יום רביעי, 28 ביולי 2010

תרפיה בקניות

אתמול אחרי העבודה המשכתי את חיפושיי הנואשים אחר משקפי שמש חדשים, אחרי ששלי נשברו בחדר המיון של מאיר (באמצע הלילה, בתוך קופסא קשיחה, תהרגו אותי אם אני יודעת מה קרה להם. בכל מקרה) ולא מצאתי כלום, שוב.

שמעו, מבחר משקפי השמש השנה פשוט מחריד. לא משנה אם חיפשתי יקר או זול (תקצבתי את זה בעד 2000 ש"ח והעדשות שלי עולות חצי מזה בערך) הכל מכוער. אפילו טום פורד מכוער השנה, אפילו שאנל. ריי באן נראים עליי זוועה, וכמעט הכל חיקויי ריי באן. מצאתי מסגרות יפות של פול פרנק, אבל הן גדולות ועדשות יעלו 1800 ש"ח העדשה לא כולל פולורויד, או כמו שאחי אומר - אז"ש (אז זהו שלא). זה כל כך מתסכל, כי ממש קשה לי לנהוג ככה ואני לא רוצה לשים עדשות מגע ליום שלם רק בשביל שעה של נהיגה עם משקפים לא אופטיים. אוף.

שלשום חיפשתי בקניון רמת אביב, ולא רק שלא מצאתי משקפים, גם לא מצאתי שום מתנה לשובב את נפשי, פרט לסומק הזה (Love Joy של מאק) שלולא המוכרת הציעה לנסות אותו בחיים לא הייתי חושבת שיראה טוב, אבל הוא גורם לי להראות שזופה. כן, אשכרה שזופה, אני!

אז אתמול חיפשתי בעזריאלי, ומאחר וכבר הייתי שם המשכתי לחפש לי מתנה שתשמח אותי. פה זה קצת יותר קל. H&M אמנם משמים, אבל הצלחתי למצוא שם את הצעיף היפה הזה וחולצית סגולה במחיר מבצע שקשה לסרב לו (59.90 ש"ח).


קניתי עוד איזו שמלה ורדרדה אבל אחרי שמדדתי אותה שוב בבית החלטתי להחזירה, אז אני חוסכת לכם את הצילום. בנוסף, אחרי חיפוש של כמה ימים, מצאתי מדדתי ולהפתעתי קניתי את נעלי הפלטפורמה המטורפות לחלוטין האלה, שהתאהבתי בהן אחרי שראיתי את אירית מיוקה מיי נועלת אותן באחד המפגשים שלנו (יש צילום שלה נועלת אותן פה). זה דגם 401-7 של גזית ובזכותו אני מיתמרת לגובה 1.80 מטר שזה לא רע בכלל.


הן לא היו חלק ממכירת החיסול, אבל המוכר הוריד לי אותן מ-300 ש"ח ל-270 ש"ח. לא ידעתי שאפשר להתמקח בחנויות רשת, אז שווה לנסות! עכשיו, אני יודעת. גם אני נבהלת כשאני רואה את התמונה, ואם אמא לא היתה בבית חולים עכשיו והיתה רואה אותי נועלת אותן, היתה מתאשפזת בבית חולים, אבל אני אומרת לכם - מעולם לא נעלתי נעל עקב כלשהי נוחה כל כך. הן פשוט לא מרגישות כמו נעלי עקב (אני מניחה שזה מסוכן). אני צריכה להתרגל, והסיכוי שאני אנהג איתן זהה לסיכוי שאני אנהג מרצון עם עקרב בגודל שלושה מטר במושב האחורי, אבל בשביל זה אלוהים המציא את הכפכפים ספייר ואת הביסלי גריל (כלומר, אם אני אמצא את עצמי בסיטואציה שבה עליי לנהוג עם עקרב שלושה מטר במושב האחורי, אני אתן לו שקית של ביסלי גריל ומצידי שיפזר פרורים על כל המושב).

אגב, עבדתי שלשום על כמה עגילים חדשים. אני אראה לכם אותם בהמשך, אבל הנה הצצונת.


רואים? גם התעודדתי קצת, גם ראיתם לי את הרגלים (חדי העין ישימו לב שהציפורנים שלי נשברו מאז התמונה האחרונה) וגם נתתי לכם טיפים להתמודדות עם עקרבי ענק. ברשומה הבאה - פינקי יעביר סדנה קצרה על תמנוני ענק.

11 תגובות:

  1. אההה!! אני כבר שבוע בהתלבטות אם לקנות את הנעלים האלה או לא!! אולי אמדוד אותן שוב היום ואחליט סופית. תתחדשי!

    אני מאוד שמחה שאת מתעודדת לאט לאט, זה שעבדת קצת על עגילים חדשים זה כבר סימן טוב! תראי מהר מה עוד עשית, אני חושבת שהגיע הזמן שיהיה לי משהו מיצירותייך.

    השבמחק
  2. מה פתאום ביסלי? אפונה!

    השבמחק
  3. תודה רבה, הצעיף באמת יפה. רומנטי ועדין שכזה, ורך.

    מיראל, אני אצלם אותם במהלך היומיים הקרובים ואוסיף לחנות :-)

    אוכמית - מרגוע כן? מדובר פה בעקרבי ענק (וכן, את אשמה בדימוי הזה עם המצרים שלך) לא בלובסטר ענק.

    השבמחק
  4. נעליים מאסיביות מאוד מעדנות את הרגל.. עכשיו גם לי מתחשק כאלה (למרות שהן בטח יקצרו לי את הרגליים וישוו לי לוק דרדסי-משהו)

    אני שמחה לקרוא שאת מתעודדת ומתחזקת, ומרגישה קצת אשם שרק עכשיו אני מגיבה. אני קוראת הכל בשקידה, אבל לרוב פשוט לא יודעת איך להגיב בחוכמה.
    אז קבלי את התנצלותי.

    השבמחק
  5. תתחדשי! הצעיף מקסים והעגילים מקסימים עוד יותר.

    השבמחק
  6. קודם כל תתחדשי. אני גאה בך על הכוחות המחודשים.

    בקשר לנעליים - אני אראה לך פעם אילו פלטפורמות לי יש מגזית. שלך נראות ילדות לידן :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים