יום שני, 30 במרץ 2015

נו, מה?


ביום ראשון אחר הצהרים הזמינה אותי דנה מליק לחנות שלה, נומה, לראות מה חדש.

כשהייתי אצלה לראשונה לפני קרוב לשנה גיליתי מעצבת צעירה שמציעה לקהל מידות הביניים סגנון ייחודי שלא קיים בשום חנות אחרת בארץ - סגנון אותו אני מגדירה כמגניבו יפואי. בניגוד לאחיו האורבנו תל אביבי המונוכרומטי, המהונדס והנוטה ליוניסקסיות (הוא הסגנון החביב עליי), הסגנון המגניבו יפואי נשי מאד, נוטה להיפסטריות וקורץ לסבתא שיק. דנה מתמחה בשמלות וחצאיות בגזרות המתכתבות עם שנות החמישים והשישים והיא יודעת לגזור את השמלות כך שיחמיאו לשמנות ולרזות כאחת. היא משתמשת בבדים צבעוניים ועתירי הדפסים ומקפידה לתפור כיסים בחצאיות והשמלות שלה, שזה תמיד נהדר. אפשר לקצר ולומר שהיא מעצבת בגדים לנשים שמרגישות נוח בעורן, וטוב שכך.

אני, כידוע, לא סובלת היפסטר-סבתא-שיק. לעבודה אני אוהבת ללבוש מכנסים מחויטים, רחבים וכהים עם חולצה צרה וסניקרז שובבים או תכשיט מענין, ובזמני החופשי תמצאוני כמעט תמיד לובשת ג'ינס עם חולצה נשית כלשהי. אבל אפילו אני, הייקית  מהרצליה, אוהבת לזרוק על עצמי בקיץ שמלה קלילה ולשזוף אפודלים מעוטרי לקה בזוג כפכפים צבעוניים, או כאן נכנסת דנה לתמונה. שכן אם בשמלה צבעונית חפצה נפשך ואת לובשת מידה 48-50 כמוני, נומה היא הכתובת. לכן שמחתי על ההזמנה לבקר בחנות.

כדרכי בקודש, מדדתי מגוון בגדים על מנת להציגם בפניכם. דנה הואילה לצלם אותי ברחוב הסואן. אני אומרת לכם, שרות כזה לא רואים כל יום! הנה לפניכם כמה מהדגמים של קולקציית האביב החדשה ובתוכם השוגמנית לבנת הרגליים, אנוכי.

אני לובשת חולצת בר במידה 4 מתוך 4

מחיר החולצה 199 ש"ח
אני לובשת שמלת דני במידה 4 מתוך 4

מחיר השמלה 279 ש"ח
אני לובשת שמלת מור במידה 3 מתוך 4

מחיר השמלה 349 ש"ח
אני לובשת שמלת דניאלה במידה 4 מתוך 4 

מחיר השמלה 289 ש"ח
אני לובשת חולצת סער משובצת בצהוב וחצאית קצרה, שתיהן במידה 3 מתוך 4

מחיר החולצה 189 ש"ח ומחיר החצאית 249 ש"ח
אני לובשת שמלת נועם במידה 4 מתוך 4

מחיר השמלה 359 ש"ח
אני לובשת גופיית קרוקודילים וחצאית קצרה, שתיהן במידה 3 מתוך 4 

מחיר החצאית 249 ש"ח ומחיר הגופייה 139 ש"ח
אני לובשת שמלת תמי במידה 3 מתוך 4

מחיר השמלה 349 ש"ח
 אני לובשת שמלת נועם במידה 4 בתור חולצה מעל חצאית מקסי במידה 3 מתוך 4

מחיר השמלה 359  ש"ח ומחיר החצאית 249 ש"ח
אני לובשת גופיה במידה 3 מתוך 4 ומכנסי שולה במידה 4 שקצת גדולים עליי

מחיר המכנסים 289 ש"ח ומחיר הגופייה 139 ש"ח
אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני מרוצה למרות שזה לא סגנון הלבוש שלי. הקולקציה החדשה מוצלחת וצבעונית ומחמיאה ואני מאמינה שרבות מקוראותיי יהנו ממנה. המחירים הם מהנמוכים בהם נתקלתי אצל מעצבת ישראלית, ועל כך אני מורידה את הכובע בפני דנה שכן אני יודעת כמה קשה להתפרנס כאן בכבוד בתחום אם לא מפקיעים מחירים. רבים מהבגדים יתאימו ללובשות מידות 50-52, וגם זה נאה בעייני עד מאד.

דנה הציעה לי, כמו בביקור הקודם, לקבל שני בגדים במתנה. בחרתי בשתי חולצות שמתאימות לסגנון הלבוש הרגיל שלי - חולצת בר מהצילום הראשון (שהיא רכה ונעימה ומתנפנפת ותהיה מקסימה עם ג'ינס, כמו זה הישן של אסוס בתמונה) וחולצת סער תנינים, שלא רואים פה כי הצילום יצא איום ונורא. מספיק לומר שזו אותה הגזרה כמו חולצת סער הצהובה לבנה המצולמת פה למעלה, רק אפורה ומעוטרת דקלים ותנינים ירקרקים חביבים והיא תהיה חמודה לעבודה. ואם כבר בתנינים עסקינן, נסיים בבדיחה.

שרונה אחת הולכת למכולת לקנות לחם. פתאום בא אליה תנין וצועק "בעעע אני אטרוף אותך!". השרונה צורחת ורצה משם. למחרת השרונה חוצה את הכביש ושוב צץ לו התנין וצורח "בבעעעע אני אטרוף אותך!". מתעצבנת השרונה וצועקת "די כבר! עוד פעם אחת אני הופכת אותך!". התנין מתעצבן והולך. למחרת מתגנבת השרונה למכולת לקנות גבינה. בא אליה התנין ומתחיל לצעוק "בבבעעעעע..". השרונה מכניסה את היד לפה של התנין תופסת לו את הלשון והופכת אותו מבפנים החוצה. למחרת יוצאת השרונה שמחה לרחוב. הציפורים מצייצות והשמש זורחת. פתאום קופץ עליה נינת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים