יום ראשון, 2 במרץ 2014

תשוויצולדת


מאחר וגם השנה אין 29 לפברואר, חגגתי את יום הולדתי במשך כל הסופשבוע, כנהוג. ראשית, חזרתי לטניס לראשונה מאז הניתוח ביד שמאל והיה הרבה יותר טוב משחששתי שיהיה (הכושר מן הסתם הדרדר, אבל הטכניקה לא רעה בכלל). בבוקר שישי הוזמנתי לתועפות רוטב הולנדז בדיקסי ואחרי זה נסענו לבית טפר
לחפש מציאות בסייל החצי שנתי שלהם. מאחר ואני ממש ממש רעבה עכשיו, אני אראה לכם מה קניתי ואלך לאכול. סבבה? סבבה.

ראשית, קניתי לי חצאית עפרון צרה וארוכה של מאיה נגרי ב-70% הנחה. התמונה עושה לה עוול, אבל לא הצלחתי לצלם אותה טוב משום מה. היא מחמיאה מאד, מגיעה בדיוק לנקודה הנכונה מתחת לברך ויש לה שסע קטן מאחורה וקיפולי בד יפים ומחמיאים מקדימה. הבעיה היחידה איתה מבחינתי היא שאין לי מושג אם היא חומה או אפורה.
מאחר והחלטתי מראש שאני מצטמצמת, קניתי לי חולצה אחת בלבד בסייל של אלמביקה, והיא זו שבגזרתה חשקתי כל העונה ולא קניתי כי לא רציתי להוציא עליה 600 ש"ח. ב-70% הנחה לעומת זאת, זה כבר היה שווה, כי תאמינו לי שהיא מחמיאה מאד מאד.

חוץ מזה, במסגרת טירוף תיקי הקיץ בצבעי הקיץ בו לקיתי לאחרונה, רכשתי לי במתנה תיקון גמדון של Tous (אין לי מושג איך לבטא את זה בעברית) בצבע קורל-אדמדם-ורוד-ניאון שאפשר ללכת איתו עם או בלי רצועת כתף. אני מאד מחבבת אותו ולהבדיל מתיקים גמדים אחרים, יש בו מקום לסלולרי הגדול שלי ולכל מה שצריך לסחוב עליך אפילו בפורמט מצומצם והוא יכול לשמש כמזוודה לפודינג, אם היא תרצה לנסוע לאנשהו בסטייל.
ואם כבר מדברים על פודינג, תראו את האיור המושלם הזה של איה רוזן, שציירה אותי בדמות גילה אלמגור ואת פודינג בתור אביה לכבוד חגיגות המומולדת שלי (כמו בתמונת הפרופיל החדשה שלי בפייסבוק). זאת אחת ממתנות היומולדת האהובות עלי ביותר השנה.


אגב, סיפרו לי עכשיו, בתצוגה של גולברי, שיש היום בערב אירוע בלוגרים של Tous אליו, כמובן, לא הוזמנתי. לכן אני חוזרת ומדגישה שלא קיבלתי את התיק, או הנחה או מה שלא יהיה, כי אם קניתי אותו במו כספי. אבל אני לא מרירה מה פתאוםםםםם*.

ואם כל זה לא מספיק, גם הסתפרתי קצת וצבעתי לשחורדיני.


ולסיום, אם בא לכם לשמוע אותי מפטפטת על האינהולדת שלי בגלי צה"ל, תוכלו לעשות זאת בלחיצה על הלינק הבא (בערך מדקה 22:30). מזל טוב לכולם!

* מרררר מרררר

2 תגובות:

  1. מזל טוב! ברבה בריאות ושמחה.
    ואני מבינה הכל עכשיו. נראה לי שממש מתאים לך להיוולד ב29.02...

    השבמחק
  2. הרבה מזלטובים. התספורת והצבע נהדרים, והחצאית עושה חשק לחצאיות...

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים