יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

ללה בל והערה מנהלתית על שמנות בבגדים שחורים


הנה מתכון למשיכת עין השבלג - קחו את גבי גרג, הלבישו אותה במותג מידות גדולות אוסטרלי,הוסיפו את לורה וולס (אחת השוגמניות האהובות עלי, למרות שהיא ממש לא מי יודע מה שמנה) ותבלו בפרטי עור סקסיים. מה קיבלתם? שבליג.

המותג על הכוונת הוא ללה בל, של המעצבת קרינה וורן. הוא יוקרתי (ויקר), מתוחכם וסקסי כמו שום מותג מידות גדולות שראיתם לפניו. המידות מתחילות מ-14 אוסטרלי (40 ישראלי) ומגיעות ל-26 אוסטרלי (שזה 52 ישראלי), אז אני מניחה שמן הראוי לקרוא לו מותג מידות בינים יותר ממידות גדולות. אני התאהבתי בו כשראיתי את גבי לובשת את החצאית הזו (למרות שאני חיבת להודות שאהבתי אותה יותר לפני שידעתי שהיא מכילה עור קרוקודיל).

סקסי רצח, עולה 1086₪

אחרי שהבנתי שאני והחצאית הזו לא מתאחדות, לפחות כל עוד היא לא בסייל רצחני, עברתי הלאה לראות מה עוד יש לקרינה להציע לי, ואני חיבת לציין שלא מעט. הנה כמה דוגמאות שתפסו את עיני וגרמו לי להזיר ליל.

ראשית, השמלה הזו. כמה מילים נכתבו כבר פה ובמקומות אחרים על השילוב הארור שמנות וניצנוצאז'? השמלה הזאת לוקחת את הצמד הזה והופכת אותך באמצעותו למלכת הלילה. שמלה אלגנטית, מחמיאה, סקסית פחד בלי להיות זולה (בהצלחה בלמצוא שמלה סקסית שאינה חושפנית וזולה מדי בטוריד או בחנויות ישראליות), והכי מגניב - יש לה שובל! מתי בפעם האחרונה ראיתם שמלה במידה גדולה עם שובל?

אני אוהבת אותך, שמלה שעולה כמו שנת הקמת המדינה

שלא לדבר על הג'קטינו הזה, שלהבדיל מזה שלי (שעלה כמעט שביעית ממנו) נגמר בדיוק אבל ב ד י ו ק בגובה הנכון על הטליה. ואיזה צווארון מחמיא וסקסי, יא מאמא. המילה סקסי חוזרת פה הרבה היום ובצדק.

2870₪ והוא שלך

לסולידיות יותר בחבורה מחכה השמלה הזו, שאני מכנה שמלת קייט מידלטון שמנמנה. 

שימו לב, עליונית התחרה עולה ₪1416 (השמלה התחתונית לא כלולה במחיר)

נכון ששמונים אחוזים מהבגדים בחנות שחורים, אבל הגיע הזמן להבהיר משהו - אני לא מתנגדת לבגדים שחורים כעקרון. יש לי שתי בעיות עם בגדים שחורים, ושתיהן לא ממש רלבנטיות לאתר הזה (עד כמה שאני יכולה להניח מבלי שרכשתי בו בגדים בעצמי).
  1. נשים שמנות רבות קונות בגדים שחורים כי אין להן ברירה וזה כל מה שיש בחנות במידתן או כי הן חושבות שזה ירזה אותן או כי הן חושבות שזה צבע שלא ימשוך תשומת לב לגזרה שלהן, בה הן מתבישות. אף אחת מהסיבות האלה לא משמחת אותי.
  2. בגדים זולים (אני מתכוונת לא רק למחירם אלא לדלות הגזרה, העיצוב, הדמיון, הגדלות) נראים פי מיליון יותר רע כשהם שחורים. 
בחנות הזו יש בגדים שחורים יוקרתיים, ככל הנראה (שוב, לא רק מבחינת המחיר אלא מבחינת העיצוב והרושם התדמיתי שהם יוצרים על הלובשת) ומי שתלבש אותן רחוקה מאד מלשדר בבקשה בבקשה אל תסתכלו עליי. אלה בגדים לנשים בטוחות בעצמן, שבמקרה הן גם שמנות (יחסית). וזה ממש משמח אותי. אני מקווה שכמה מעצבים מקומיים ילמדו מזה ויבינו אילו בגדים שמנות ישראליות צריכות, ואז כל מה שנותר זה להגדיל את טווח המידות ואת טווח המחירים והופ - קיבלנו מותג בגדים ישראלי במידות גדולות שכולנו יכולים להתגאות בו.

וחזרה לעניינו, המשלוח לישראל עולה 165₪ ויחד עם המיסים שללא ספק תשלמו מדובר בהוצאה רצינית. אבל אתם יודעים מה? כשחושבים על זה, המחירים גבוהים לבגדי יום יום אבל סבירים לחלוטין אם חושבים על אירוע כמו חתונה או מסיבה יוקרתית או על העובדה שמדובר בבגדי עור. כל עוד האיכות טובה משמעותית מזו של המתחרה המתבקשת, קארמה קומה הדנית, שהתחילה מגניבה, סקסית ובלתי מתפשרת והדרדרה למין בלה נטול אופי תוך שלוש שנים בלבד. בימים הקרובים אסוס אמורים להעלות את הבגדים שעוצבו בשיתוף הפעולה בין הקו הרדיקלי Black וקו המידות הגדולות Curve לחנות. אני מקווה שגם משם תצא הבשורה - שמנות בטוחות בעצמן זה סקסי!

ולסיום, לא שכחתי! הזוכה בהגרלת הכפפות החכמות היא....


יש לך 24 שעות ליצור איתי קשר לפני שאבחר זוכה אחר. הידד! ועכשיו פעם אחרונה סקסי לרשומה הזו ונלך לעבוד קצת. מוכנים, היכון, סקסי.

תגובה 1:

  1. אני מבינה את הרתיעה שלך משחור, שמן הסתם התפתחה מהאקסיומה-בעיני-עצמה ששחור=מרזה, ומהתקופה שבה חנויות למידות גדולות הציעו כמעט רק את הצבע הזה (בשילוב שלל אפקטים ילדותיים במקרה הטוב ופרחיים במקרה ההרבה פחות טוב), אבל האמת היא - אפרופו הפוסט הזה - ששחור, כשהוא נלבש נכון, הוא פשוט סקסי, דרמטי, וכן - גם מטשטש את הקימורים הפחות רצויים (בניגוד לאלו שכן). אפשר להגיד את זה גם על אדום, ועל גוונים עמוקים של סגול - אבל בהחלט לא על ורוד, או תכלת, או בז'. בתור שמנה לשעבר אני יודעת שיכולתי להראות טוב גם בצבעים בהירים, אבל אם רציתי סקסי ומתוחכם, רק שחור, אדום ואפור עשו את העבודה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים