יום ראשון, 15 במאי 2011

בקיץ הזה תלבשי שמנמן

כפי שרמזתי כבר ב"מה לבשתי" של יום שישי, הוזמנתי להשקת החנות המחודשת של משמין לי (הידועים בכינויים ML) בקניון רמת אביב ביום חמישי בערב. רבים שמעו אותי אומרת שאני מייחלת ליום שבו אוכל לאכול את הכובע עליו כתבתי כל כך הרבה השמצות מוצדקות על הרשת. ובכן, הכובע עדין על הצלחת, אבל נרשמה התקדמות מבטיחה.

כידוע, הרשת גייסה את יעל רגב כמנהלת קריאטיבית ואת גאלה רחמלביץ' כסטייליסטית. מסתבר שמישהו אשכרה מקשיב להן שם למעלה, ויחד עם נסי, המעצב הראשי, הם החלו לתבל את ההיצע בפריטים מרשימים יותר, מחד, ולבישים יותר מאידך. עליי להדגיש שהאירוע לא כלל השקה של קולקציית הקיץ (זה עוד לפנינו) כך שרק פריטים בודדים מהקולקציה כבר נמצאים בחנות. מצד שני - אם זו ההתחלה, יש למה לצפות.

טווח המידות גדל ל-40 עד 54 (מה שעדין מאלץ את הגברות במידות 56 ומעלה לנסוע במיוחד לבורדו בכפר מלל, שם יאלצו להסתדר עם מה שיש) ויש מבחר גדול יותר של צבעים, בדים וגזרות. שלא תטעו, הקולבים עדין עמוסים בויסקוזה שחורה עם ניצנוצאז' אבל ביניהם מתחבאים בגדים מעניינים יותר עבורנו, הפטשיוניסטות. והנה כמה דוגמאות.

ראשית, הבגד שעורר הכי הרבה ויכוחים - אוברול מחמיא ונוח להפליא אך ביזארי לחלוטין. יש שטענו שאני חייבת לקחת אותו, ויש שטענו (רק אני, למעשה) שהוא זקן מדי ושאני נראית כמו שילוב מוזר בין חיית קרקס ואוהל קרקס. אני עדין מתלבטת אם לחזור לחנות ולקחת אותו.. מחירו כ-450 ש"ח אם איני טועה.

התוכלו ילדים למצוא את השרונה הנוספת בתמונה?

שמלת הניצנוצאז' הבאה נראית טוב מקדימה אבל בעייתית מאד מאחורה (מעולם לא ידעתי שיש לי כל כך הרבה צלוליטיס!). למרבה המזל, אני לא מועמדת לפרסי MTV השנה, כך שנחסכה לי ההתלבטות אם לקנות אותה או לא. אני אומרת - אם את רוצה אותה, לבשי אותה רק עם מחטב שמכסה את הישבן והירכיים.


כמי שלא עמדה בתור לקולקציה של Lanvin ב-H&M והגיעה לחנות שעות מאוחר יותר, כשכבר לא נשארו טישרטים, שמחתי למצוא חיקוי חסר בושה אך חמוד להפליא זה. לדעתי, השרוולים ארוכים מדי אבל אני יודעת שרבות מחברותיי השמנמנות ישמחו על ההזדמנות להסתיר את הזרוע העליונה שלהן. 


שמלת מיני צרה בסגנון מלחים ההו כה טרנדי, הייתם מאמינים? הייתי שוקלת לקנות אותה, לולא התברכתי בטיירים מוזרים במיוחד בקו המותן (לא, אני לא לובשת תחתונים קטנים, זו פשוט הגזרה שלי).

הדודה מאחור לא נראית מרוצה.

זהו, אתם יודעים איזו שמלה לקחתי. התאהבתי בה מהשניה הראשונה כי היא נראית ומרגישה כמו שמלה מגאפ, וכידוע, כל מה שאני רוצה זה את אותם הבגדים שהרזות מקבלות רק בטווח מידות רחב יותר. מחירה, אגב, 350 ש"ח לפני הנחת מועדון.

גילוי נאות - קיבלתי באירוע תלושי קניה ונסי, נציג החברה, גם העניק לי סקיני ג'ינס במתנה, אחרי שהתלוננתי שאין כאלה בחנות והוא העמיד אותי על טעותי. עם זאת, אתם ואני יודעים שמתנות מיחצנים מעולם לא מנעו ממני למתוח ביקורת על המוצר, בטח ובטח כשמדובר ברשת הספציפית הזאת.

ואם כבר מדברים על שמלות מגאפ, ביום שישי עברתי בקניון ארנה בהרצליה כדי לאסוף את הסנדלים שלי מתיקון (הידד, שוב, לשרות הלקוחות המעולה של שופרא, ששמחו לתקן את הסוליה בסנדלים על חשבונם, למרות שעברה שנה מאז רכשתי אותם) ובדרך לאוטו התפתיתי להציץ על תיק מסוים בגאפ בו חשקתי לפני כשבועיים. התיק עבר לי, אבל מצאתי כמה שמלות במידה 48 ששמחתי למדוד.

ראשית, שמלת משי אסימטרית שכזו, במחיר 299 ש"ח לפני הנחת מועדון. היא מחמיאה ונעימה והקשירה בצד האחד מגניבה מחד ועושה דברים חיוביים לירכיים מאידך. היא תראה נחמד בפני עצמה, או מעל טייץ כזה או אחר (ג'ינס, סביר להניח).

עוד שמלת משי, שחורה הפעם (הכתמים הבהירים בתמונה נמצאים על הראי ולא על הבד). מחירה 399 ש"ח לפני הנחת מועדון והיא גם נוחה, גם באורך אידיאלי לכל מיני סוגי נעלים (מעקב ועד כפכף) וגם מזכירה קצת את אלמביקה וקדם ששון, עם כל הקיפולים היפניים למטה.

סופשבוע שמלתי, אם כן, עבר על כוחותינו. אני מקווה שגם עליכם עבר כזה, או לכל הפחות - סופשבוע נעים וחינני.

14 תגובות:

  1. האוברול מחריד ונראה כאילו התופרת טעתה וחיברה את החתיכות הלא נכונות. בבקשה אל תחזרי לקנות אותו.
    השמלת מיני דווקא מעניינת, אני חושבת שאלך למדוד.

    השבמחק
  2. משהו שלקח לי זמן ללמוד: את רוב הפגמים שאדם רואה בעצמו, רוב הסביבה לא רואה.
    שמלת המלחים-מיני הצרה, לדעתי, יפה עליך בצורה נפלאה, ועזבי אותך מצ'ופצ'יק פה צ'ופצ'יק שם. בכלל, לדעתי, הדברים מקבלים איזשהו נופך מיוחד כשאת לובשת אותם, כולל אוהל הקרקס (למרות שגם אצלי הוא על הגבול הדק בין נחמד ומעניין לביזארי גן חיות).
    המשיכי להפוך את הבגדים למגניבים ומרעננים הרבה יותר מאשר כשהם על הקולב.
    נ'.

    השבמחק
  3. נ - את טיפוס סימפטי ביותר! תודה רבה על המחמאות :)

    מיכל - ספרי איך היה!

    השבמחק
  4. אני גם הייתי מוותרת על האוברול- משהו באיזור הרגליים לא עובד עבורי. אם היה מדובר פה בשמלה במקום, הייתי ממליצה לך כן ללכת על זה.
    ואפרופו שמלה - שמלת המלחים נראית מדהים עליך!
    אגב, אהבתי מאד גם את השמלה השחורה מ"גאפ".
    תתחדשי!

    השבמחק
  5. שתי השמלות של ML נפלאות בעיניי, ונראות מעולה עלייך. הייתי מצרפת סרט מותן שחור לזו הנחושתית ולובשת אותה בשמחה בעצמי. אני מסכימה עם שאר הבנות, על האוברול הייתי מוותרת.

    גם השמלה השחורה מגאפ נהדרת.

    השבמחק
  6. רציתי להיות מקורית בתגובות, אבל לובה אמרה את כל מה שרציתי לומר..
    ובכל זאת, יש לי משהו להוסיף - אהבתי את החולצה של מתאים לי, ונראה לי שטישרטס ראויות במידות גדולות הן מצרך שימושי לא פחות משמלות. ההדפס ממש חמוד ויוצר אשליית אורך כמו שצריך. לא הייתי מתנגדת שתהיה לי אחת כזאת בארון.

    השבמחק
  7. שרונה יקרה! את נראיתץ נהדר, זוהרת מתמיד. באמת. הבגדים יפים עלייך אחד אחד. האוברול מעט הזיה אבל אכן מחמיא. השמלות מאוד יפות לך. גם אלה של גפ מקסימות בקיצור, יופי של פוסט, כן ירבו :)

    השבמחק
  8. עכשיו כשאני רואה את התמונות אני מבינה שלא החמצתי כלום חוץ מהחברה.
    האוברול - מאוד מאוד מאוד לא יפה. לא מחמיא וכל הדיבורים על נשים שמנות צריכות ללבוש אהלים - אז פה הוא לא שחור חלק, אלא מדוגם. אבל עדיין אוהל ביזארי.
    השמלה המנצנצת עשתה לי פריחה. השמלה בטרנד מלחים נראית לא רע בכלל הארוך מתאים לך מאוד (:

    השבמחק
  9. סיקור מעניין. האוברול מזעזע ברמות וממש לא מחמיש לנשים מלאות. חבל שלא שמו תמונה בקטלוג של נועה תשבי לובשת אותו. נראה לי שגם עליה זה יראה נוראי. ובכלל, האתר שלהם זוועה והקטלוג כ"כ מיושן. בקושי רואים משהו מהבגדים ואיפרו את נועה בצורה נוראית. כל ההפקה הזאת נראית כמו הפקה ב- 10 ש"ח. לא יודעת... כמה הרבה מאוד זמן שלא נכנסתי לחנות שלהם וכנראה שזה לא יקרה בקרוב.

    השבמחק
  10. האוברול... להעמיד לדין את מי שתכנן את הדגם!
    שמלת המלחים חביבה, רק בעיה קטנה, הקיץ נראה את כל השמנמנות בשמלה הזו...
    הטישרט, מדליק ביותר.
    והשמלה השחורה - סוףףף!

    השבמחק
  11. אתמול נכנסתי לסניף שלהם בארנה, במחשבה לבדוק שוב את הטישרט (חשבתי לקחת אותה לתופרת, שתקצר לה את השרוולים) אבל לא מצאתי אותה שם. למעשה, אף אחד מהבגדים שמדדתי ברמת אביב לא היה שם. אני מניחה שמדובר בסניף דגל, ושכמו ברשתות רבות אחרות - שומרים את הפריטים המוצלחים לרמת אביב.

    השבמחק
  12. בקשר לאתר והקטלוג - אכן זוועה מיושנת, כמו הרבה רשתות אחרות בארץ בפרט רשתות למידות גדולות. משום מה, אני חושבת, הם מנסים ליצור רושם של פרקטיות ולא של טרנדיות או חס ושלום, סקסיות.

    יש להם כל כך הרבה מה ללמוד מ-Asos Curve שזה ממש מדהים. לא שהם מושלמים, אבל לפחות יש שם מגוון גדול של גזרות ונגיעות טרנדיות להפליא.

    השבמחק
  13. אני מצאתי את השרונה השניה בתמונה!
    :)

    היה כיף איתך ואני חושבת שטוב שקנית את שמלת הג'ינס, היא הכי פרקטית ושימושית.

    נשיקות!

    השבמחק
  14. שרונה את נראית מקסים ומתוקה מאוד.
    השמלה השחורה של גאפ נראית עלייך מעולה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים