יום רביעי, 22 בינואר 2014

אל תראוני שאני שחרחורת, שוב


אלוהים, כמה מתישה בלוגוספירת האופנה הישראלית בימים אלה. חצי ממנה מחבק כוסות תרמיות עוטה מבטים נוגים במיטב מחלצותיו, אחרים משחקים אותה אבירי הצדק והכבוד באור ומרבים עוולות * בחושך. ואני? אני מתקשה מאד לתרגל חמלה בימים אלה ועושה דיאטה של מרורים ולפיכך מרבה בלבישת שחור.

הזמנתי את המכנסים האלה מאסוס במידה 22 כפי שתמיד אני עושה עם מכנסים, כי יש לי פער של מידה בין הירכים השמנות למותני הצרעה (דבור) ואני תמיד מצרה אותן. אבל הפעם, כפי שקורה לאחרונה, היה ברור מיד שהן גדולות מדי. החלטתי להשאיר אותן אבל, מאחר ויש להן מותני גומי והן מצליחות לשבת גבוה למרות שהן מיועדות לירכי רעם שתודה לאל עדין אין לי, מעשה שראוול חורפי. הן רכות ויש עליהן לבבות ורדרדים, שזה טוב אפילו כשמרירים כמוני.

כמו כן התבקשתי לצלם את מעיל העור שקניתי באסוס בתחילת החורף. כפי שכבר ציינתי בדף הפייסבוק של השבלוג, הזמנתי מידה 22 במקום 20 כי יש זרועות עליונות שמנות ורציתי לוודא שאוכל ללבוש אותו מעל בגדי חורף עבים. אז הוא פחות חתיכי על הגוף, כי הוא גדול קצת ואני עדין עורגת בסתר למעיל העור הנשי שלהם, שמאז יום עלייתו לאתר טרם נמכר בהנחה. אבל אני כן מרוצה ולובשת אותו הרבה.


אני לובשת
מעיל עור מאסוס
חולצת פפלום מאסוס (ישנה)
מכנסי לבבות מאסוס
נעלים מאס.. גזית (ישנות)
שרשרת פאדלי חתולת הרעם המרירה שקיבלתי במתנה
עגילים משלהי שנת טיכו


ותראו, יש גם אינסטוש!


מזל שגרי יורופסקי לא פה, הוא היה מרביץ לי ואז הייתי מתישבת עליו והוא היה מת ולא היינו מפסיקים לקרוא על זה בעיתונים. מצד שני, אז יכולתי לקטר והו הו הו כמה לייקים הייתי מקבלת! אני אשקול את זה. ועכשיו, מכונת האספרסססו קוראת לי לבוא ולחבק. שלום.

* אגב עוולות, הוספתי לינק לראיון שלי בצינור לילה בדף השבליג בתקשורת.

2 תגובות:

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים