יום שני, 31 במרץ 2014

סדר שיהיה פה


לאחרונה התבקשתי בידי מספר קוראים לרכז אפשרויות לבוש נחמדות לסדר. ביקשתם? קיבלתם.

למרות שמשפחתי חילונית לחלוטין, נראה לי שכללי הלבוש שגיבשתי יתאימו לכל המשפחות. אבל לפני כן חשוב לי להבהיר דבר מה - אני דוחה על הסף את שיטת התלבשו מכנסים צרים כדי שתסבלו אם תנסו לאכול יותר מדי. אנחנו בעד שמחת חיים פה ולא מעודדים סבל ושנאה עצמית. אני בטוחה שגם אנשים ששומרים על דיאטת הרזיה ישרדו לילה אחד של אכילת יותר מדי קניידלעך וכבד קצוץ. אוי קניידלעך, אני אוהבת אתכם כל כך. כנראה כי הם דומים לי - עגולים ומבוצלים עם קצת קינמון נום נום נום חי אליהו הנביא טוב חלאס.

לליל הסדר, אם כן, אני ממליצה ללבוש:
  • בגד חגיגי
  • ואביבי
  • בשכבות
  • שנוח לשבת איתו
  • גם אחרי שאוכלים יותר מדי
מטרת השכבות היא לאפשר לכם להרגיש בנוח בבית בו אתם לא שולטים בטמפרטורה. מניסיוני, תמיד יש מישהי שקר לה ולא רוצה מזגן ולכן אני ממליצה ללבוש בגד נטול או קצר שרוולים מתחת לעליונית נחמדה.

ועכשיו להמלצות הבית. שבליג!



הנה מילה חדשה לשבלוג - צְמוּדֶנִים! (צמודונים מבד דנים או גֶ'גִינְגְס בלעז). הם נראים חגיגיים ולא יציקו לכן גם אחרי כוס רביעית וצלחת שישית וישמשו אתכן הרבה אחרי שהחג יגמר. הם מתאימים גם ללבישה מתחת לכמה וכמה מהפריטים הבאים ברשימה.



זה המועמד המוביל שלי ללבישה לסדר. את שלי קניתי ברזילי, אבל מסתבר שיש לנפתול גם חנות מקוונת. המחירים, בכל מקרה, זהים אם איני טועה (קניתי את שלי לפני כמה חודשים טובים). הכפתן שקוף וקליל ונעים להפליא (לבשתי אותו ליומולדת שלי, אבל הייתי עייפה מדי בסוף המסיבה בשביל לצלם. פישול) ויפה מעל חצאית, או מכנסים קצרים, או צמודונים, או ג'ינס. בקיצור הוא נפלא. אפשר ללבוש אותו מעל משהו (קומבניזון, גופיה) או מתחת למשהו (אני מאד אוהבת ללבוש אותו מתחת לחולצה שחורה פשוטה כשהצווארון מציץ החוצה, או מתחת לגופיה צבעונית שמגיעה עד מתחת לחזה. בקיצור - אני חייבת לכם תמונה). בקיצור - מקסים.

שמלת תחרה בלוונדר מאסוס - 252₪ ומשלוחינם


היא תראה נהדר עם או בלי גרביונים, או כטוניקה מעל הצמודונים הלבנים מלמעלה עם עליונית נחמדה. מה שלא יהיה, מדובר בשמלה מנצחת.

חולצה בוורוד עתיק של ניו לוק באסוס - 133₪ ומשלוחינם


אמנם היא מקו המידות הרגילות, אבל אני מאמינה שמידה 18 תתאים למידה 46-48 ישראלית (אני קונה חולצות כאלה כל הזמן). הצבע מקסים, התחרה יפה ומתוחכמת והשרוולי הקצרצרים מתאימים למצבי חירום מזגניים. היא תהיה יפה עם חצאית, ג'ינס, לעבודה וכמובן עם הצמודנים הלבנים מלמעלה.

שמלה פרחונית ממוד קלות' - 325₪ לפני משלוח


יש במוד קלות' הרבה שמלות יפות, אבל הקו המנחה שלי לערב זה הוא אביביות מחד ונוחות מאידך, ולכן בחרתי בזו. האורך המושלם לישיבה נינוחה והביקורות אומרות שהיא רכה ונעימה והצבע ממש מקסים בעיני. וזה הזמן להזכיר לכן שיש בדף ההטבות לקוראי השבלוג קוד הנחה של 15$ להזמנה ראשונה ממוד קלות'.

שמלה מהקולקציה החדשה של אלמביקה - בסביבות ה-900₪

צילום יחץ משבוע האופנה

מדדתי את השמלה הזו לפני שבוע האופנה והתלבטתי אם לקנות אותה או לא (בסוף לא). היא נוחה ויפה להפליא ומשלבת באופן לא ברור אבל מוצלח את טרנד הגלביות עם בגדי בית ספר יסודי אנגליים, ויפה כשמלה וגם מעל מכנסים (הלבנים מלמעלה, למשל).

שמלת סאטן של נומה - 380₪ 
לא מדדתי את השמלה הזו, אבל היא נראית נעימה ונוחה והאורך בהחלט מתאים לישיבה ארוכה. אבזור שונה יתאים אותה לאירועים רבים - מחתונה, דרך לילה הסדר עד לארוחה בצהרי שישי עם חברים עם כפכפים.

חצאית הונגרית של Madewithlovebyhannah - במחיר 315₪ כולל משלוח


חצאיות מודפסות מלאכת יד מאטסי, המיוצרות במגוון רחב מאד של מידות. הן יפות ומיוחדות ויתאימו לחולצה לבנה או צבעונית, כאוות נפשכן.

עליונית לבנה מ-So Simple - עולה 229₪


הראיתי לכן אותה בביקור הבזק שלי בחנות הראשונה של הרשת, והרבה מכן אהבו אותה. היא נעימה וחגיגית ותראה נהדר עם.. ניחשתן נכון! הצמודנים מלמעלה. אם אתן לובשות מידה 48 ומטה, אני ממליצה להציץ בחנות הרשת הקרובה לביתכן (או רחוקה, אני לא אנהל לכן את החיים!). יש שם כל מיני בגדים קלילים ונעימים במחירים נוחים שיתאימו לליל הסדר, בפרט אם אתן חובבות לבוש סולידי.

לסיום, אני חושבת ששרשרת פרחונית גדולה תהווה סיומת מושלמת לתלבושת החגיגית.

הנה שרשרת חדשה ופרחונית מזארה שעולה 119₪
גם זו מאטסי תעשה את העבודה במחיר 377₪ כולל משלוח


ולסיום, אמליץ (כפי שעשיתי כבר בדף הפייסבוק של השבלוג) על ההגדה השנתית של אסופה בה השתתפו עשרות אמנים שקיבלו כל אחד כפולת עמודים לאייר. השנה השתתפו במלאכת האיור מאיירת הבית, עדי אלקין, וציירת הבית, ג'ני מייליכוב (ודאי נתקלתן בעבודות שלהן כאן בעבר) מה שהופך את הרכישה (85₪ להגדה) לכדאית במיוחד. לתשומת ♥כן - הקפידו לקנות את גרסת הכריכה הקשה, כי הגרסה בכריכה רכה ממש ממש לא מוצלחת, בעיני.



אני מקווה שנתתי לכן כמה רעיונות חדשים. אשמח לענות על שאלות (לא כולל מי לעזאזל לובש כפתן שקוף לליל הסדר) אם יש כאלה. כמו כן, אשמח אם תענו לי על השאלה - האם כדאי לערוך מכירה ביתית במהלך פסח, או לחכות עד מאי-יוני כזה. תודה ובתאבון לכולן (אני רעבה).

2 תגובות:

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים