יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

אני נותנת בקטנות

והיום בשבלוג, כמה דברים קטנים שיש לי להראות לכם, שנאמר "למה לא למה לא".

ראשונה, טבעת גולגולת ניצנוצאז' שקניתי בחנות של Irregular Choice ברחוב קארנבי בלונדון. חיפשתי טבעת כזו, שתתאים לאצבעות הנקניקיה הידועות לשמצה שלי, הרבה זמן וכשנתקלתי באוצר טבעות הניצנוצאז' הענקיות בחנות כמעט בכיתי מאושר. הופתעתי מעצמי שקניתי רק את זו, זה כנראה קשור לעובדה שהטבעות המתכווננות האלה נורא לא נוחות, אבל אותה הייתי חייבת. היא עלתה 15 ליסט (87 ₪) ומתאימה להפליא למכנסי האימה המיותרים שלי.


מזניבה ממנה אין.

היום נעלתי את המוקסינים החדשים שלי, שעלו פחות מחמישים ש"ח בפריימרק. הן רכות ונחמדות, ואני נורא מצטערת עכשיו שלא קניתי אותן בעוד צבע או שניים (היו שם המוני צבעים - טורקיז ואדום וכחול ושחור וסגול ומה לא). את התמונות צילמתי עם הסלולרי, כפי שניקל לראות.


 אני לובשת - חולצה של  Anthropologie 
ג'ינס ממרקס אנד ספנסר (או New Look, אני מתבלבלת מהיום שקניתי אותם)
מוקסינים מפריימרק
שרשרת מה. שטרן

אחת הקניות המוצלחות ביותר שעשיתי בלונדון - Goody Simple Styles Spin Pin שהן סיכות מסולסלות המיועדות להחזקת קוקואים מסוג בננה, עגבניה או איך שלא קוראים לזה. עד היום עשיתי קוקואים כאלה עם הרבה סיכות, או קליפסים, או גומיה לשיער. אבל סיכה אחת כזו יכולה להחזיק את כל השיער במשך שעות, וכמו שאתם רואים בתמונה למעלה, יש לי הרבה שיער עבה. מוצר מעולה, שמגיע בכמה צבעים המתאימים לשיער כהה או בהיר, אני תוהה אם יש אותו בארץ איפשהו.

סיכה גאונית, מוצר חובה לבעלות שיער ארוך

קיבלתי אתמול כמה צלליות מקסימות של Bourjois לבדיקה, אני עוד אכתוב עליהן בקרוב אבל בינתים אני יכולה לומר שכדאי מאד לנצל את מבצעי ההנחות עליהן ברשתות השיווק עכשיו, כי הן (לא כולן אבל רובן) עשירות פיגמנט, מחזיקות מעמד שעות רבות ויפות להפליא. אם גם אתם רוצים שישלחו לכם צלליות בחינם, מהרו להרשם להגרלונדון, שנסגרת בעוד ימים בודדים.

לסיום, יעל רגב כתבה השבוע על הטרנד החורפי הקרב של תיקי אטיטיוד. אני לא ממש שמחה על כך, כי אני הולכת עם תיקים כאלה מאז מלאו לי עשרים ואני לא אוהבת להיות אחת מאלף. מצד שני, זה אומר שצפוי מגוון נחמד של תיקים מגניבים במחירים נוחים החורף, ולזה אני מצפה גם מצפה. ועכשיו נלך לאכול משהו. בתאבון!

6 תגובות:

  1. המוקסינים החדשים שלך ממש ממש יפים. הייתי שמחה גם לזוג כזה! והמחיר עוד יותר מגניב!

    השבמחק
  2. אהלן, כותבת לך שוב לעצה - הטקסט בבלוג שלך מופיע לי קטנטן קטנטן וחבל לי להתחיל ככה את השנה (-: יש דרך לתקן? זה רק אצלי?

    השבמחק
  3. תודה שרונה! הן רכות ונחמדות להפליא, כמה חבל שאי אפשר לקנות עוד.. שכחתי את החוק שאומר שבפריימרק - אם זה טוב, קנה כמה.

    פורמת יקרה - ניסית ללחוץ על ctrl+0 ולראות אם זה עוזר?

    השבמחק
  4. ממה המוקסינים עשויים? הם אכן נראים מגניבים (ראיתי אותם בכמה בלוגי אופנה ופינטזתי עליהם)
    אני נוסעת בע"ה עוד שבוע ואם יהיה אני בהחלט אקנה כמה זוגות לעצמי (עכשו כשסיפרת בטובך כי רב שיש שם מידה 42!)
    שירה59

    השבמחק
  5. מצטערת, זרקתי את התוית!

    תגידי לי אם יש לך אפשרות לקנות משהו בשבילי בחנות ליד קוסנט גרדן?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים