יום שישי, 17 במאי 2013

ביקור ביריד


אחת לזמן מה מזכירה לי הלובה שגם הפאוור קאפל של הבלוגוספירה הגלקטית חייב לרדת אל העם מדי פעם, ואז אנחנו נוסעות לפה או לשם לנשנש ירידים ואיזה פרעצל קטן עם כוס יין. הפעם נסענו למתחם התחנה לשזוף את יריד החלומות של נתנאלה שמתקיים גם היום ומחר.

לי היה אתגר משלי ביריד - במסגרת דיאטת הקניות ורווית הדירה שלי (קל מאד לעבור את הגבול בין מעוצב למעיק בסגנון שבו הדירה שלי מעוצבת) הודעתי ללובה ולעצמי שיש לי תקציב בזבוזים של 100 ש"ח בלבד לכל הדוכנים באירוע.

היו שם כל מיני דברים יפים.

תיקי שלטי רחוב

עוגיות בצנצנת, רק להוסיף ביצה והופ לתנור

תיק עם חתול זוממני

כבשת הרש חשמלית

דוכן מיצים חייכני

אחרי שסיימנו את עניינינו ביריד וסיור קצר בחנויות במקום, שמנו פעמינו לארוחת ערב. לובה אכלה ממולאים טבעוניים ואני אכלתי מרק עם קרפעלך.


בית לתנשמת על העץ. מה שמזכיר לי שכמעט עשיתי תאונה חזיתית עם תנשמת על אילון לפני כמה לילות 



מה שמענין בקביעת תקציב מצומצם להוצאות הוא שפתאום שום דבר לא ראוי לקניה. בדומה לספוגיות למניעת הריון של איליין מסיינפלד, מצאתי את עצמי בוחנת כל מיני דברים שנראו חמודים או מגניבים במבט ראשון ואומרת נהההה ומחזירה אותם למקומם בלי לקנות.

אז מה, אם בכלל, קניתי אתם שואלים? ובכן, מצאתי את עצמי בדוכן של אחיות בובנאיות (אחיות ביולוגיות אחת של השניה ואחיות רוחניות שלי כבובנאית) אירה ולנה סימונוביץ'. הן תופרות בובות מוטרדות דלוקס שנראות כאילו כל סבל העולם מונח על כתפיהן הרכות. וכאלה בובות אני אוהבת, עם אישיות ואופי.



סימניה עצבנית 



ומה אני קניתי, אתם תוהים? ובכן, לא הוצאתי אפילו חצי מהסכום שאתגרתי לי!

רציתי סימניה והתלבטתי בין שפן אחד למין יזנוב ירקרק. רציתי לקחת הביתה את הנבעך שבין השנים, שיראה איך זה לגדול בבית שבו בובות מקבלות כבוד, ארבע-חמש ארוחות ביום וקפה למיטה בשבת (לעזאזל פינקי!). המעצבת אמרה שליזנוב יש רגלים מאד קטנות ושהוא מחבק את עצמו וזה עצוב, מה שנכון, ולכן בחרתי בו.


מה הלקח אתם שואלים, קוראים יקרים? ובכן, שלמרות הפיתוי לקחת הביתה את התינוק החייכן והתמים והמתוק יותר שינוי אמיתי בחייה של בובה נעשה כאשר מאמצים אותה בבגרותה ולא בינקותה ומראים לה שאפשר לאהב ולאהוב ולחיות אחרת. וכל זה ב-45 ש"ח בלבד. אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני והסימניית יזנוב שלי מרוצים וזה מה שחשוב.

בכל מקרה, היריד נמשך גם היום ומחר. אז אם אתם אוהבים להסתובב במקומות יפים ולראות כל מיני דברים צבעוניים אני ממליצה ללכת. ועכשיו - אכין לי וליזנוב ולפינקי ולברבי ולבומזי ובומזי2 כריכים. עם כל הכבוד לשבלוג, יש לי בובות לשרת וזה לא משחק.

3 תגובות:

  1. בתור אופה עם שתי ידיים שמאליות אני לא בטוחה שהייתי עומדת בפני העוגיות בצנצנת (מבריק בעיני!) ואכן הבובות המוטרדות מקסימות לחלוטין. תתחדשי :)

    השבמחק
  2. עמדתי לקנות, בפרט שהן מיוצרות בידי פגועי נפש, אבל אז טעמתי אחת מהמוכנות וזה היה.. לא משהו.

    השבמחק
  3. חבל שהעוגיות לא משהו... בדיוק באתי לכתוב שהן ניראות מקסים והעובדה שזה מיוצר בידיי פגועי נפש אז בכלל (רעיון נהדר אבל...)
    נראה נהדר שם...

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים