יום שבת, 5 במרץ 2011

והזוכה בגרלה היא...

הזוכה בהגרלת מפגש הסטיילינג עם רביד מנשה היא... לימור! תודה לכל אלה שנרשמו ועל איחולי היומולדת שמח. לימור, שלחי לי מייל ואני אסביר לך איך ליצור קשר עם רביד.

מה לבשתי השבוע? בעיקר בגדים, אבל גם כמה מלבושים. הנה שניים מהם.

חולצה - Anthropologie (לונדון)
קרדיגן - דורותי פרקינס (לונדון)
ג'ינס - Marks & Spencer (לונדון)
נעלים - גולה (ישנות)
עגילים - אטסי

 
שמלה - מונסון (לונדון)
גרבונים - לייף 
מגפיים - אוונס (לונדון)
עגילים - רזילי

מבט מאחור על השמלה

שני אגבים לתמונה האחרונה - ראשית, אני ממש לא אוהבת להתלבש כך (שחור ומשעמם) אבל באותו היום הייתי אמורה לצפות בתצוגת אופנה מסוימת שחשבתי שהלוק הזה יתאים לה, מה גם שטראומת היומולדת ה-35 שלי גרם לי לחשוב למשך שעות אחדות שאני צריכה להתלבש "בהתאם לגילי" (כלומר, כמו אלמנה איטלקיה). שנית, את הגרבונים נטולי כף הרגל, קיבלתי לבדיקה מהיחצנית של לייף (סופר פארם) כדי לראות אם הם אכן מתאימים למידתי. התוצאה - הם על הגבול ממש. המותנים רחבים, אבל הרגל עצמה צרה מאד ואחרי כמה שעות כבר היה לי ממש לא נוח. אני מתכוונת לראות אם הם יתרחבו בכביסה, ואם לא - אאלץ להעביר אותם לחברה רזה יותר. אם אתן מידה 46 הם יהיו טובים עליכן ללא ספק. ב-48, בפרט עם ירכים רחבות כמו שלי, זה לא מתאים.

2 תגובות:

  1. הי שרונה, מזל טוב. הלכתי אחורה כדי לקרוא את הפוסטים שהתפרסמו לפני שעקבתי אחרי הבלוג וראיתי שהתחייבת בפני עצמך לא לקנות בגדים ואביזרים חדשים עד ה-1 במרץ. איך הלך לך עם זה? צאלה

    השבמחק
  2. מזל טוב (שוב) לשרונה ומזל טוב גם ללימור. אחלה ג'ינס!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים