יום שני, 28 בפברואר 2011

תשני טוב לשנה החדשה שלך

תשני טוב לשנה החדשה שלך. זה מה שאמא היתה אומרת לי כשהלכתי לישון בליל יום ההולדת שלי. יום ההולדת שלי חל ב-29 לפברואר, אחת לארבע שנים, ובשנים בהן התאריך לא קיים היינו מחכות אמא ואני לחצות שבין ה-28 וה-29 ואז הייתי מקבלת נשיקת יומולדת (או נשיקת אוירון, אם הטקס היה מתקיים בטלפון) ואת האיחול המיוחד שלה. השנה אין 29 לפברואר ולכן אין לי באמת יומולדת. מצד שני, גם אמא ואבא אין לי, ואין מי שיאחל לי שאשן טוב לשנה החדשה שלי. 

אבל יש לי ספוגנים לרב, וחברים אוהבים ונאמנים שכל אדם היה חולם עליהם, ויש לי שמיכי, וקוראים שאני אוהבת ואוהבים אותי, ומשפחה קטנה אבל איכותית, ויש לי מישהי שמטפלת בי, ומסקרה שלא יורדת במים ומסיר איפור שעובד, ועבודה טובה, ותוכניות וציפיות לעתיד ורוד ויש לי גם פיג'מת יומולדת עם זברות שהאוכמנית הביאה לי במתנה מלונדון בשבוע שעבר, ואני חושדת שספוגן אחד, שנוהג לכנות אותי השמנמונת המיוחדת שלו, יאחל לי את האיחול המיוחד של אמא לפני השינה מחר ואולי גם יקנה לי בלון.

תלבושת לשינה טוב לשנה החדשה שלי - 
פיג'מה מפריימרק (לונדון)
 כפכמועלים מפריימרק (לונדון, שנה שעברה)
קישוט לשיער מקסטרו (ישן)

אז אני מקווה שהשנה הבאה תהיה טובה בהרבה ומחר בלילה, אני מבטיחה לישון טוב טוב לשנה החדשה שלי.  

* מחר תסתיים הגרלת היומולדת המיוחדת שלי, אז למי שטרם נרשם - למה אתם מחכים?

13 תגובות:

  1. שרונה הנפלאה :) מאחלת יום הולדת שמח, כתבתי יותר בפירוט בפייס. תשני טוב לשנה החדשה שלך יקירתי. אני בטוחה שאם תקשיבי טוב, תוכלי לשמוע את אמא שלך אומרת לך דברים טובים ויפים בלילה הזה... נשיקות.

    השבמחק
  2. Mazal Tov you fancy darling!!!! I wish you all the best for your new year to come
    xo

    השבמחק
  3. איזה מגניב שנולדת ב29 בפברואר!

    יום הולדת שמח! ותשני טוב הלילה :)

    השבמחק
  4. מזל טוב לך
    אפילו שיומולדת שלך הוא מן לילה מאוד קצרצר בין ה- 28 ל- 1 לחודש.
    תישני בו טוב, ותישני תמיד טוב.

    ורק שמחות אינשאללה

    השבמחק
  5. Me cuesta leerte y lo hago con el traductor de google, pero tengo mucho cariño por vos,Felicidades.Un abrazo enorme.Myriam

    השבמחק
  6. עצוב ומרגש.
    יהיה רק טוב, אני בטוחה בזה.

    השבמחק
  7. יקירתי, מאחלת לך שהשנה הקרובה תהיה הכי הכי שאפשר - המון בריאות, כיף ודברים טובים. אוהבת אותך, חושבת עלייך, ושולחת נשיקות ואיחולים!

    השבמחק
  8. יומולדת שמח שרונה!!! אושר, בריאות, אהבה והצלחה!!!

    השבמחק
  9. שרונה,
    מזל טוב! אני מאחלת לך שנים שמחות הרבה יותר,מלאות בטוב שיש לעולם הזה להציע.

    ואני רוצה להוסיף שאת כותבת נפלא - אני נורא נהנית מהבלוג, ותודה שכתבת על אמא שלך. איזה רעיון מקסים לומר דבר כזה לילדה לפני יום ההולדת :-)

    השבמחק
  10. תודה רבה שני ואנושית. אני מעריכה את זה!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים