יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

רק עוד שלושה ימים לתום קמפיין השמינמון של השבלוג!


רק עוד שלושה ימים לפנינו עד לסוף קמפיין מימון ההמונים של השבלוג. כבר עכשיו הקמפיין הוא הצלחה גדולה עם 180% מימון, אבל בימים שנותרו ניתן עוד להשלים את היעד השלישי הקמפיין ואף להגיע ליעד השלישי. אם חיכיתם לסוף הקמפיין לתרום, או שהתלבטתם בין תמורות, דעו שהזמן קצר ויש לכם רק עד יום שלישי להשקיע ולהשפיע.

אם נגיע ליעד השלישי של גיוס 12,000₪ אוסיף פינות קבועות חדשות לשבלוג. כולל פינה חודשית בה אני פוגשת קוראת ויוצאת איתה לקניות המתועדות לשבלוג בצירוף טיפים, טריקים והתנסויות חדשות באופנה.

אם נגיע ליעד הרביעי של גיוס 16,000₪ אתחיל לפרסם על בסיס קבוע סרטוני וידאו, העוסקים בנושאים הרלבנטיים לקוראות וקוראי השבלוג, כמו אופנה למידות גדולות והעצמה אישית ונשית (ובובנאית, כי בוביתוש תצטרך אליי להנחיית הסרטונים).

אלה התמורות החדשות שנוספו בשבת לקמפיין (לא יעלו תמורות חדשות נוספות מעתה עד סופו ביום שלישי).

  •  ערב טוב לך, את מושבלגת עם קפה ועוגה!

    ביקשתם ולכן קיבלתם את הגרסה הקלילה יותר של ערב ההרצאות והפינוקים של השבלוג עם קפה ועוגה במקום ארוחת ערב מלאה (הנרשמים לגרסה הקלילה יגיעו מאוחר יותר לאירוע).

    התמונה מדף הפייסבוק של השוגר קפה, בו יערך האירוע

    בערב, שיערך בינואר, יהיו הרצאה שלי והרצאה של טלי שרף חזן, המעצבת והבעלים של סטודיו טליה, חברה טובה ומעל הכל - יזמית שיודעת לחלום וגם לבצע. היא מהווה דוגמה אישית ל-Fearless Living שכולו עשיה (אני לא חובבת גדולה של הסוד ושיטות דומות, כידוע. אני מבכרת עשיה על דיבורים). טלי תדבר על הדרך מחזון למימוש ותיתן לכם השראה וכלים למימוש החזון שלכם, עסקי או אישי. בסיום הערב נשלח אתכם הביתה עם שקית פינוקים. ניתן להגיע בחבורה, עם חבר או חברה וכמובן לבד (אל תדאגו, אנחנו נציג אתכם האחד לשני ויהיה נחמד).
  • חבילת הפרסום הרזה של השבלוג

    גם את התמורה הזו ביקשו ממני להוסיף, וכך אני עושה. התמורה מיועדת לבעלי אתרים, בלוגים ועסקים אחרים שרוצים לפרסם בשבלוג במשך שבועיים (לרוצים להריץ מודעה במשך שלושה חודשים, מוצאת חבילת הפרסום השמנה של השבלוג).

    בתמורה להשקעתם בקמפיין, תקבלו מודעת פרסומת שתופיע במיקום בולט בסרגל הימני של השבלוג למשך שבועיים ותהיה מקושרת לאתר שלכם. בנוסף, תוכלו (ואני ממליצה בחום לעשות זאת) להציע לקוראים הטבה מיוחדת שתוצג בדף ההטבות לקוראי השבלוג במשך חודש.
כמה עדכונים והסברים

נותרה רק בובת ספוג קטנה יחידה מלאכת ידי בתמורת בובייל בהפתעה, והיא היחידה שאני מציגה לפניכם מראש - ליידי קורדיליה! אם אתם רוצים לאמץ את הליידי הנחמדה הזו, אני ממליצה לעשות זאת מהר.


הנה כמה מהמתנות שיתחלקו בין רוכשי הסבב הראשון של חבילת הפינוקים המסתורית של השבלוג. הסבב הראשון אזל, אבל עוד ניתן לרכוש פה את הסבב השני של חבילת הפינוקים האולטימטיבית והגדולה יותר. החבילה הגדולה תכלול מוצרים שאני רוכשת במיוחד כולל מוצרי טיפוח (תוך הקפדה על כך שלא נוסו על בעלי חיים), נייר ופיצ'יפקעס כיפיים ומפנקים.

אם אתם תוהים על אילו מוצרי נייר מדובר, ובכן בין השאר יקבלו הרוכשים מחברת מקסימה של תמר נהיר-ינאי. אם אתם לא מכירים את מוצרי הנייר המתוקים של תמר, אני ממליצה לכם להציץ בחנות המקוונת שלה.



מחברת של תמר תכלל גם בשקית הפינוקים שיקבלו המשתתפים בערב ההרצאות והפינוקים של השבלוג שיערך בחודש ינואר. כפי שציינתי למעלה, ניתן לרכוש שני סוגי כרטיסים לאירוע - כרטיס הכולל ארוחת ערב מלאה (צמחונית, טבעונית או בשרית) בהשקעה של 285₪ וכרטיס הכולל קפה ועוגה בלבד בהשקעה של 225₪. אחרי תום הקמפיין יעלו מחירי הכרטיסים משני הסוגים ב-35₪, כך שמומלץ לרכוש אותם כעת במחיר המוזל.

כמה אנשים שאלו אותי על תמורת מסיבובה. ובכן, תמורת השקעה של 1600₪ אערוך לכם ולשלושה חברים נוספים (כלומר, העלות לכל אחד מכם היא 400₪ בלבד) סדנה של כחמש שעות במהלכה נלמד להכין ולעצב בובת חבר מספוג עם פה זז כמו בוביתוש, הבובה שהכנתי בדמותי לצורך הקמפיין. אתם תצטרכו לספק את מקום הסדנה וכיבוד קל למשתתפים, את החומרים (דבק, ספוג, בדים ועוד שעלותם מוערכת בכ-500₪) אביא איתי.











 

זה הכל לעת עתה. אחרי החגים שמח לכולם והאח הידד לימים האחרונים של הקמפיין! בקרוב יהיה פה שבלוג איכותי ורציף יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים