יום שני, 6 באוקטובר 2014

לא כזאת הגרלה


היוש קוראיות יקריותים! הצלחת קמפיין השמינמון של השבלוג מרגשת אותי כל כך, שבנוסף להוספת תמורות מגניבות למשקיעים אני מחפשת כל הזמן דרכים לפנק אתכם בהוקרת תודה.

לפני ימים אחדים הודיעה לי חברתי האהובה יעל אכמון שספרה החדש של לינה דנהם בתרגומה יוצא לאור השבוע, ומיד חשבתי לעצמי - הא הא! הנה משהו שיתאים לקהילה שלי שגם ככה חושבת שאני לינה רק שמנה, זקנה וישראלית יותר. אז כתבתי ליחצ זמורה ושאלתי אם יסכימו להגריל בין החבר'ה שלי עותק של הספר, והם ענו למה אחד, קחי שלושה! אז עניתי שסבבה חצילות והנה, כמובטח, ההגרלה.
קוראים לה לינה, לא לנה!

רוצים לזכות באחד משלושה עותקים של ספרה החדש של לינה דנהם "לא כזאת" בתרגום יעל אכמון והוצאת כנרת זמורה דביר? בצעו את הדברים הבאים:
  1. ההגרלה תמשך מהיום (שני 6.10.14) עד יום שני ה-27.10.14 בערב אז אודיע כאן בשבלוג את שם 3 הזוכים או הזוכות ואיך ליצור איתי קשר. אם לא אקבל תשובות תוך 24 שעות, אבחר זוכים אחרים.
  2. כדי להירשם להגרלה יש להגיב כאן למטה. התגובה חייבת לכלול תשובה לשאלה מהו הספר ממנו הכי נהנית בשנה שחלפה? ואת שמכם (או כל אמצעי זיהוי ייחודי אחר שייצג אתכם בהגרלה).
  3. אם אתם לא עושים זאת כבר, יש לעקוב אחרי השבלוג (יש כפתור "הצטרף לאתר זה" למעלה).
  4. יש לעשות לייק לדף השבלוג בפייסבוק וגם לרשומה הזו (יש כפתור "Like" מתחת לכותרת הרשומה).
  5. יש לעשות לייק לדף מועדון קוראות של הוצאת כנרת זמורה דביר בפייסבוק.
  6. יש לכם פייסבוק? שתפו את החבר'ה בדבר ההגרלה והעלו תמונה של כריכת הספר לפרופיל שלכם (תכלס, אם תשתפו את הלינק לרשומה הזו באמצעות הכפתור "Share" שמתחת לכותרתה, תמונת הספר כבר כלולה במחיר).
זהו והידד ובהצלחה לכולם! איזה כיף שיש שלושה ספרים להגריל ולא רק אחד, תודה רבה ליחצ המקסים של ההוצאה, עדו אתה חתיך של כבוד. ונסיים עם אחד מסרטוני קידום המכירות של הספר, שאני מחבבת במיוחד.


עדכון - אני עוקבת אחרי מספרי הלייקים בדפי הפייסבוק הרלבנטיים. יש להקפיד על הכללים כדי להכלל בהגרלה.

12 תגובות:

  1. הספר שהכי נהניתי לקרוא השנה היה last chance club של מריאן קיז, מחברת הצ'יק ליט האהוב עליי, "סושי למתחילים". שימו לב, זה לא אומר שזה הספר הכי טוב שקראתי השנה, אבל הוא בהחלט 8 בסולם סושי למתחילים, ומבחינתי זה עניין כבד משקל ביותר:-).

    השבמחק
  2. הספר שהכי נהניתי לקרוא השנה היה Cutting for stone של Abraham Verghese, שאם צריך לתמצת אותו במילה הוא מתאר שושלת של רופאים הודיים באתיופיה, אבל התמצות הזה חוטא לספר. אפילו הצבתי לעצמי כמטרה לבדוק אם מישהו היה נבון מספיק כדי להתחיל לתרגם אותו לעברית, ואם לא לברר איך דוחפים את הוצאות הספרים לכיוון הזה (אבל עדיין לא עשיתי את זה כי התעצלתי).
    מומלץ מאוד!

    השבמחק
  3. הספר הכי מעניין שיצא לי לקרוא השנה הוא "הטווס בחדר המדרגות" של גלית דסטיאל

    הוא כתוב בצורה מדהימה שמעציבה אותך וגורמת לך להתפעל במקביל, ומלא בתובנות קטנות על החיים בשלל הטרגדיות שפוקדות שם ת הדמויות, שמרשות לעצמם לעזוב את השפיות לרגע

    השבמחק
  4. וואו, שאלה קשה. אני בוחרת ב-dance, dance, dance של ברוקי מורקמי.
    אני לא אנסה לספר על מה הוא, רק אומר- אם טרם קראתם ספר של מורקמי, אנא עשו זאת בהקדם.

    סנדי

    השבמחק
  5. הספר שממנו הכי נהניתי השנה היה "אשמת הכוכבים", ואם אני משתמשת במילה "הנאה" כשאני מתייחסת לספר על נוער חולה סרטן זה כנראה אומר שהוא באמת מיוחד. המלצה שלי - לא לראות את הסרט לפני (או בכלל) ולהמשיך אח"כ גם ל"מחפשים את אלסקה", ספרו הנוסף של ג'ון גרין שיצא בתרגום בארץ.

    השבמחק
  6. הספר שהכי נהניתי ממנו השנה זה "תחרה וצבע", היה לי קשה לסיים אותו מזל שיש לו המשך של 2 ספרים נוספים...

    השבמחק
  7. לא יודעת אם נהנתי זו המילה, אבל כל ספר של יעל הדיה מרתק אותי, והשנה זה היה תאונות.

    השבמחק
  8. אני מאוד נהניתי מהמקווה האחרון בסיביר של אשכול נבו. גם הספר היחיד שקראתי השנה אבל היה מצויין!

    השבמחק
  9. הספר שהכי נהניתי ממנו השנה היה "הדרך אל האושר" של סוניה ליובומירסקי. זהו ספר עיון ולא סיפורת, אבל בעיני הוא מאד מעניין, מחדש ומקצועי. אני כן אציין שד"ר ליובומירסקי היא לא בדיוק סופרת סוחפת אבל אני כן ממליצה.

    השבמחק
  10. הספר שקראתי השנה שהכי נהנתי הוא "מלך החומוס ומלכת האמבטיה" של אילן הייטנר. הספר מצחיק, שובה לב מספר על החיים בצורה אותנטית שקל להזדהות איתה.

    השבמחק
  11. ושכחתי לרשום- שמי ענבל אליהב והמייל inbalelihav@walla.com בהצלחה!! ;)

    השבמחק
  12. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים