יום שלישי, 15 ביוני 2010

שמלות מקוונות

היום ביליתי עם אימי בישיבה ברחוב. כלומר לא ממש בילינו. כלומר לקחתי אותה לרופא מומחה אחד והיא היתה אמורה לחזור הביתה עם אמבולנס פרטי, אבל מישהו שכח להזמין לה את האמבולנס, כך שחיכינו משתים עשרה וחצי עד כמעט אחת וחצי עד שהקפיצו לה בדחיפות אמבולנס מהמוקד. אקיצר, ישבנו ברחוב - זו מקללת את הרגע שנולדה וזו מקללת את הרגע שכל האחרים נולדו, עד שאמא אישרה לי לנטוש אותה לכמה דקות כדי לקפוץ לדואר מעבר לכביש להביא חבילות ולקנות לה מיץ קר בדרך חזרה. לשמחתי נכנסתי בריצה בדיוק כשהם עמדו לסגור, וקיבלתי חבילה מאיביי וחבילה (עליה שילמתי 107 ש"ח מכס) מאסוס. אחרי זמן שנראה כמו נצח, האמבולנס הגיע ואמא נישאה במעלה המדרגות בידיים חסונות ואדיבות שלא עזבו אותה עד שהניחו אותה על הכורסא החביבה עליה. אחרי שכולם שתו מיץ, בדקו את הנטבוק שלי, לקחו את הפרטים שלו והלכו לדרכם נותרנו אני אחת, אמא מסכנה אחת, מזגן אחד ושתי חבילות בסלון. שמנו נקניקיות בתנור ואמא פקדה עליי ללכת למדוד כדי לשמח את נפשנו.

חבילה א כללה את השמלה הזו מאיביי, תוצרת מדמאוזל גבריאל, אולהלה!



מדובר בשמלת בלון קיצית, אותה קניתי במידה 1X (שהיא בערך 48, אבל יש מידות באינצ'ים כך שזה די נוח). המחשוף שלה די עמוק אבל הכתפיות מסתירות את כתפיות החזיה באופן חינני למדי. מאחורה יש גומי נמתח, כך שהיא מתאימה את עצמה לגוף. החגורה משמינה, כי היא רחבה ונדבקת בדיוק למקום הכי גרוע על הבטן, אבל אפשר להחליף אותה בחגורה אחרת. לדעתי היא חמודה ביותר, למרות שאמא אומרת שיש לי בגדים שמחמיאים לי הרבה יותר. זה לא שהיא יוצרת לי בטן בולטת שאין לי, היא מבליטה את זו שיש לי אז אני אומרת לא נורא. מחירה 32$ כולל משלוח, לדעתי זה נחמד.

בחבילה מאסוס היו הג'קט עליו פינטזתי חודשיים ושמלה שאמא בחרה בשבילי.

ולחדשות הרעות תחילה - הג'קט גם צר בכתפיים, מה שאומר שאני צריכה להחליף אותו במידה אחת לפחות גדולה יותר (הזמנתי מידה 20) וגם לא מחמיא אלא יוצר צללית מלבנית נטולת חינניות. אקיצר - הוא חוזר לחנות ואני אקבל זיכוי עליו בעוד כשבועיים. פיצוי על המכס ששילמתי אני לא אקבל, לצערי. לעומת זאת, השמלה ממש חמודה.


היא ארוכה וחמודה, ורודה ולבנה (ורציתי משהו ורוד), עם קשירה גבוהה במותן, צרה מאחורה ומאריכת רגליים. הכתפיות ניתנות להתאמה (כמו כתפיות של חזייה). מידה 20 יושבת עליי פיקס. הבד רך ונעים, ויש לה כיסים חביבים (אני אוהבת ללכת עם ידים בכיסים). אמא אומרת שהיא לא לעבודה, אבל אני אומרת שהיא בהחלט כן לשישי-שבת ויציאות קזו'אליות. הלקח המובן מאליו הוא - יש לסמוך על אמא.

אם למישהו היה שכל (או אם לי היה כסף להשקיע בעסק) היו מוכרים בגדים כאלה בישראל, אבל מה לעשות ואין. תודה לאל שיש אינטרנט. אני מבטיחה צילומים בקרוב. לא יהיו פה צילומים לפני שאני אחפוף את הראש, וכרגע אני עצלנית מדי.

6 תגובות:

  1. תתחדשי!
    השמלה הוורודה נראית יפה מאוד. מחכה לתמונות שלך!

    השבמחק
  2. השמלה הורודה מקסימה, מצטערת לשמוע שזה לא הסתדר עם הג'קט

    השבמחק
  3. השמלות מתוקות.
    ואמהות תמיד יודעות הכי טוב :)

    השבמחק
  4. ,תתחדשי
    מקוה שאמא מרגישה נוח וטוב יותר

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים