יום שני, 14 בספטמבר 2015

תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברווזיה


שנה הלכה שנה באה אני כפיי ארימה כדי להוריד מהארון את כוסות היין המהודרות ששמורות ליום טוב ולשטוף מהן טוב טוב את האבק שהצטבר מאז פסח.

אני אוהבת לפתוח את השנה החדשה במלבוש חדש, ולכן בחרתי בשמלת הברווזונים החגיגית הזו.

אני לובשת 
שמלת ברווזונים וחיתוכים של נומה (מידה 3 מתוך 4)
שרשרת מה. שטרן
נעלי סירה מפריימרק


ראו הברווזונים שבחרתי בהם, החליטו גם הם לבחור בי.


מאחר ואני לא יכולה לצאת מהבית בלי תיק, החלטתי לשלוף מהמדף את אחד התיקים הוותיקים שלי, בו לא השתמשתי כבר שנים רבות. קניתי אותו בפריז בשנת 2000, כשהייתי צעירה ופוחזת.


וכך תפס אותי הפפארצי בצאתי מהבית לארוחת החג, מסונוורת כדבעי אך גם חגיגית ומהודרת. ארבע כוסיות, שבע מנות ראשונות ושלוש מנות עיקריות פלוס עוגה מאוחר יותר שבתי לנחור על משכבי, מוכנה לקבל את פני השנה החדשה במשמנים ומחולות.


שנה טובה ומבורכת לכל הקוראות והקוראים!

וכאילו כל זה לא מספיק, יש לנו זוכה בהגרלת הטחינה בדבש והיא..


רעות את מוזמנת לאסוף את הזכייה שלך במכירה ביום שישי הקרוב או שאשלח לך אותה בדואר. דברי איתי בפרחים אהובה, דברי איתי בפרחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים