יום שבת, 21 ביולי 2012

סייל באסוס

נודה על האמת, עבר זמן רב מאז ראיתי בקו המידות הגדולות של אסוס משהו שבאמת רציתי לקנות. וכשאני אומרת זמן רב אני מתכוונת לשנה בערך. הם חולים באותה המחלה של דורותי פרקינס - רב הבדים סינטטים ולא מתאימים לישראל והשמלות והחצאיות קצרות מדי מכדי להיות נוחות ולא מחמיאות לירכים שמנות. עם זאת, כשקיבלתי מייל שמודיע על הנחות של עד 70% ועוד 10% נוספים עם הקלדת הקוד 10Sale לפני התשלום, החלטתי שחייב להיות משהו שאפשר לעבוד איתו. חיפשתי וזה מה שמצאתי לשמנמנות שבחבורה.

שמלת תפרים אפורה


היפה שבחבורה היא גם היקרה ביותר במחיר 585 ₪ (כחצי מהמחיר המקורי). הגרסה האפורה שלה מושלמת בעייני, צמודה ומחמיאה בחלק העליון שכולו תיפורים ומתרחבת ורכה בחלקה התחתון. זה חיקוי לא רע של גזרה שרואים על הרבה כוכבות הוליבודיות.

שמלת כותנה לבנה


שמלת כותנה לבנה בגזרת פיפטיז מחמיאה - צרה במותן, מחשוף מחמיא ואורך מושלם לגבוהות (בדיוק מתחת לברך, אבל קחו בחשבון שגובה הדוגמנית 1.80 מטרים). מחירה 270 ₪ במקום 997 ₪. אני מתלבטת כבר כמה ימים אם לקנות אותה או לא, כי גזרות כאלה מחמיאות לי אבל קשה לי עם הצבע הלבן. נראה.

שמלת כלובי ציפורים


שמלה חמודה לנמוכות שבחבורה. דוגמה חמודה ואופנתית (כל כך הרבה הדפסי חיות, כל כך מעט זמן), מחשוף מהוגן וחצאית קצרה ומתנפנפת. היא תהיה חמודה עם ובלי חגורה (שלא מגיעה איתה) ועולה 133 ₪ בלבד, שזה נחמד.

לרזות שבחבורה (וגם לגברים, יש שם בגדים סופר מגניבים לגברים בזמן האחרון) שווה לחטט בכמויות הענקיות של פריטים בהנחה. בעיקר בשמלות, שקשה למצוא כמותן בארץ. חוץ מזה, מצאתי בין התכשיטים בסייל את השרשרת הזו של Les Nereides, מעצבי התכשיטים האהובים עליי.


השרשרת מציגה את סיפור השועל והעורב, והיא סולידית יחסית למותג. מחירה כעת 299 ₪ במקום 829 ₪ וכדי להעריך את כמות העבודה שמושקעת בה, אני ממליצה לכם לצפות בסרטון המענין הבא.


Les Néréides Nobles Bêtes from lesnereides on Vimeo.

6 תגובות:

  1. אני כבר הזמנתי! כ"כ כיף שאפשר פשוט להחזיר מה שלא מתאים.
    שמלת כלובי הציפורים מקסימה! הדפסים שמחים עושים לי את זה.

    השבמחק
  2. הכי חשוב - המכירות האלו זה הזמן הכי מעולה לקנות תיקים ונעלים - בעיקר דברים שלא הייתי מרשה לעצמי ביום יום (ולראיה הרגע שילמתי טיפה פחות מ-70$ על תיק שעלה כמעט 300 במחיר מלא)

    השבמחק
  3. הסרטון נהדר. את יודעת שלא תמיד אני משתכנעת שהאיכות של מוצרי מעצבים מצדיקה את המחיר, אבל במקרה הזה (ורואים את זה גם כשמסתכלים על פרטי הפרטים המדהימים של התכשיטים שלהם) ברור מאוד כמה עבודה הושקעה וזה שווה כל אגורה.

    השבמחק
  4. בהחלט.

    חשוב גם לזכור שהמחירים של מותג האם לה נריד יקרים משמעותית מאלה של N2, המותג הצעיר והמופרע של המשפחה. מה שמפתיע הוא שמלאכת היד ותשומת הלב לפרטים זעירים זהה בשני המותגים. אני חושבת שבלה נריד משתמשים בחומרי גלם יקרים בהרבה (מתכות יקרות ואבנים יקרות) וב-N2 הרב הוא מתכת ואנמל מסוגים שונים.

    השבמחק
  5. הסרטון מקסים..לא חשבתי בכלל שהכל נעשה ידנית! בהחלט שווה כל שקל!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים