יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

טחינה בדבש!


מיוזעות ומיוזעים יקרים, האם הבחנתם שראש השנה מתקרב? מה, אתם לא מאמינים? חם לכם? מתנחמים במחשבות על הרעבים בהודו שסובלים יותר? עוצו ושמחו, שכן הביאותי לכם הגרלת ראש השנה נחמדה בדיוק בשבילכם.

מה בהגרלה אתם שואלים? ובכן, אמנם אין מזגן או מנוי לבריכה, אבל יש:
  • טחינה בדבש טעימה להפליא מתנת המעדנייה
  • פריאו זרחני של So Simple
  • מגוון דוגמיות קוסמטיות של Darphin Paris, Murad, וAnna Lotan, ו-Reedken
  • מחזיק מפתחות מהוורודים שיוצרו אי פעם
  • קרם גוף מבושם של Carven (תענוג!)
  • ספריי תכלת לשיער
  • מסקרה Thick & Fast של Soap and Glory
  • מראה מקושטת לתיק
  • עגילי אהבה מוזהבים
  • גלויות השראה של נתנאלה
  • הדפס כיפה אדומה של What About
  • ברכת שינה טובה ממני 
אם יגיעו אל שולחני דברים נחמדים נוספים לפני מועד המשלוחה, אצרף אותם לחבילה!


והנה הוראות ההרשמה.
  1. ההגרלה תמשך מהיום (ראשון 30.8.15) עד יום ראשון ה-13.9.15 בערב אז אודיע כאן בשבלוג את שם הזוכה ואיך ליצור איתי קשר. אם לא אקבל תשובה תוך 24 שעות, אבחר זוכה חדש\ה. 
  2. החבילה תשלח בדואר או תאסף ממני במועד המכירה הביתית ביום שישי שלאחר מכן, לבחירת הזוכה.
  3. כדי להירשם להגרלה יש להגיב כאן למטה. התגובה חייבת לכלול תשובה לשאלה מה אני מאחל\ת לעצמי לשנה החדשה? ואת שמכם (או כל אמצעי זיהוי ייחודי אחר שייצג אתכם בהגרלה).
  4. אם אתם לא עושים זאת כבר, יש לעקוב אחרי השבלוג (יש כפתור "הצטרף לאתר זה" למעלה).
  5. יש לעשות לייק לדף השבלוג בפייסבוק וגם לרשומה הזו (יש כפתור "Like" מתחת לכותרת הרשומה).
  6. שתפו את החבר'ה בדבר ההגרלה באמצעות המייל, פייסבוק, טוויטר, שיחות סלון, חבילות שי בדואר שליחים ויוני דואר. הימנעו מלשתף בסיאנס עם המתים, לא מומלץ להתעסק עם רוחות גחמניות שאוהבות קרם.
שימו ♥ - התגובות בשבלוג מוסתרות עד שאני מאשרת אותן, אז אין צורך להגיב שוב אם אתם לא רואים את התגובה שלכם מתפרסמת מיד.

בהצלחה לכולם, ויאללה להירשם!

15 תגובות:

  1. מה אני מאחלת לעצמי לשנה החדשה? בריאות, כושר ואושר, המון סטייל ושאקנה המון בגדים על מעצבות ישראליות מוכשרות.

    השבמחק
  2. מאחלת לי שנה מלאת בריאות, שופינג ללא הכרה ומלא גיחות לחו״ל✈️

    השבמחק
  3. בשנה הבאה...שיהיה קריר בקיץ וחמים בחורף, ששר החינוך יגיד "סליחה, אני הולך לעבוד בשקט ואני לא אגיד לכם על מה עד שתהיינה תוצאות בשטח", שאני אשטוף כלים ממש מתי שהכיור מתמלא ולא יום וחצי אחר כך, שיהיה סייל ממש שווה במודקלות' על שמלות לסתיו. שאני אקבל ליומולדת מכונת קפה. שיהיה לי אומץ לנסות דברים חדשים. שיתמנה מפכ"ל למשטרה שהוא בסדר. אם אפשר מפכ"לית עדיף אבל לא נהיה קטנוניות. שיביאו לארץ הפקה של וויקד. שמסימיליאנו יזכה במאסטר שף. או מיכל. שא/נשים לא יתעצבנו כל כך מהר. בעיקר לא על הכביש. בכלל שייסעו יותר לאט. שהיה נחמד ושקט. שלא תהיה מלחמה בקיץ- לא איתם ולא אחד עם השני. שנחייך אחד לשניה ונשאל מה שלומך במעלית.

    השבמחק
  4. השנה הזו תהיה מלאת שינויים וסוף תקופה באותה עיר. אני מקווה שכל התוכניות המטורפות שלנו יצליחו ונהנה מהן.

    השבמחק
  5. מאחלת לעצמי לזכות בהגרלה אחת או שתיים (או שלוש). ליהנות ממה שאפשר ולא להתעצבן ממה שאי אפשר לתקן.

    השבמחק
  6. מה אני מאחלת לעצמי לשנה החדשה? המון אושר עם המשפחה הקטנה והנהדרת שלי... :)

    השבמחק
  7. אני מאחלת לעצמי שנה רגועה וטובה, שכל ההחלטות יוחלטו וכל השינויים ישתנו ואחריהם אוכל לנוח ולנשום עמוק ולהיות שלמה ושלווה עם כל אלו.

    השבמחק
  8. אני מאחלת לעצמי להנות מהשגרה המבורכת לא פחות מהחופשות והשינויים, ולהרגיש בכל יום ויום בכמה דברים נפלאים זכיתי בחיים האלה.
    שנה טובה לכולם!!

    השבמחק
  9. מאחר שרק לאחרונה ילדתי, אני מאחלת לעצמי ליהנות מההורות לשניים, שכל כך חיכיתי לה. ליהנות מהשיגרה, מהשמחות הקטנות, מהחוויות היומיומיות שלפעמים עוברים כל כך מהר שלא שמנו לב שקרו.
    עינת

    השבמחק
  10. שרונה יקרה, שנה טובה לך מאוד ותודה על ההגרלה המשמחת.
    השנה אני מאחלת לעצמי לאהוב את עצמי המון המון ולהגשים את החלומות שלי. לבלות זמן איכותי עם הבנות שלי ולהסתכל על העולם בחיוך. ושחייכו אלי בחזרה.
    נשיקות,
    תמי

    השבמחק
  11. האיחולים שלי לעצמי לשנה החדשה הם למצוא אהבה, וגם להישאר בריאה, מאושרת ושמחה בחלקי.

    ענבל.

    השבמחק
  12. וכמובן שנה טובה ומוצלחת לך, שרונה ולכולן :)

    השבמחק
  13. שיתפתי. אוח, כמה ישמח אותי להגריל את שלל מטעמייך, מין חגיגת יומולדת 40 לעצמי שהבטחתי שלא אחגוג ועכשיו אני מתבאסת על זה טילים....
    האיחולים שלי אלייך הם שתהיה שנה הכי הכי הכי איך שבא לך, שמחה, מאושרת, מחבקת, אוהבת , עמוסה באופנה ונוטפת סטייל, משמחת, צבעונית, מפתיעה, העיקר שתהיה שנה טובה.
    ולעצמי? לקנא במחלצותייך, ללכת בעקבות המלצותייך ולהיות מאושרה בחלקי, במשמניי ובארון הבגדים שלי (בינתיים המלצותייך זה אחד ה-דברים הכי טובים שקרו לי, כי הארון שלי עמוס בנומה, טליה ובוטיק נעמי)

    השבמחק
  14. מאחלת לעצמי להיות קצת יותר אני.
    להשקיע יותר ולהרגיש טוב יותר, שלמה יותר ובעיקר - מאושרת יותר.

    שנה טובה גם לך :)
    רויטל.

    השבמחק
  15. מה אני מאחלת לעצמי השנה? כמו בכל שנה: להיות אני, רק טובה יותר.
    מאחלת לעצמי להיות אמא טובה יותר, רעיה טובה יותר, וטובה יותר לעצמי. המון שעות שינה וסטייל :)

    שנה טובה מותק!!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים