יום שבת, 3 ביולי 2010

טלולה הו?

בכל פעם שאני צופה בסרטון הדרכה של פיקסיוו, גורואיות האיפור שלי ביוטיוב, אני לומדת משהו חדש. לפעמים אני מגלה טריק, ולפעמים מוצר טיפוח חדש. בזכותן הצלחתי לשים איילינר כמו שצריך בפעם הראשונה. הטריק - מברשת 209 של מאק ואייליניר ג'ל של אותה החברה ולהסתכל למטה בזמן המריחה.

השמפניה באדיבות יוסף, הצילום באדיבות נילי ממן

 בספרו How to Have Style (עליו נדבר בפעם אחרת) כותב אייזיק מזרחי שככל שהאיילינר נמרח עבה יותר, כך האישה מסוכנת יותר. מה יש לומר but גררר!


בכל מקרה, התחלתי לחכות לסרטונים החדשים של הבנות לא רק בגלל הטריקים והטיפים וכמה שאני אוהבת את סם היפהפיה עם הפה המעט עקום והעינים המדהימות (והמבטא הבריטי שמאז ומעולם עשה לי את זה) אלא בגלל התכשיטים היפים שהשתים עונדות. מתברר שהן מקבלות תכשיטים לפרסום מחנות מקוונת נחמדה בשם טלולה טו, שמייצרת חיקויים לתכשיטים שנראים בתצוגות הנחשבות כיום. בהיתי בחנות הזו ימים ארוכים והתלבטתי מה בא לי ובסוף בחרתי בשרשרת הזו כי היא שמנמונת וצ'אנקית וורודה, ואני ממש בקטע של ורוד בהיר בימים אלה משום מה.


משלוח עולה 50 ש"ח, אבל עם הסיילים שלהם אפשר למצוא תכשיט סופר מגניב במחיר כולל של 150 ש"ח או פחות, וזה די שווה לדעתי. ומה כל זה מוכיח? שלמצוא את האדם הנכון לדגמן את הסחורה שלך וליחצן אותה עבורך שווה יותר מכל יחצן או שטח פרסום שעולים הרבה יותר כסף. לתשומת לב המוכרים שבינינו (כלומר, אני). מישהו רוצה לדגמן בוביילים?

5 תגובות:

  1. שרונה זאת המלצה מצוינת כי כל האתר מהמם. ממש קשה לבחור. הסתכלתי בסרטון שצירפת אבל לא מראים שם את התכשיטים בלייב. יש דברים באתר שאני מפחדת שיראו זולים או ילדותיים מדי.. חבל שהם לא מראים את השרשראות על אישה.

    השבמחק
  2. שמתי את הסרטון הזה כי האיפור בו משגע לטעמי, וגם בר ביצוע על נשים אמיתיות (הרבה מהסרטונים שלהן מיועדים לאמני איפור מקצועיים ומסבירים מראות אוונגרדיים מדי ליום יום) וגם כי היא מסבירה בו את מריחת האיילינר (למרות שהסרט ממנו למדתי הוא לא זה, אלא אחד מהבסיסיים שלהן).

    אם תעברי על סרטונים אחרים שלהם תראי הרבה עגילים ושרשראות שהם עונדות. לרב אלה תכשיטים של טלולה טו, או של ויויאן ווסטווד וקל להבדיל בין השניים.

    השבמחק
  3. אהבתי משם את השרשרת עם הפנינים והLOVE הפרחי והמוזהב.
    אבל אני לא אקנה אותה, כי
    א- המשלוח עולה יותר מהשרשרת
    ב- זה קצת אובר-דה-טופ בשבילי, ובטח אני לא אענוד אותה בכלל בסוף.

    השבמחק
  4. רב האתר מלא בדברים שהם פרחיים קצת יותר מדי בשבילי, אבל יש כמה דברים שממש אהבתי!
    למשל הקלאץ' הורוד מבריק בצורת פרח (כן, אני יודעת, הכי קורבן אופנה)
    ועגילי הטווס הכסופים
    והשרשת שאת בחרת
    והכי הכי- העגילים של פראדה עם האבנים והסרט. מהממות! רק חבל שיוצאות מעל 200 ש"ח...

    שרונה- אני אומרת שבתור מעצבת תכשיטים מוכשרת את צריכה לייצר חיקוי פראדה שכזה משלך ולמכור אותן לבנות העם הפשוטות, מה את אומרת? :)

    ד"א, אהבתי גם את זה שבניגוד לאתרים אחרים, החנות קטנה ולא הולכים בה לאיבוד.

    השבמחק
  5. כן, זאת באמת שרשרת חמודה מרג'ורי. אני לא אתפלא אם יש משהו דומה באקססורייז או דיוה או חנות אחרת מסוגן.

    סנדי, רעיון לא רע בכלל. כרגע אני מטפלת באמא שלי מסביב לשעון כך שאין לי זמן לנשום ומה שיש לי אני מנסה להשקיע בעבודה, אבל כשיהיה רגוע יותר - השמים הם הגבול!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים