יום רביעי, 29 בינואר 2014

ניסים ונפלאות


בדומה לקעקוע, ההחלטה להסתפר קצר התבשלה בבטנון שלי מעל שנה לפני שאזרתי את הכוחות לבצע אותה. בדומה לקעקוע, בסוף התהליך גבר הצורך בסמל חיצוני לשינוי פנימי על הלבטים והחלטתי שאני הולכת על זה, אם רק אמצא את האדם הנכון שיעשה את העבודה עבורי.

חיפשתי ספר במשך שבועות. ידעתי למי אני לא רוצה ללכת, אבל לא ידעתי למי כן. אז ביקשתי המלצות בדף הפייסבוק של השבלוג וכעבור שעות אחדות היה שם שחזר על עצמו שוב ושוב עם המלצות חמות ביותר. אז קבעתי תור לניסים פרץ במספרה שלו ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. הגעתי לשם לחוצה ומפוחדת ואחרי כמה שעות יצאתי משם צעירה בכמה שנים, רזה בכמה קילוגרמים ועם תחושת ניקיון ושמחה אדירות.

הגעתי לניסים ככה


וניסים סיפר אותי ככה


ואז ככה


ועכשיו ככה 


אני חושבת שהתספורת הנוכחית היא החביבה עליי. טוב, גם הראשונה. זה כל כך נוח וחופשי ומחמיא וצעיר וכיפי. 

מאז שקיצרתי את השיער, השאלה שאני נשאלת הכי הרבה (אחרי מה הטלפון שלך בובה?) היא מי הספר שלי. ניסים אמר לי ביום חמישי שהרבה קוראות של השבלוג מגיעות למספרה ומספרות לו שבחרו להסתפר אצלו בעקבות התמונות שאני מפרסמת. מאחר והוא לא רק ספר מעולה אלא גם אחלה גבר, הוא הציע שנפנק את הקוראים שלי בהגרלת תספורת ואני מיד אמרתי למה לא למה לא בפרט שלשם שינוי, זו הגרלה שגם הגברים בחבורה יהנו ממנה.
ברור שכן! ובכן, הנה האותיות הקטנות (יש להקפיד על כל הסעיפים כדי להירשם להגרלה, אני מבצעת מעקב אחר הלייקים)
  1. ההגרלה פתוחה לגברים ונשים.
  2. ניתן להחליף את התספורת בצביעה (הם עושים גם crazy colors).
  3. ההגרלה תמשך מהיום (רביעי 29.1.14) ועד יום רביעי ה-12.1.14 בסיומו אודיע כאן בשבלוג את שם הזוכה ואיך ליצור איתי קשר. אם לא אקבל תשובה תוך 24 שעות, אבחר זוכה אחר.
  4. כדי להירשם להגרלה יש להגיב כאן למטה. התגובה חייבת לכלול תשובה לשאלה מהי תספורת החלומות שלך? ואת שמכם (או כל אמצעי זיהוי ייחודי אחר שייצג אתכם בהגרלה).
  5. יש לעשות לייק לדף הפייסבוק של מספרת Scissors.
  6. אם אתם לא עושים זאת כבר, יש לעקוב אחרי השבלוג (יש כפתור "הצטרף לאתר זה" למעלה).
  7. יש לעשות לייק לדף שלי וגם לרשומה הזו (יש כפתור "Like" מתחת לכותרת הרשומה).
  8. ספרו לחבר'ה, אולי גם הם רוצים להסתפר.
שימו - התגובות מתפרסמות רק לאחר אישורי ולכן לא נראות מידית בבלוג. אין צורך להגיב מספר פעמים.

בהצלחה לכולם ותודה מקרב לב לניסים שביקש לפנק את קוראיי. אני חושבת שזו ההגרלה המוצלחת שערכתי פה זמן רב!

21 תגובות:

  1. תספורת החלומות שלי היא שפעת תלתלים סבוכה אך מסודרת. כמו של ברנדט פיטרס או של מרידה מ"אמיצה". איכשהו התלתלים שלי נובלים מתישהו באמצע היום ללא עזרים מיוחדים

    השבמחק
  2. התספורות שלך בהחלט החזירו לי את האמונה במעצבי שיער, אחרי כמה תקריות לא מוצלחות וכמה ממש גרועות עם כאלה.

    התספורת שתמיד רציתי היא תספורת קארה עם פוני. אני לא חושבת שפוני יתאים לי במיוחד וכנראה שהשיער שלי דליל מידי בשביל לעשות פוני, אבל הלב רוצה מה שהלב רוצה...

    השבמחק
  3. הגרלה מדליקה ומפתה!
    בעודי מתבגרת בת נעוות המרדות, לא היו לי כל סנטימנטים לשיערי, ונהגתי להתעלל בו חדשות לבקרים - ראסטות, אדום זועק, קצוות ורודים, שיער קצוץ כתום, you name it. במהלך התבגרותי התמתנתי קמעה, חזרתי לגוון שיערי הטבעי, ועברתי להשתעשע באופנים "בוגרים" יותר - תספורות קצרות וארוכות ששומרות על מידה של אלגנטיות נשית. דבר אחד סירבתי לעשות בכל תוקף - פוני. בימי הילדות המוקדמים, בטרם יכולתי לתבוע בעלות על שיערי, אמא שלי, שזמן קצר קודם לכן צלחה את האייטיז, דפקה לי פוני דשן שמגיע עד קו הגבות העליון, בסגנונה הידוע לשמצה של בטי המכוערת. את הפוני הזה נשאתי בגבורה בל תתואר לאורך שנות הגן בואך בית הספר, עד שעמדתי על טיבו ודרשתי להאריך את הזוועה. אולם ככל שאני מזדקנת, החוכמה האימהית קונה לה שביתה בלבבי, וכיום אני יכולה להכריז בפה מלא שאני רוצה פוני! עבה, מודגש ותקיף. זו עשויה להיות טעות פטאלית, אבל זו כנראה הדרך הכי ריאלית לשוב אל הילדות...

    השבמחק
  4. פעם הסתפרתי עם פוני אסימטרי וזה היה מגניב. לקח לשער שלי בערך שבוע לגדול ולחזור לסימטריה. אבל זה היה ממש מגניב...

    השבמחק
  5. ממש בא לי צבעים, שיער ארוך ומדורג.והקצוות באדום אש.

    השבמחק
  6. מי שמקשיב לתלונותי בפייסוש יודע שאחד הדברים האחרונים שנותר לי לפתור בהופעתי החיצונית הוא נושא השיער (יש לי גם אישיוז לא פתורים עם מה-ללבוש-בחורף ואקססוריז, אבל זה ממש בקטנה).
    אני מוכנה אפילו להרחיק עד תל אביב כדי לנסות לפתור את הבעיה הזו, בטח אם התספורת בחינם...

    תספורת החלומות שלי היא כזו שהיא אלגנטית עם טוויסט, לא קצרה מדי, תחזוקה נמוכה ומנצלת היטב את הנפח הטבעי של השיער שלי בלי להיות ליפה. טרם נמצא הספר שיכול לפתור את הבעיה הזו...

    השבמחק
  7. תספורת החלומות שלי היא :
    כן: נשית-נערית-ועם נוכחות.
    לא: תספורת NEEDY שדורשת שאקדיש לה חצי שעה בבוקר של ליטופי אגו.

    אחלה הגרלה..עשתה לי חשק להסתפר.

    השבמחק
  8. אני חייבת להסתפר, זו ממש הגרלה בשבילי.
    תספורת החלומות שלי היא כזו שתהיה מאוד קלה ופשוטה לתחזוק, שתחזיק מעמד גם אחרי חפיפות, שתגרום לפנים שלי להיראות רזות יותר, ושתגרום לי לקצור המון מחמאות על איך שאני נראית (ולא על איך שהתספורת נראית).

    השבמחק
  9. הכי הייתי רוצה פוני. ועוד פוני א-סימטרי מגניבי כזה. אבל השיער שלי הכי לא מתאים לפוני כזה. ורק המחשבה של לגדל אותו אחכ מוציא לי את החשק.
    אז במקום זה נתקעתי עם החלום והאמת שאני כרגע מאוד אוהבת את התספורת שלך. קצת מפנטזת עליה ומשחקת עם המחשבה של לקצר את השיער המתארך והמסתחב שלי…

    השבמחק
  10. תספורת החלומות היא כזו שאחרי חפיפה, סירוק קל, השיער יסתדר כאילו מעצמו.
    כמו שכתבתי לך, אני שמחה שהלכת לניסים (:

    השבמחק
  11. תמיד רציתי שיער ארוך ושופע, עם קצת כובד משקל. כזה שכאשר אוספים אותו לקוקו, ממלא את כפות הידיים. במקום זה, יש לי נימים דקיקים של שיער דליל, דקיק, מתפצל ונשרף בקלות ועלוב למראה :(

    אז אחרי שנים של ניסיונות להשאיר אותו ארוך, והסתפקות בקוקו נצחי, אולי הגיע הזמן לקצר. תספורת החלומות שלי היא סגנון מדורג כלשהו, עם קווצות שיער שמקיפות את הפנים, שייתן אשליה של קצת נפח ותנועה, עם גוונים נחושתיים ואדומים. קצת כמו קטניס והאש הבוערת שלה, רק בשיער :)

    השבמחק
  12. את התספורת המושלמת עדיין לא פגשתי, אבל היא צעירה (תמיד אני מסתפרת אצל הספר של אמא ומרגישה קצת זקנה עם זה), לא דורשת התעסקות מיותרת, וגורמת לי להיראות כאילו אני מבינה משהו בשיערות בכלל. כי אנלא. :(

    השבמחק
  13. תספורת החלומות שלי היא אחת שלא צריך לתחזק יותר מפעם בשנה, שמתארכת יפה.
    הכי אני אוהבת ארוך מקדימה וקצר מאחורה. ואם אפשר צבעוני!

    השבמחק
  14. אתחיל בוואו איזו הגרלה מדהימה (!) .
    ולמשימה. הפעם הארונה שהסתפרתי היתה כשהייתי בהריון מתקדם , היום אני כמה חודשים אחרי הלידה ולא פשוט למצוא הבדלים :/ . מבלי להוסיף ולהתבכיין אקצר ואומר שאני בהחלט זקוקה לתספורת ורצוי מאוד אחת מוצלחת. בלי קשר להגרלה, להסתפר נמצא בטו דו ליסט שלי כבר תקופה ונדחה בגלל שלא בא לי על הספרים אליהם אני הולכת בדרך כלל.
    חייבת להודות שפעם ״תספורת החלומות״ שלי היתה די בנאלית. שיער ארוך , נשי, בובתי אפילו חלק וגולש. לפני שנים כשהתחילו עם כל ההחלקות למיניהן הגשמתי את החלום הזה ולכמה חודשים עד שצמחו שורשים זו היתה אשליה נעימה. היום תספורת החלומות שלי היא משהו אחר : היום, אני לא מנסה להיות משהו שאני לא ואוהבת את השיער הגלי מתולתל שלי כפי שהוא. היום, אניו יודעת שתספורת נכונה תראה טוב גם כשאקום איתה בבוקר. היום, תספורת כזו תהיה מחמיאה ,מיוחדת, נשית, תתאים למבנה הפנים, ותשדרג את הלוק הכללי .עד היום היו לי הרבה כמעטים וסתם נסיונות משעממים/לא מוצלחים. אולי השאלה היא מי הוא ספר החלומות? שידע מיד להתאים את התספורת לפנים, לאישה ולאישיות? לפי התמונות ייתכן מאוד שזהו ניסים פרץ. מחזיקה לעצמי אצבעות!!

    השבמחק
  15. אני מחפשת בנרות ספר חדש. המספרה שלי בירושלים כרגע סגורה כי מנהל המספרה ניפטר מסרטן.
    אני עובדת בת"א וממש זקוקה לתספורת אבל מפחדת לנסות ספרים אחרים, כי השיער קצת בעייתי (חלק ודק)

    אני חולמת על סוג של תספורת קארה כמו של השחקנית מונצואלה שנירצחה לפני כחודש - מוניקה ספיר. מצד אחד קצר יותר מהשני. ושיתאים לפנים קצת עגולות.

    השבמחק
  16. מעולם לא זכיתי בהגרלה, ובכל זאת אני מנסה כל פעם מחדש:) תספורת החלומות שלי היא משהו נוח וקליל, קצת פרוע ועם זאת מכובד והכי חשוב נראה מהמם עם התלתלים שלי. לא היה לי שער קצר מאז כיתה ה', אני חושבת שאני מוכנה לזה שוב(:

    השבמחק
  17. תספורת החלומות שלי היא כזו שתאפשר לי ללכת עם שיער פזור, מבלי להראות כבשה קטנה.
    בתור מתולתלת מתוסבכת, אני מוצאת את עצמי מסתפרת מלא ובסוף מסיימת בקוקו... הייתי רוצה למצוא את הספר שבאמת ימצא את הדרך להראות לי שניתן ללכת פזור, נוח, לא נפוח ובעיקר - מחמיא!
    הלוואי ואזכה.

    השבמחק
  18. תספורת החלומות שלי היא כזאת שלא דורשת התעסקות אבל איכשהו יש בה תלתלים וצבע מגניב ואף אחד מהם לא הורס לי את השיער בכלל :)

    השבמחק
  19. תספורת החלומות שלי היא לא סימטרית מכל הכיוונים, קדימה-אחורה וימין-שמאל. עדיף קצרה, ועדיף בעלת התייחסות תלתלית כלשהי.

    השבמחק
  20. תספורת החלומות שלי היא קצרה חצופה ומעניינת, שנותנת כבוד לכל תלתל ותלתל, לא מתביישת לתפוס תחת, סליחה, לתפוס נפח, ועושה כבוד למשמנים הגופניים ומסגרת מתאימה לפנים.

    השבמחק
  21. תספורת החלומות שלי היא תספורת קלה לתחזוקה, שמצליחה להחזיק לאורך זמן (השיער שלי גדל מהר כל כך שתספורת קצרה וחמודה הופכת להיות ארוכה ומשונה נורא מהר. הייתי רוצה שתוכל לעשות את הטרנספורמציה)...
    וכמובן שיהיה לי נוח בה ושאני ארגיש מהממת. אבל זה כבר פחות קשור לתספורת ויותר לי (למזלי אני באמת מהממת :) )

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים