יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

אומג אומג אומג!


אתמול קיבלתי הפתעה נעימה. המאיירת המוכשרת רעות בורץ, שרבות מהקוראות מכירות ודאי מפרויקט אמא וממיטב מגזיני הארץ (המקוונים והמודפסים), החליטה בעקבות פרויקט אין לי מה ללבוש: מלכוד 42 וטרנד הסלבריטאיות הדנדש לרדות בשמנמנות ושמנות, לפצוח בפרויקט איור אותו היא מגדירה כסדרת איורים של בלוגריות ומעצבות האופנה הגדולות והמהממות של ארצנו והמאויירת בה היא בחרה לפתוח את הסדרה היא לא אחרת משפחתכן השמנה, אני!

תמיד חלמתי להיות אחת מהבלוגריות הבינלאומיות האלה שמעריצים שולחים להן דיוקנאות מאויירים והן מעלות אותם לפייסוש ועכשיו סוף סוף אני חלק מהמועדון! תראו כמה נחמד.

האיור מבוסס על רשומת מה לבשתי היום משבוע שעבר, בה הופיעה התמונה הזו שלי בחולצה של צילה, מכנסונים מגאפ, תיק של רזילי, סנדלים של גולף ושרשרת של N2. 



וכאילו שזה לא מספיק ולא ביליתי כבר רבע שעה בלצייץ כמו אוגר שאשכיו נתפסו במלכודת עכברים וזה עושה לו חשק לשיר פוצ'יני, אז גיליתי בתגובות שגם עינב איזק איירה אותי!
האיור מבוסס , אני חושדת, על שילוב של שתי התמונות האלה.


תאמינו לי, שמנמנים ושמנמנות, כרגע אני מרגישה יפה ואהובה כמו חצי ריי שגב חצי טס מאנסטר! המון המון תודה למאיירות המקסימות, וכה לחי לפרויקט של רעות שכבר נמשך היום ונראה מקסים וחינני להפליא. מה אני אגיד לכם קוראים יקרים, באתי לחזק ויצאתי מחוזקת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים