוא מקסים להפליא בעייני (אני מתה על אוברולים נשיים מעין אלה). אני חוששת קמעה ממחשוף הגב הנדיב מאד שלו, בעייתי למי שחייבת חזייה ואני לא יודעת איזו גופיה תתאים מתחתיו מבלי להרוס אותו. אולי גופית סבא באופוויט? לא בטוחה.

 מחירו כ-254 ₪ (יש משלוחינם בינלאומי על כל האתר)

עוד אוברול יפה עם גב שפוי יותר הוא זה. מחד, אני מאד רוצה לקנות אותו. מאידך, הירכיים של הדוגמנית יפות משלי ואני חוששת שזה לא יראה טוב, למרות שהיא גבוהה ממני בכמעט 10 ס"מ. ומי רוצה ללכת עם גרביונים בקיץ, מה גם שהאוברול פשוט מתחנן לכפכפים מינימליסטים. לא קל, לא קל.


מחירו כ-222 ₪

נקסט! שמלה פרחונית וקלילה בגוונים כתומים-אדומים-ורודים מקסימים ושפע בד מתנפנף מחד ודקיק מאידך. נראית כמו שמלה מצוינת להחמאה מחד וטשטוש אזורי בטן בעייתיים מאידך. אממה (אני לא מאמינה שאני עומדת לכתוב את זה. תנשמי עמוק ו-) בקולקצית הקיץ של משמין לי, שתשוחרר בקרוב, יש שמלה דומה בגוונים מתוקים לא פחות ולה כתפיות רחבות שיאפשרו להסתיר את החזיה, להבדיל מכתפיות הספגטי של אסוס, ומותן שנראית צרה יותר. במילים פשוטות - נדמה לי שהשמלה של משמין לי מנצחת (בהנחה שהבד נעים).

מחירה של שמלת אסוס כ-261 ₪. מחיר חברתה הישראלית לא ידוע.

ולסיום, חולצת כווצוצי כתפיים ורדרדה שעושה לי חשק. חסרונות - היא סינתטית למראה ואני חוששת שהיא תאבד את צורתה אחרי הכביסה הראשונה. שוב, התלבטויות. ואם כבר אנחנו מדברים, גם לכם הדוגמנית החדשה הזו נראית מוזר? כלומר, היא פשוט לא נראית לי דוגמנית והיא לא מספיק גדולה כדי להיות דוגמנית מידות גדולות.

מחירה כ-222 ₪

זה השלב בו התכוונתי להראות לכם צילומים של שמלת היומולדת שלי ושמלה נוספת שקניתי בסייל והיא פשוט נפלאה, אבל דווקא עכשיו שבקה סוללת השלט הרחוק של המצלמה חיים. לא נורא, ממילא עדיפה תמונה אמיתית על מבוימת. נכון? נכון. במקום זה, הנה הודעה שעשויה לשמח כמה מהקוראות -
בסוף השבוע הקרוב (חמישי-שישי) יש מכירת מידות קצה בחנות העודפים של קום איל פו עם הנחות של עד 70% ו-60% על הנעלים. זה כולל גם את נעלי צ'י מיארה המופלאות (וגבוהות העקב, מאד מאד גבוהות עקב). בנוסף, מתחיל מבצע המעבירות השנתי של הרשת, בו מחזירים בגדים שקנית ולא בא לך ללבוש יותר ומקבלים זיכוי של 150 על כל פריט. פרטים תוכלו למצוא פה.
מה אומר לכם, קוראים יקרים, האנרגיות באוויר גורמות לי להאמין שיש לי כח לעשות כמה שינויים אליהם אני כמהה כבר זמן רב ולא היה לי האומץ או האנרגיה לבצע. אז אני אנסה, בעדינות. אחלו לי בהצלחה! ונסיים בסיפור.

happypurim

7 תגובות:

  1. לא מבינה את העניין הזה של אוברולים. עוד לא ראיתי אשה שזה נראה עלי טוב. על אחת כמה וכמה אם היא במידה 40 ומעלה...

    השבמחק
  2. ראיתי ביקורת על האוברול הכחול - הוא ממש ממש גרוע באיכות לא טובה. תחסכי לעצמך את הכסף...

    השבמחק
  3. אה. אוי. יש לך כתובת?

    ענבל, אני לובשת אוברול עכשיו במשרד וארור הרגע שעשיתי זאת, בחיי. אני הולכת לשירותים פעם בשלוש שעות בגללו.

    השבמחק
  4. מעניין שקישרת את שני האוברולים האלה. הסתכלתי עליהם לאחרונה כי אני מאוד אוהבת את ההדפסים שלהם וחשבתי במבט ראשון שהם שמלות מעטפת. חבל שהם לא. לקח לי המון אומץ ללבוש שמלה בתור שמנה, אני לא יודעת איך אגייס את האומץ הנדרש לאוברול :)

    הבלוג שלך כיף לקריאה, כרגיל.

    השבמחק
  5. תודה דארה!

    אני לא יודעת כמה "שמנה" את, אבל אם את רוצה ומפחדת, הייתי הולכת על אחד עם מכנס ארוך יותר בפעם הראשונה (למרות שעם גרביונים אטומים, זה יראה כמו שמלת מיני). כמו זה, למשל, למרות שלי הוא לא יתאים בגלל שהוא הולך ונהיה צר ברגלים ואני צריכה משהו שיאזן את הבטן שלי.

    השאלה היא לא כמה את שוקלת, אלא כמה הגזרה מחמיאה לך. זה הדבר היחיד שצריך לעניין אותך, לדעתי.

    השבמחק
  6. שרונה, העם הציוני זקוק לעזרתך!

    האם את או מי ממכרייך או קוראייך ממש קונה בקומ-איל-פו, ויהיה מעוניין בשוברים? (הייתי מנסה בעצמי, אבל מגבלת שובר אחד למימוש בכל קניה הופכת את העניין ללא כדאי עבורי).
    האם יש איזו מסיבת החלפת בגדים שווה מתארגנת בקרוב?

    כי יש לי ערימות על גבי ערמות שאת לא מאמינה של בגדים להפרד מהם. חלקם במצב לא להיט, חלקם בכלל של קיפוד, אבל בטח גם אחרי שנסנן אותם יש לי כמה עשרות של פריטים במצב סבבה שמחפשים בית חם.
    אני יכולה להעביר הכל לויצו כמות-שהוא, אבל האמת היא שקצת חבל לי.

    השבמחק
  7. תמר ואני עושות מכירת בלוגריות בשבוע הבא (פרטים בקרוב) אבל אנחנו לא יכולות להוסיף עוד מוכרים (פשוט כי אין מקום).

    אבל אם את רוצה שאני אנסה למכור את התלוש שלך תגידי לי!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים