יום רביעי, 1 בינואר 2014

סיכום אופנתי לשנת 2013


חתיכים וחתיכות, זה רשמי - 2013 הלכה קפוט. יוק 2013. וטוב שכך, כי שנה שהתחילה בניתוח ביד ימין ונגמרה בניתוח ביד שמאל היא לא שנה מי יודע מה מטריפה אין מיי בוק. אבל אחרי הכל, היתה זו שנה של ממש עם ימים ושעות ובגדים ולכן מן הראוי לסכם אותה, כנהוג בשבליג. לפיכך הנה הוא לפניכם, סיכום שנת 2013 בארוני הפרטי. אני מקווה שתהנו!

הקניה המוצלחת של השנה 

קרדיגן החתול ממוד קלות'. היה סיכון קל בקנייתו כי הוא במידה XL (לא היה גדול יותר) אבל הוא מושלם - נוח וחמים. אני אוהבת את היותו סולידי לחלוטין מקדימה (למרות שיש מי שבוהה בי בעינים תמהות כשאני אומרת את זה) ומדליק עם שפם מאחורה. הוא מתאים לכל בגד ולולא הייתי פוחדת שילעגו לי שאני לובשת תמיד אותו דבר, הייתי לובשת אותו כל יום.

הקניה הגרועה של השנה

המשקפים החדשים שהרכבתי אולי שלוש פעמים. אני לא יודעת למה בדיוק אני לא מתחברת אליהם, כי מאד שמחתי כשהזמנתי אותם. רציתי משהו שונה מהמסגרת הרגילה שלי וכנראה הלכתי על שונה מדי, כבד או בהיר מדי. תכל'ס זה קורה מדי פעם. גם לפני שנתיים הזמנתי משקפים שאני לא מרכיבה אף פעם.


הקניה המשתלמת של השנה

שרשרת שעלתה כ-10$ באיביי כולל משלוחה ולהפתעתי אני עונדת המון. אני אומרת להפתעתי, כי לא ציפיתי שתכשיט כל כך צעקני ימצא חן בעיני כל כך. קניתי אותה כי שרשראות דומות שראיתי בזארה נתקעו לי בראש ולא רציתי להוציא 250₪ על תכשיט שלא אענוד אף פעם. ובכן, הפתעה!

הכי כיף לענוד אותה עם חולצה סולידית עד משעממת, והכי הכי כיף - עם מיזע אפור.


הקניה היקרה של השנה

שרשרת מהחנות של דורית שדה (אך לא בעיצובה). היא עשויה עור שחור עליו מודפסות שרשראות מוזהבות באורכים שונים. היא רכה, נעימה, נוחה ומהממת ביופיה והיא עלתה הון תועפות. אבל לא אכפת לי, אני מאוהבת (וגם היא אוהבת אותי, כך היא אמרה לי בזמן שהרעפתי עליה ליטופים ערב אחד). אני צריכה להתאפק לא ללבוש אותה לעתים קרובות מדי, כדי לא לזלת אותה. מצד שני, כשאני מוציאה סכום נכבד על פריט אופנתי אני מקווה שהוא ישמש אותי הרבה (היא עלתה כמו תיק עור גדול, תכלס) כך שהכל טוב.


הבגד הכי יפה שלא לבשתי השנה

הסרפן המושלם של ששון קדם, שמתוחכם כל כך שלא יצא לי ללבוש אותו. הוא לא מתאים ליום יום, לא מתאים למסיבות ולא מתאים ליציאות רומנטיות. הוא מתאים לאירועי אופנה ולאירועים אמנותיים, ולא יצא לי להיות השנה בכאלה. שוין, עוד מעט שבועות האופנות של תל אביבים.


 הבגד שהכי אהבתי השנה

אותו אחד שאני הכי אוהבת מאז קניתי אותו לפני יותר משנתיים - חולצת הפסים מנקסט. החולצה הנעימה, הרכה והטובה ביותר בארוני. ואני אוהבת בגדים רכים ונעימים.


בלוג האופנה של השנה

תגלית השנה שלי היא קלי בראון, בעלת הבלוג And I Get Dressed. מדובר באמריקאית שמנה ורגילה למראה אבל אלוהים, כמה סטייל שיש עליה. היא מתלבשת נפלא, מסגננת מעולה ומקרינה שביעות רצון עצמית מלבבת. לא פלא שהיא לקחה חלק בכמה משיתופי הפעולה השמנובלוגיסטים המוצלחים של השנה, כמו זה. אני לומדת ממנה הרבה על שילובי פריטים ועל גזרות המחמיאות לנשים שמנות ועל איך לבטא שמחת חיים באמצעות לבוש. לסיכום, גבירותי ורבותי, מדובר בפצצה.


שיחוק השנה

כאילו דה.

 
מילא האמירה הפוליטית והפמיניסטית שמתחה את כל הגבולות האישיים שלי (להגיד ששמנה עם שיער קצר היא נשית זה קל, אבל להאמין בזה כשהשמנה היא את.. זה כבר סיפור אחר) אבל למען השם - התספורת הזו הפכה אותי לחמודית וצעירה יותר למראה. מה עוד אפשר לרצות? אולי כריך טעים וכוס מיץ, וגם זה רק אולי.
 
רשומת השנה בשבלוג

יש את הרשומה הזו על ביוש שמנים, שתוך 48 שעות מפרסומה נקראה בידי אלפי אנשים והפכה לרשומה החמישית הכי נקראת בתולדות השבלוג. יש את הרשומה הזו שאני הכי גאה בה (כי כתבתי אותה בפחות מעשר דקות והיא מעבירה את המסר כמו שצריך, לטעמי) ויש את הרשומה הזו שהיא השישית הכי פופולרית בתולדות השבלוג וזו שעשתה לי את השנה (ראו שיחוק השנה למעלה).

מה לבשתי השנה

הקליקו פה לתמונה בגודל מלא


לסיכום, מה אאחל לנו, קוראי האהובים? שנה של בריאות וידיים בונות וכותבות. שנה לועזית של כתיבה עברית ונשמה עברית. ועוד משהו קטן - בעוברי על תמונות המה לבשתי היום של השנה לא הייתי מרוצה במיוחד. כן הקפדתי ללבוש בגדים ששמנות לא אמורות ללבוש, אבל לא התלבשתי יפה או מגניב מספיק לטעמי. אז השנה אני מתכוונת להתלבש יפה ושרונאי יותר. ועכשיו - כדור נגד כאבים והופה שוקו חם.

9 תגובות:

  1. מה חיפשת באיביי כדי למצוא את השרשר הזה? בלינגבלינג?
    לא הבנתי את הסרפן של קדם. יש עליו תשוויץ?
    והתספורת. לגמרי. אני מתה על תספורות קצרות מגניבות, ובשיא שמנותי היתה לי אחת דומה מאד (לא מבינה מה הבעיה עם שמנות ושיער קצר? תספורת מתאימים לפנים ולסוג השיער, לא להיקף התחת)ואם היתה לי סבלנות לתחזק תספורת כזו(ותכלס, גם כסף להסתפר כל חודשיים) לעולם לא הייתי מגדלת את השיער.
    רציתי להגיב על הביושמנים אבל קרסתי תחת כל מה שהיה לי לומר. בעיקרון - ביוש-מי-שלא-יהיה הוא רע.
    שתהיה 2014 מעולה.

    השבמחק
  2. אני צריכה לצלם את הסרפן הזה על הגוף, הוא באמת לא ברור ככה. אני מקווה שיצא לי ללבוש אותו בקרוב.

    חיפשתי statement necklace. שלא תדעי איזה דברים מוצאים עם המפתח הזה.

    השבמחק
  3. מסכימה לגמרי שהתספורת הזאת היא שיחוק השנה! אולי ביחד עם הסיפור על גניה :)
    ותודה לך על הבלוג ועל הכתיבה, אני נהנת ממנה. לא מגיבה הרבה ובכ"ז. ושתהיה לך שנה טובה והרבה בריאות!!

    השבמחק
  4. ואני השנה גיליתי אותך, ותשמעי (ויעידו הנשים המהממות שעובדות איתי) - חתיכת שינוי עברה מאז המלתחה שלי. הרבה שילובים בהשראתך, כמה וכמה פריטים חדשים ומוצלחים, ובעיקר קצת תעוזה.

    דווקא בעיניי מאוד יפים הדברים שלבשת השנה. המדרג הפרטי שלי: קרדיגן החתול המהמם, חולצאית הג'ירפות התכולה (ואיתה גם חולצת הג'ירפות השקפקפה. ווהו, ג'ירפות!), הגלביה היפהפיה עם העלים, החצאית והחולצה עם דוגמאות האנשים של מאיה בש ושמלת הביסקוויטים. (לפי סדר הופעה הפוך. בערך)

    עכשיו אני אלך לדמיין איך אני מכלה את כל כספי על קניות מהממות ברשת.

    שתהיה 2014 מהממת!

    השבמחק
  5. תודה רבה לשתיכן!

    החצאית של מאיה בש היא ללא ספק מקום שני בקניות האהובות עלי השנה :-)

    השבמחק
  6. שרונה
    הגעתי אליך לפני כמה זמן, לא זוכרת איך, ומאז מצפה בקוצר רוח לעדכונייך. אולי בזכותך אלמד לחבב את שמנותי? לא נראה לי, אבל אין ספק שיהיה לי קל יותר לחיות איתה באותו גוף שיתלבש יפה יותר.
    שתהיה שנה נהדרת ובעיקר בריאה!!

    השבמחק
  7. לקבל ואז לחבב, אין ברירה אחרת. כל השאר זה בזבוז משווע של אנרגיה :)

    השבמחק
  8. שרונה
    גיליתי אותך לא מזמן ואני מחבבת את כל כולך ואת כל בלוגך..
    הקרדיגן עם החתול פשוט מעולה ושרשרת העור/זהב מושלמת בעיניי.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים