יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

טיפוחים ותמרים לנשים ולגברים

שבוע טוב שבוע טוב. הנה ביקורת על כמה מוצרי טיפוח שהצטברו על שולחני (לא באמת) בשבועות האחרונים. חלקם נשלחו אליי בידי יחצנים ואת חלקם קניתי.
מה - 212 VIP
מי -קרולינה הררה
אופן הגעתו אליי - מהיחצן.
כמה - 520 ₪ ל- 100 מ"ל או דה טואלט אבל חבר קנה ב-245.
דבר היצרן - קוקטייל מתפרץ של וודקה עם מנטה קפואה, קוויאר ליים ותבלינים תוססים, השואבים השראתם מהניחוח ומהגישה של המסיבות האקסקלוסיביות ביותר.
מי נגד מי ולמה - העברתי את הבושם בין הגברים במשרד במשך מספר ימים. כל מי שניסה אותו התלהב מהניחוח ומהעמידות שלו לאורך שעות. נוצר תור של חבר'ה שמחכים לראות אם אחי ירצה אותו או לא, ואם לא "אני רוצה אותו". אחד מהם הבין שאין לו סיכוי לקבל את הבקבוק היפה וקנה לעצמו אחד בסופרפארם בפחות מחצי מהמחיר שציינה היחצנית. לטעמי, אגב הריח מתוק מדי אבל אי אפשר להתווכח עם מספרים.
שורה תחתונה - הגברים בעבודה מטורפים עליו.
מה -מסיר לק עם פקק לחיצה 
מי - לייף
כמה - 22.99 ₪ ל-200 מ"ל.
אופן הגעתו אליי - מהיחצן
מי נגד מי ולמה - בקבוק מסיר לק נטול אצטון כמו במכונים, נוח לשימוש ויעיל להסרת לק רגיל עם base coat. יש לו ריח מאד חזק והוא לא מי יודע מה יעיל להסרת לקים מסובכים (למשל, נדרשו שפשופים מסיביים כדי להסיר את שילוב הלק הכחול עם עלי הזהב שמרחתי השבוע).
שורה תחתונה - מתאים לשימוש יומיומי רגיל. המחיר גבוה אבל האריזה חסכונית.


מה - MUA eyeshadow pallete - Heaven and Earth
מי - MUA, אנגליה
אופן הגעתו אליי - קניתי בסופרדראג בלונדון 
כמה - 4 פאונד
מי נגד מי ולמה - פלטה של גווני אדמה וגוונים בסיסיים אחרים כולל הצללות והיילייטים. עמידה במשך שעות, הגוונים משתלבים זה בזה להפליא והמראה שמתקבל הוא טבעי משודרג פלוס פלוס. המברשונת מספוג המצורפת מיותרת לחלוטין, כצפוי.
שורה תחתונה - קניה מעולה.
מה - אלקסיר אולטים
מי -קראסטס
אופן הגעתו אליי - קניתי במספרה 
כמה - 160 ש"ח
דבר היצרן -הסוד לשיער מוגן ומלא זוהר. שימוש לפני החפיפה יזין את שערך, שימוש לפני פן יגן על שערך, שימוש לאחר פן יותיר את שערך בעל ברק מדהים ושימוש יומיומי מדי בוקר יגן על שערך מפני פגעי הסביבה ויעניק לו ברק מושלם.
מי נגד מי ולמה - הכל נכון. שילוב של שמני ארגן, תירס ועוד מותיר את השיער נפלא, רך, ריחני ומקסים להפליא. השימוש לפני פן שומר על השיער רך ומבריק גם לאחריו ומריחה קלילה על שיער משומש (כמה ימים אחרי חפיפה) הופכת אותו לחמוד ונעים כאילו חפפתי לפני שעתיים.
שורה תחתונה - מעו-פאקינ-לה.
מה - Daily Microfoliant, Precleanse, Dermal Clay Cleanser
מי - דרמלוג'יקה
אופן הגעתו אליי - קניתי בליברטי בלונדון בהרבה כסף שעדין היה חצי ממה שעולה בארץ
מי נגד מי ולמה - Precleanse מסיר איפור ולכלוכים, Dermal Clay Cleanser הוא סבון פנים מטהר עם מנטה חימר ומלפפונים ו-Daily Microfoliant הוא פילינג אורז עדין לשימוש יומיומי.
אני מכירה את המוצרים של דרמלוג'יקה כבר כמה שנים, בפרט את סבון החימר ופילינג האורז. הם נגמרו לי לפני תקופת מה ולא קניתי חדשים כי הם עולים יותר מ-400 ש"ח בארץ. עכשיו חידשתי את המלאי בלונדון בחצי מחיר, קניתי את השמן מסיר האיפור, הסבון והפילינג וקיבלתי ערכת מתנה של פילינג אורז מוקטן (בתמונה) ופילינג מסיבי יותר שטרם ניסיתי. 
את מסיר האיפור מעסים על הפנים ואז מוסיפים מים עד שהוא הופך לנוזל לבנבן ושוטפים. אחריו משתמשים בסבון אותו משאירים קצת על העור לפני ההסרה במים (אפשר גם להשתמש בו כמסכה, אם מורחים שכבה דקה על העור ונותנים לו להתייבש כמה דקות). לסיום, לוקחים ככפית של אבקת הפילינג, מוסיפים מים (המים מפעילים את האנזימים) ומשפשפים את הידים ליצירת קצף לבן עם גרגרים. מעסים כדקה על הפנים, אפשר גם לתת לו לעמוד קצת יותר, ואז שוטפים. מן הסתם, לא חייבים להשתמש בכל המוצרים ברצף. אני עושה פילינג פעמיים שלוש בשבוע, משתמשת במסיר האיפור רק כשצריך ובסבון כל רחצה. המוצרים מותירים את העור נעים, נקי, רענן ומצמצמים למינימום הופעת פצעונים ושאר חולערות. 
שורה תחתונה - מוצרים מצוינים לעור שמן-מעורב כמו שלי. הפילינג משמש גם כמסיר איפור עדין ואפשר להסתפק בו בלי השמן (השמן הוא פינוק). העור שלי במצב מצוין מאז חזרתי מלונדון ומאז התחלתי להשתמש בחבורה הזאת וזרקתי את שאר השטויות שהיו לי.

2 תגובות:

  1. אווו דרמלוג'יקה אהובתי...המוצרים שלהם מדהימים אותי כל פעם מחדש.
    השמן להסרת איפור זה משהו שאני צריכה לנסות.

    השבמחק
  2. השמן אליקסיר מעולה!
    אני חורשת עליו.
    והסבר על השורה התחתונה שלו בבקשה...............

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים