יום שני, 14 בפברואר 2011

מלאו כיסיי באגוזים

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני אוהבת הפתעות נעימות. ביום רביעי שעבר הוזמנתי לאירוע בלוגריות (גילוי נאות - היה גם בלוגר) בחנות הסטודיו של כיסים והופתעתי במנעמים כי טוב. אמנם יש לי כבר תיק גב של המותג, אבל בעוד אחרים תמיד מתעלפים ממנו, אני נשארתי די אדישה והתרכזתי בכך שהוא נוח, פונקציונלי ובוגר דיו למרות היותו ילקוט. לא כך הרגשתי הפעם.

ראשית, מעצבת המותג, יעל רוזן בן-שחר, היא גברת גברת. היא יפה, זקופת קומה, מרשימה ואסרטיבית. היא הרימה עסק מאפס כסטודנטית בבצלאל והפכה אותו לחברה בינלאומית מצליחה. הסגנון חדשני, נקי וארכיטקטוני ומשחק בהצלחה על הקו שבין נשיות לעוצמה (נשמע יחצני נכון? אני כתבתי!). כמה מהדברים שיעל אמרה באירוע נדמו לי כשירים קטנים, ומצאו חן בעייני כל כך שרשמתי לעצמי פתקים תוך כדי שדיברה. על פתק אחד כתוב -
תיק הוא בית קטן שנישא על הגוף.
באחר - 
התיק נמצא על הגוף ומתייחס לגוף. 
ובשלישי, הגדרתה את הסגנון העיצובי שלה ושל שותפתה, אורלי כהן-אלורו (שאני אבין, כל הנשים נשואות חוץ ממני?)
חכמה פשוטה.
הקולקציה החדשה שלהן נקראת שקים ושקיות והיא עוסקת בווריאציות על שקיות בגדלים וסגנונות שונים. התיק הבא, המתקרא פטל, מחקה שקית זבל ביתית. חמוד למדי, לחובבות התיקים הזרוקים, ורך במידה שלא תיאמן. מחירו, אגב, 390 ש"ח.


פריט אחר שמצא חן בעייני היא הארנק החמוד הזה, שהוא חלק מסדרה מוגבלת וממוספרת שבכל אחד מהפריטים בה מופיע בול ישראלי ישן. הראו לנו שניים - ורוד וניוד, ולהפתעתי העדפתי את הניוד (איך קוראים לזה בעברית?) כי יונת הדואר הקטנה כל כל נחמדה והוא מקסים ומפתיע יותר בצבע סולידי.


אהבתי גם את סדרת התיקים הרכים והשמנמנים האלה באדום, המגניבים להפליא במחיר של פחות מ-400 ש"ח. 


וזה מה שלבשתי לאירוע. אני אכתוב בקרוב רשומה מיוחדת על הגרביונים המעולים של We Love Colors אז התייחסו לזה ב-preview נחמד.

סוודר - New Look (סטרטפורד)
מכנסים - אסוס
גרביונים - We Love Colors
נעלים - זמש

ועכשיו, פינת הפדיחה. כל אחת מהנוכחות קיבלה תיק במתנה, כל אחת תיק אחר, ואני לא אהבתי את התיק שקיבלתי כי אני לא אוהבת תיקים גדולים ודקים וכזה בדיוק קיבלתי. כך מצאתי את עצמי בודקת סוסי מתנה בשיניים ומבקשת להחליף. לא נעים בכלל להתלונן כשמקבלים מתנה מהמעצבת, אבל לשמחתי סוף טוב הכל טוב - בלוגרית אחרת ביקשה להחליף את שלה, ואני מאד אהבתי אותו (קטן ושמנמן שמתרחב לקובייה גדולה ומזכיר לי את התיק שהכי אהבתי לפני כעשר שנים) כך ששתינו יצאנו מרוצות. מאוחר יותר שמעתי שהיו עוד כמה החלפות, ונשמתי לרווחה.

היום הוצאתי אותו לטיול ראשון, תראו איזה חתיכים אנחנו יחד! הוא מלא לחלוטין בתמונה (מצלמה בתיק שלה, יומן, שני ארנקים ועוד) ועדין שומר על צורה מעוצבת.

משקפמש - פנדי
שרשרת - טלולה טו
שמלת סריג - שרית בר זוהר
תיק - כיסים
ג'ינס - New Look (לונדון)
מגפיים - בינגו (ישנים)


דיאנה ואני דופקות פוזה.

(תודה למיראל שצילמה).

לפני סיום - אני מזכירה למי שפספס את ההגרלה החדשה שלי שהיא מצוינת במיוחד. ואגב הגרלות, תמר מגרילה בבלוג שלה פלטת צלליות ענקית. אני רוצה אני רוצה אני רוצה, כי אני משחקת המון באיפור לאחרונה. ועכשיו - לילה טוב לי ויום נעים לכולכם.

12 תגובות:

  1. איזה תמונות שוות יצאו לך ולדיאנה! סחטיין :)

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  2. אני מזמינה תמונה עם המכנסונים ובלי ידיים בכיסים - אני מתלבטת מאוד אם לקנות אותם ולא מצליחה להבין עד הסוף את הגזרה שלהם כי היד שלך תמיד בכיס. (:

    השבמחק
  3. צודקת! לא רק שהידים שלי תמיד בכיס, גם היד של דוגמנית באסוס בכיס LOL

    השבמחק
  4. הי שרונה, אהבתי מאוד את התמונות עם השמלה התחרתית של שרית בר זוהר. זה עדין ורומנטי ויפה לך. מעולם לא מדדתי ולו בגד אחד של המעצבת הזו... למען האמת לא שמעתי עליה ממש. בושות? :)
    בכל אופן, אני מאוד מחבבת את "כיסים", וקיבלת אחלה תיק בסופו של דבר!

    השבמחק
  5. תודה הדס! החנות שלה נמצאת (אם היא עדין שם, לא הייתי אצלה שנים) ברחוב הראשי של נווה צדק, שאני תמיד שוכחת את שמו. נכנסתי לשם לפני אי אלו שנים עם חברה והיא שכנעה אותי לקנות כמה בגדים שלדעתי הם סולידיים מאד ולדעתה סקסיים להפליא.

    מענין אם היא עדין שם באמת..

    השבמחק
  6. יש להם תיקים מדליקים
    אני מנויה שלהם בפייסבוק.

    ההופעה שלך מדליקה

    השבמחק
  7. איזה תמונות מדהימות יצאו לך (כאילו לא ראיתי בלייב....)
    כפרה עלייך איזה קרועה את...
    אני חושבת שאני אלך לחפש אצלהם משהו שיחזיק את הלפטופ.... ולא יראה גברי מדי.
    נשיקות!

    דיאנה

    השבמחק
  8. כורתני ששרונה חיפשה שם תיקים ללפטופ, תשאלי אותה מה העלתה חכתה.

    השבמחק
  9. ש-ר-ו-נ-ה! מה זה התמונות המאממות האלו? זה כדי לפצות על התמונה המזעזעת של קליניק? :@)
    את נראית פשוט פיגוזית!
    והתיק מעטפה הזה צד את עיני (ניוד=צבע גוף, איכס! כבר עדיף "ניוד" וזהו!)

    ד"ש לדיאנה (הפיגוזית לא פחות)! אורך השיער שלה מבהיר לי כמה זמן כבר לא ראיתי אותה...

    השבמחק
  10. האמת שהיו שם כמה תיקים ממש ממש שווים ללפטופ! הם מתאימים יותר למיני לפטופ (ואם היה לי אחד כזה, גם הייתי רוכשת לעצמי תיק תואם!).

    שרונה

    השבמחק
  11. תיק שקית הזבל ממש מגניב! מזכיר לי את תיק החלל (ז"ל) של מיראל...

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים