יום רביעי, 9 בספטמבר 2015

שמלה להשמין


בארץ אחת, עם שמים כתומים
חיה שרונה מלאה בפגמים
גם שמנה, לא עלינו, גם לובשת בגדים
כך רבותי לא עושים עסקים

בוקר אחד הוזמנה לאירוע
המונית כבר בדרך, אך הצילו ישוע!
לאירוע יגיעו סטייליסטים שלושה
ישפטו מה לבשתי, אבוי לבושה

ואחת מהטריאד כתבה לא מזמן
שאסור לשמנות ללבוש בגד לבן
ואני עגולה מלמעלה עד מטה
עוד שניה ואני לגמרי מתמוטטה

שאלה השרונה את החבר'ה בפייס
מה ללבוש ולנעול לענוד ולמרוח
ענו לה החבר'ה מה שלא תעשי
רק אל תלבשי שוב שחור, זה בסיסי

שמנה בשחור זה צפוי ופתטי
ושמנה עצובה לא הולך עם מזטים
רוצה לשתות קאווה עם שועי עולם?
מוטב לך מאד שתתלבשי כמו כולם

עמדה השרונה ונפשה הלומה
עשרה למונית והיא עוד עירומה
איך תלך לאירוע לראות יישומון
והיא כבר פסלה את חצי הארון?

לפתע נשמעה דפיקה בדלת
פתחה השרונה (לבושה אך מבולבלת)
עמד שם שליח ובידו חבילה
באמא שלי, הדס ממוטיף שלחה לי שמלה!

לבשה השרונה את שמלת הפשתן
ענדה שרשרונה, נעלה נעלים
הביטה בראי ושומו שמיים -
הריהי יפה ומריחה כמו בוסתן!

נסעה לאירוע, שמעה הרצאה
אכלה שני ראפ טונה וקצת אבטיח
ומה בנוגע לאותו ישומון?
בעיני לא בשל הוא, אך לגמרי מבטיח *

חזרה השרונה שמחה לביתה
את השמלה הוורודה היפה חיש פשטה
לבשה בוקסר עם כבשים וגופיה כעורה
וישבה למחשב לכתוב שירה

אני לובשת
שמלה של מוטיף
נעלים של פרל ויליאמס לאדידס
שרשרת של N2



* יישומון Take a Look מאפשר לשלוח צילום של תלבושת או פריט לבוש לסטייליסטים דורין אטיאס, ליאת אשורי וגדי אלימלך ולקבל מהם פידבק חיובי או שלילי. השימוש הראשון חינם והבאים עולים כדולר לשאילתה.

הקונספט מועיל ויעיל כמורה נבוכים אופנתי אבל לדעתי חסרים פיצ'רים רבים שבלעדיהם היישומון לא בשל לשחרור בתשלום. בין הפיצ'רים החסרים - אפשרות להוסיף טקסט לתמונה (כרגע אין שום דרך לציין אם התלבושת מיועדת לדייט רומנטי או לראיון עבודה), אפשרות לקבל טקסט מהסטייליסט (הם עונים רק בלייק או דיסלייק), השולח יכול לצייר על הצילום אבל הסטייליסט לא (זה מונע מהסטייליסט להדגיש מה הבעיה בבגד) ועוד. בנוסף, למשתמשים שלא מכירים את הסגנון האישי של כל אחד מהסטייליסטים אין כל דרך לדעת מי מהם מתאים לו או לה, כך שהם עשוים לבחור מישהו שאת טעמיו לפסילה או אישור הם לא יבינו. כל הכשלים האלה יוצרים תלות של המשתמשים ביישומון להחלטות עתידיות במקום ללמד את המשתמשים לפתח טעם וכישורי שיפוט עצמיים.

ולסיום הרשומה שני עדכונים:
  • ביום שישי הבא, ה-18.9 אני מארחת את מוטיף וצילה למכירה ביתית אצלי בתל אביב. כל הפרטים כאן.
  • יש עוד כמה ימים להרשם להגרלת ראש השנה הקטנה שלי, ואני מוסיפה לשלל את הטישרט שקיבלנו באירוע.

2 תגובות:

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים