יום ראשון, 1 ביולי 2012

הזמנה להשקתיק

בחודשים האחרונים אני ממעטת להשתתף בהשקות. ראשית, אני לא נהנית להשתתף באירועים מרובי בלוגריות, שרבות מהן מסורות לתענוג שבקבלת מתנות חינם יותר מלכתיבה או לקוראים שלהן ושנית, יחצנים רבים לא מזמינים אותי יותר לאירועים שלהם בגלל שאני מסורה יותר לכתיבה ולקוראים שלי מאשר לקבלת מתנות חינם (שלא תבינו לא נכון - אני מתה על מתנות חינם. מתה מתה מתה. אם התכוונתם לשלוח לי מתנה חינם אני לא אנטור טינה אני נשבעת). באמת מפחיד נורא להיות חשוף לביקורת כנה. אני מצטמררת רק מלחשוב על זה. בררר!

אבל את עדי וגילי, צמד המעצבות שמאחורי המותג מדוזה, לא מפחידים בקלות. לכן הן פתחו בפניי ובפני חבורה חביבה של בלוגריות נוספות את הסטודיו שלהן ברחוב דיזינגוף ביום שלישי שעבר, ואפילו כיבדו אותנו בענבים טעימים לכבוד השקת הקולקציה החדשה שלהן אורנומנטיקה.

בקולקציה, שאינה זמינה עדין לקהל הרחב (למרות שאני די רחבה בעצמי), אפשר ללא ספק לראות את ההתפתחות של המעצבות. אם בעבר היה עיקר הדגש על חומרים פלסטיים בהם הוטבעו התחריטים האופיינים לצמד, הפעם משולבות ההטבעות עם בדים שונים ומגוונים, בהם ברוקדים נוסטלגים למראה, שיוצרים שילוב מפתיע ואלגנטי בין קלאסי ומודרני.

בתמונה - אוסף הקלאצ'ים החדשים ואני מודדת תיק

אני לובשת ג'ינס של DNY
טוניקה של רונן חן
נעלים מ-Primark
עגילים של דריוס

הקולקציה כוללת ארנקים מוצלחים שיחסכו לכם את היציאה מהבית עם תיק (לו רק יוסיפו להם מחזיק מפתחות, הם יהיו מושלמים), קלאצ'ים שמתאימים גם לנשיאת אייפד ותיקים במגוון גדלים וצורות. אני מקווה שתיוצר כמות קטנה מכל סדרה, כדי להבטיח את יחודיות הדגמים. כשמדובר בפריטים מסוג זה, אני מעדיפה להיות היחידה או כמעט היחידה שיש לה דוגמה או צבע מסוימים.

בתמונה - הארנק החביב עליי ותיק שחור, יפה ומרווח שניתן לשאת על הזרוע על על הכתף

כמו בקולקציה הקודמת, הכינו השתים תכשיטים תואמים. קיימת הסכמה כללית שהתכשיטים האלה כאילו נוצרו בשבילי. אני אוהבת שרשראות בעלות נוכחות והשרשראות האלה אוהבות כתפים וחזה רחבים. אך אל תדאגו, במהלך השבועות הקרובים יתווספו אליהם תכשיטים עדינים יותר ברוח הקולקציה.


אם כבר מדברים על שרשראות, יש בחנות אוסף של שרשראות מהקולקציה הקודמת שנמכרים במחירים מגוחכים שבין 75-125 ש"ח. אני קניתי לי שרשרת כמו זו הכחולה שבתמונה הבאה, אבל בגוון חרדלי. אני בטוחה שתראו אותה פה בעתיד.


בנוסף, כוללת הקולקציה ראשי לובה עם תחריט בצורת משקפי שמש. ראשי הלובה מיועדים לנשיאה על הכתף, ומגיעים עם משולש מצח תואם. תסכימו איתי שזה משהו שלא ראינו בעבר.

אני מדגמנת ראש לובה וקלאץ' אדום יפה

ביום שישי הקרוב, הוא ה-6.7.12, תושק הקולקציה החדשה במקביל בתערוכת Bread & Butter הברלינאית וגם למכירה מוקדמת ללקוחות הסטודיו בחצר בית מספר 110 ברחוב דיזינגוף בתל אביב בשעות 10:30-17:00. אני ממליצה לקנות את התיק שמוצא חן בעיניכן לפני שהוא יעלם. ואל תשכחו לקנות גם לי אחד ולשלוח לי אותו במתנה, בחינם. בררר!

4 תגובות:

  1. גם אני ממעטת להשתתף בארועי יחצנות למינהם ובוחרת בפינצטה את מה שלדעתי יעניין את קוראיי, אבל אני המומה שיש אי אלו שלא מזמינים אותך מפחד מביקורת, הרי גם דרך ביקורת הם יקבלו חשיפה עצומה ותמיד לימדו אותי ש"לא בועטים בכלב מת" כלומר, דיברו עליך- משמע אתה חשוב. לצומת ליבם.

    השבמחק
  2. מתה (טוב חיה) על התיקים של מדוזה, והבטחתי לעצמי אחד השנה.

    מוכרחה להגיע אליהן בקרוב.

    התיק השחור שחביב עליך, מצ"ח בעיני מאד.

    השבמחק
  3. בלוגריות שנאמנות יותר למתנות חינם מאשר לקוראות שלהן? איפה ראית כדבר הזה?! ;)

    התיקים מגניבים לגמרי, לא בטוחה עד כמה הם הסגנון שלי אבל נהניתי להסתכל עליהם. אני קצת מתלבטת לגבי הראש לובה... אני לא בטוחה עד כמה הוא משתלב במלתחה שלי

    השבמחק
  4. עזבי אותך מהראש לובה. בדיעבד התברר שהוא זולף מח. נהרסה לי החולצה!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים