יום שני, 4 בנובמבר 2013

הכה את השבלוג


גבירותי ורבותי, נובמבר התחיל ומחברת השבלוג שלי ריקה. 

טוב, היא לא באמת ריקה. יש בה רעיונות לרשומות שכתבתי כבר ולכן מחקתי ועוד אחרים עבורם אני מבצעת תחקיר מתארך או ממתינה למשאבים חיצוניים. בכל  מקרה, היא ריקה מספיק בשביל שאבלה דקות ארוכות בבהיה בה תוך ציור חתול מכוער במידה מהממת ממש על אחד מדפיה ומפיו יוצא בלון ובו כתוב אז מה

מאחר ואני אעשה כמעט הכל בשלב זה כדי לא לשבת לכתוב את רשומת סקירת מוצרי הטיפוח המשמימה שכבר חודש אני דוחה או את רשומת ההשמנה העולמית עליה אני עובדת כבר חודשיים ודורשת תחקיר מקיף כל כך שרק לחשוב עליו מעייף אותי, החלטתי לשאול אתכם, קוראיי היקרים, כי לא עשיתי את זה כבר מזמן -

האם יש נושא שהייתם רוצים לקרוא עליו פה? שאלות שהייתם שמחים לקבל עליהן מענה? נושא שהבטחתי לכתוב עליו ושכחתי? 

אני אשמח לקבל שאלות ורעיונות, במסגרת הסביר ובמסגרת השבליג. כידוע, אני לא אוהבת לכתוב על נושאים אישיים (אלא אם כן מתה לי איזה אמא או משהו כזה) אז השתדלו להימנע משאלות אינטימיות מדי. כל נושא שמנופמיניסיטי, קבלה עצמיסטי, אופנתיסטי, שמנוניסטי, הגיוניסטי או טחיניסטי (כי המון זמן לא דיברנו פה על טחינה) יתקבל בברכה בתקווה שיתן לי השראה לשבועות הקרובים.

אז הגיבו בהמוניכם ובינתים, בונוס - הנה מה שלבשתי שלשום למסיבת היומולדת הטעימה של רחלי.

צמודונים דמויי עור מאסוס
טוניקה ועליונית של אלמביקה
שרשרת ארוכה מנעמה בצלאל
שרשרת דובון מ-Forever21 בלונדון
נעלים מקליגולה
 

כן אני יודעת, התמונות נורא מטושטשות. בגלל זה החבאתי אותן פה בסוף כבדרך אגב במקום לייחד להן רשומה משל עצמן. אבל עכשיו תורכם - אני מצפה לשמוע מכם!

8 תגובות:

  1. כן! אני בדיוק תהיתי להנאתי מה את חושבת על בגדים יד שנייה (אם בכלל). כי מנסיוני הפעוט בן השנה גיליתי שמבחר המידות למשל הוא מגוון פי כמה וכמה ממה שאפשר למצוא בכל חנות קניון נוצצת, וזה כיף גדול להיות במקום שאשכרה מחזיק את המידות שלך.

    השבמחק
  2. שרונה יקרה,

    אני אוהבת את כל הרשומות שלך (אם כי פחות מכולן את רשומות סקירת המוצרים, עם כל החן, זה לא ממש מעניין אותי).

    בזכות הקריאה באתר שלי הזמנתי בגדים מאסוס, למדתי להתלבש יותר טוב ולא לראות במידות הגדולות שלי רק מכשול אופנתי.

    אני חושבת שאת עושה ועשית שירות גדול מאוד לקוראים ולקוראות שלך.

    נושאים שהייתי שמחה לקרוא עליהם יותר הם נושאים שנגעת בהם בעבר בפוסט הזה שעוסק בקבלה עצמית: http://sharonabaaron.blogspot.co.il/2013/10/10.html

    באתר שלי אני עוסקת, בין השאר, בנושאים קרובים ודנה רבות בהדחקה רגשית ומה היא עושה לנו כבני אדם. רגע, לפני שאת לוחצת על הלינק לאתר, עד היום נמנעתי מלשלוח לך את הלינק הזה, בגלל שהוא גם עוסק בנושאי הרזייה ואני יודעת עד כמה את רגישה לזה שמנסים לדחוף לך שיטות הרזייה כאלה ואחרות, ובצדק.
    אז לא זה לא הקטע שלי לדחוף אף אחד לכלום או לשכנע. זהו.

    כשקראתי את הפוסט שלך בנושא הקבלה העצמית, הצורך לרצות אחרים, רגישות היתר ושאר ירקות הקשורים להדחקה רגשית, הוא פשוט הדהד לדברים שאני כותבת ומתעסקת בהם.

    לסיכום:
    א. אמשח לקרוא גם על נושאים אלה. זה היה פוסט מאוד נוגע ללב וחשוב.
    ב. כל פעם שאת מספרת על בלוגריות אחרות מן העולם ומראה דוגמאות של התאמות לבוש שלהן, זה מעניין ואני אוהבת את זה.
    ג. אם את מוכנה להתעלם מנושאי ההרזייה באתר שלי (יש שם עוד דברים) ולקרוא על הדחקה רגשית, סתם כי נחמד יהיה לארח אותך גם אצלי, את מוזמנת. אם לא מתאים. תמחקי את הרפרנס לאתר שלי וזה בסדר גמור.

    שלך,
    תמי
    האתר שלי:
    http://tammi.co.il/

    השבמחק
  3. אני דווקא אוהבת את סקירות המוצרים שלך, אבל אשמח אם תכתבי על תכשיטים, ועל רכישתם באינטרנט.

    עד עכשיו די נפלתי עם תכשיטים שרכשתי באינטרנט :(

    השבמחק
  4. אוהבת את כל הפוסטים שלך, כי כיף לקורא את השפה הייחודית בה את כותבת.

    עיצוב הבית- נדמה לי שבסדרה לא הופיע מעולם חדש השינה? אם זה אינטימי מדי אני מבינה...

    מצטרפת לבקשה של קניות באינטרנט למתחילים... יש כל כך הרבה טאבים בכל האתרים האלה שאני מתייאשת רק מלהכנס לדף הראשי...

    מאד אוהבת את הפוסטים האישיים בהם את מביעה עמדה ומשתפת (הפוסטים על יחס לשמנות, הסיפור עם מעצב הפנים וכו...)

    ולסיום- התספורת החדשה מהממת עלייך בטירוף. ממש ממש יפה לך :)

    השבמחק
  5. א. ממש ממש אוהבת איך שהתלבשת למומולדת של רחלי.
    ב. הייתי שמחה לקרוא קצת על שמנות ומשקפים. קטנות? גדולות? צבעוניות ומושכות צומי (פוקוס על לחיים שמנמנות וסנטרים כפולים) או עדינות ומתמזגות (חיוורון פנים-פיכס...). משקפי שמש... וכו'
    ג. עוד אשמח לטיפים לתלבושות עבודה לא משמימות. גיליתי שאני מתלבשת לעבודה ממש מגעיל. משעמם. יבשושי. נראה לי שהכוונה ברורה.

    ת ו ד ה

    השבמחק
  6. ואני אשמח לדעת בערך איזה אחוז מקניותייך ברשת יוצאות מוצלחות (כאלה שאת טוחנת עליהן) לעומת הקניות-פח (לא פספוס במידה, אלא כאלה שפשוט לא זוכות לראות אור יום).
    אני שואלת כי באוקטובר לקיתי בטרפת קניות מסוג "הכן ארונך לחורף" ואני תוהה מה בדיוק חשבתי לעצמי והאם ומתי אני באמת הולכת ללבוש את כל הבגדים האלה.
    ואפרופו פספוסי מידות, גיליתי שאני בהחלט לא מידה 14, ובניגוד לקניות בחנויות, ברשת ממש עדיף לא להגזים במידה שלך כלפי מעלה. קרה לך?

    השבמחק
  7. אגב, לאחר כמה דירות שלו שפורסמו בטמקא, הגעתי למסקנה שהמעצב שמצא אותך "לא מספיק רגישה עבורו" לא יכול להיות אחר מג.א.
    טוב לדעת.

    השבמחק
  8. התספורת נהדרת! וגם המלבוש בכללותו.

    הייתי שמחה לקרוא עוד מדריכים מפי שבלוגך מכיוון שאני מפנה אליך הרבה יוצאות בשאלה חביבות הדורשות טיפים לחילונית הטריה והשמנמנה.
    משהו בסגנון אלו המעולים:
    http://sharonabaaron.blogspot.co.il/2010/09/blog-post_25.html
    http://sharonabaaron.blogspot.co.il/2012/06/blog-post_13.html
    http://sharonabaaron.blogspot.co.il/2011/01/blog-post.html

    משהו בסיסי אך ממצה שיוכל לתת קו מנחה לנשים המעוניינות להתלבש כמקובל במאה הנוכחית.

    התודה והברכה,
    רות (ציצית)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים