יום שני, 17 באוגוסט 2015

ובו אני לובשת בגדים למרות שחם מאד


מה שלומכם כרוביות וחמוצים? אני חולה תודה. יש לי חום וכאב ראש וכאב גב ואתמול גם כאב לי הגרון אבל למרבה השמחה זה עבר מהר. מאחר וכך, אין לי כח לכתוב וגם לא אייקיו ולכן, במקום לשתוק עוד כמה ימים, החלטתי להעלות מה לבשתי השבוע. מגניב נכון? בטח מגניב.

הנה לפניכם שתי תלבושות לימים בהם היה חשוב לי להתלבש נחמד ולהראות טוב למרות שחום אימים. הפתרון? כמה שיותר רגלים חשופות ובגדים שמכבידים על הגוף מעט ככל האפשר.

תלבושת א - אני לובשת
חולצה של טליה
גופיה ממרקס אנד ספנסר
חצאית מ-H&M (ישנה)
נעלים של נייקי
ילקוט של כיסים (ישן)
עגילים של דריוס מרזילי (ישנים)
משקפיי שמש של המשקיפה

צילום - נעמה נחליאל
קשה להבחין בכך בתמונות, אבל החולצה של טליה מנוקדת בכתמים לבנים ביניהם פזורים פה ושם כתמים ורודים עזים. את הוורוד הזה ביקשתי לתגבר עם העגילים הורודים שחורים זהובים האלה של דריוס והנעלים בשחור ורוד כתום ולבן מנוקד.



תלבושת ב - אני לובשת
חולצה של צילה
מכנסונים מגאפ
שרשרת של N2
תיק מרזילי
סנדלים של דורית בר אור לגולף


אני מאד מרוצה מהחולצה הזו של צילה. יש לה שרוולים תפוחים (היוש אן שרלי!) והיא בדיוק באורך הנכון. אני לובשת מידה 2 מתוך 6, כמדומני. לחולצת הפסים ציוותתי את שרשרת חולצת הפסים החביבה עליי.


את המכנסונים קניתי בסוף העונה של גאפ לפני כמה זמן. הם יושבים נמוך, כמו שאני אוהבת, יש להם כיסים עמוקים ונוחים והם עשויים מבד דמוי צוללנים אבל נעים להפליא, כך שהם עבים מספיק בשביל לשמור על צורה מכובדת מחד ונוחים לאללה מאידך. הסנדלים האלה, לעוסים ככל שסנדלי גלדיאטור עלולים להיות, נוחים מאד ומתאימים להרבה בגדים, קצרים וארוכים כאחד. נוח זו מילת המפתח, כבר אמרנו.


וכך מגיע לסיומו עוד פרק בתכניתנו הפופולרית מרחתי פוסט של עמוד בלי לכתוב כלום. לא יודעת מה אתכם, אבל אני מרגישה שהרווחתי כוס קפה ואיזה אקמול טוב.

היום, אגב, יצא גליון לאישה ובו ראיון איתי. תוכלו למצוא את הראיון בעמוד התקשורת של השבלוג, מיד כשתהיה לי סבלנות להעלות אותו.

תגובה 1:

  1. אאוטפיטים מקסימים. אני לגמרי חומדת לך את השרשרת.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים