יום שישי, 11 בפברואר 2011

היוקרה

השבוע הייתי באירוע קטן אך מושקע של ה.שטרן להשקת תכשיטים מיוחדים שעוצבו בהשראת אליס בארץ הפלאות של טים ברטון. אמנם התזמון, כשנה אחרי צאת הסרט תמוה, אבל למי אכפת כשיש קבלת פנים יפה, תצוגה יפה ומגשי פירות מעוצבים?

אני חייבת להודות, שהכובען המטורף הפחיד אותי אימים. יש סיבה לכך שלא הלכתי לראות את הסרט וגם לא צפיתי בו בטלויזיה השבוע. העולם העיצובי שלו מורבידי מדי בשבילי ועושה לי רע על הנשמה. אבל הדוגמניות בכניסה היו יפות ונאוות כל כך, שהייתי חייבת להצטלם איתן, ורק מאוחר יותר קלטתי באימה שהכובען הפסיכופט (מטורף עלאק) נתקע לי בפריים וכולו זממים ולציצות.

תלבושת סתמית עם עגילים אגדתיים:
ג'ינס - מרקס אנד ספנסר (לונדון)
חולצה - דניאלה להבי
ג'קט - רזילי
נעלים - זמש

והעגילים האהובים עליי של Les Nereides מלונדון. הם שוקלים המון, אבל לאירוע תכשיטים זה התבקש שאענוד את העגילים הכי מיוחדים שיש לי.

הלאה הסימטריה!

בנוסף ענדתי את טבעת השטרן שלי,  וניצלתי את ההזדמנות למסור אותה (כהרגלי מדי שנה) לחידוש גימור המאט שלה. זה לקח 40 דקות בלבד. השירות המעולה שלהם לא מפסיק להרשים אותי. גם לקוחות שקונות פריטים זולים יחסית, כמוני, זוכות בשירות מלכים. זו אחת הסיבות שאני אוהבת אותם כל כך. השניה היא העיצוב החדשני והמקורי שלהם, שכל כך הרבה חברות מנסות להעתיק בלא הצלחה.

מהתצוגה, אהבתי את טבעת החתול שבעץ, שהזכירה לי את פנש.

 
טבעת השיח המפוסל, הזכירה לי את הדרקון בכניסה להרצליה. חמוד!


לפני סיום - קיבלתי המון תגובות מועילות ומחכימות על הרשומה האחרונה. לא עניתי על רובן, כי עבר עליי שבוע מטורף משהו, אבל קראתי את כולן ולמדתי הרבה. גם הסקתי מסקנות ואני אכתוב על כך ברשומה הבאה. בינתים, תודה רבה לכל מי שלקחה את הזמן להגיב, אני מאד מעריכה את זה!

2 תגובות:

  1. וואו, גם העץ וגם השיח מדהימות ביופיין. בכלל יוצא לי נורא להתלהב בזמן האחרון מטבעות מאסיביות - אבל אלה דווקא ממש לא מאסיביות לדעתי, למרות הבולטות המיוחדת שלהן יש בהן מן העדינות.

    השבמחק
  2. מכל הקולקציה אהבתי דווקא את העגילים שהגעת איתם. הקולקציה של ה. שטרן מדהימה אבל בלתי ענידה בעליל!

    וקפצתי לבלוג השני לראות למה היית עסוקה כל כך - וואו! הבובות האלו פשוט מתוקות בטירוף, ועוד בגודל שלהן בכלל...

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים