יום שבת, 5 בפברואר 2011

הטיפוח לא נופל רחוק מהעץ - סקירת מוצרי טיפוח

שולם עליכם מלאכי השלום. לפניכם סקירת כמה מוצרים שקיבלתי וקניתי לאחרונה. חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות. הביקורת שלי, כתמיד, כנה כפי שאני "מזהירה" את כל היחצנים שמבקשים לעבוד איתי. הבא נראה.

לתוהים, אגב, אני אוטוטו בת 35 והעור שלי שמן מיובש (לפי רופאת העור שלי). יש לי התחלה של התחלה של קמטים שרק אני רואה מתחת לעינים.

קליניק - Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector
סרום פעיל לצמצום מראה קמטים וקמטוטים, לתיקון וסיוע בנזקי קרינת UV. עם תוצאות דומות לטיפול לייזר דרמטולוגי. הטענה היא שיש שיפור משמעותי במראה העור בשימוש של 12 שבועות. אני לעולם לא אדע, כי התחושה אחרי המריחה היתה מגעילה כל כך (העור התחמם בצורה מאד לא נעימה) שנתתי אותה לדודה שלי אחרי שימוש יחיד. ביקשתי ממנה שאם תראה תוצאות שתעדכן אותי. אם יהיה משהו מענין, אני אעדכן אתכם.

שורה תחתונה - אז זהו שלא.

קליניק - All About Eyes Serum סרום לעיסוי והפחתת מראה נפוח
לא יודעת בנוגע למראה הנפוח (יש הסכמה כללית שאני טיפוס נפוח) אבל הסרום הזה, שבא במיכל רול און צר עובד אפילו בשימוש בודד. שמתי אותו במקרר, כפי שהמליצו לנו בהשקה, ושימוש בודד הביא שינוי ברור תוך דקות אחדות. העור מתחת לעין התבהר והתהדק, העיגולים השחורים (שתמיד יש לי) נמלטו על נפשם ואני עמדתי מול המראה בהלם. אני לא יודעת אם השיפור הזה ימשך גם בשימוש קבוע, אבל אני מקווה שכן.


מצילום היחץ הזה אני מסיקה שאם אשאיר את הסרום במקרר
יותר מדי זמן, ידבקו לו מלפפונים.

שורה תחתונה - מצוין.

באירוע ההשקה של קליניק, אגב, איפרו וצילמו אותנו. בדיעבד, אני יודעת שבערב הזה כבר הייתי חולה בשפעת (למחרת התעוררתי קודחת) אך אני חייבת לומר שהמראה הזה ממש לא מוצא חן בעייני וזה חבל, כי היו שם כמה בלוגריות שאופרו למופת ממש. אני חושבת שזה ממש זקן. מה אתם חושבים?


מסכת אנטי אייג'ינג כפולה, דו שלבית, של Sothys
אני חייבת לומר שאני לא מבינה את הטרנד הזה של אנטי אייג'ינג בלי קשר לגיל המשתמשת. אם אני אשתמש עכשיו, בגיל 34, בתותחים כבדים מה אני אעשה בגיל 50 כשבאמת אצטרך כאלה? שלא לדבר על כל הבלוגריות בנות העשרים וקצת שמקבלות את אותם מוצרים שאני מקבלת.

אם נעזוב את זה, המסכה הזו מגיעה בשני שקיקים. אחד מעניק החלקה וזוהר והשני אפקט מתיחה מיידי. החלק הראשון סגול והשני לבן פנינה וזה מאד משעשע למרוח אותם. אחרי רבע שעה העור מרגיש מתוח כמובטח אך גם מיובש להפליא ונזקקתי לשכבה נאה של קרם לחות אחרי ההסרה. העור ממשיך להרגיש מתוח במשך שעות אחדות אחרי השימוש.

שורה תחתונה - חביב אך לא מדהים.

קרם מקלחת פאוניה של לוקסיטאן
יש לי הרגל כבר שנים אחדות להתפנק במקלחת עם סבון יוקרתי של לוקסיטאן. ניסיתי כל מיני סוגים, ואהבתי את כולם. אבל הסבון הזה, שעלה 100 ש"ח (כמו כל הסבונים שלהם) פשוט עלוב. הוא כל כך קשה (לא סמיך פשוט קשה) שאי אפשר להוציא אותו מהבקבוק, גם כשמסירים את המכסה והופכים אותו. גם חיטוט עם האצבע לא ממש עוזר, בגלל מבנה הבקבוק. גם כשהצלחתי להוציא קצת, לא הצלחתי להקציף אותו. הריח נחמד, אבל בשלב זה - למי אכפת?

אני הופכת את הבקבוק הפתוח בלי חשש מעל המיטה שלי, בידיעה שלא יצא ממנו כלום

שורה תחתונה - זבל.

ולסיום - אולי תוכלו לעזור לי. לאחרונה אני מתאפרת יותר מפעם ואפילו מורחת מייק אפ מדי פעם (למרות שלרב אני מסתפקת בקרם לחות רגיל או קרם tinted של לנקום, שכבר כתבתי עליו בעבר). הבעיה - לא משנה כמה זמן אני משקיעה בהסרת האיפור לפני השינה, המגבות והציפיות שלי עדין מוכתמות בהררי מסקרה ומייקאפ. יש למישהי המלצה איך להימנע מהמכה הזו? קניתי לי שתי מגבות רכות במיוחד לפני כחודשיים והן נראות כאילו אני רוקדת עליהן את ריקוד הבוץ המיוחד שלי כל ערב. ממש חבל.

כרגע אני משתמשת במסיר איפור של ברברה וולף (כנראה בלבלתי את זה שהוא נעים עם יעילות, כי הוא לא מוריד מסקרה כמו שצריך, זה ברור) וסבון פנים של דרמלוג'יקה.

28 תגובות:

  1. שני טיפים להסרת איפור
    1. סבון פנים של אליזבת ארדן
    2 אין 1 (שניים באחד) ניסיתי לכתוב פה נורמאלי אבל לא עובד. קישור: http://us.strawberrynet.com/skincare/elizabeth-arden/2-in-1-cleanser/26555/#DETAIL
    אחרי זה אפשר לעבור עם מי פנים אבל לא חובה. הסיר לי גם מייקאפ עמיד ל 14 שעות.
    2. סבון לתינוקות של מאמי קייר להסרת איפור עיניים. בגלל שהוא לא שורף אפשר לסבן היטב והוא לא מייבש כלל!! מוריד מסקרה (רגילה) וצלליות עם פרייר. למסקרה עמידה כדאי לעבור קודם עם מסיר איפור דו פאזי ואז עם הסבון.

    בעברי הורדתי עם הסבון של אליזבת גם איפור עיניים אבל מפאר גילי הפסקתי.

    תעשי לעצמך טובה ותרדי מכל מסירי האיפור בצמר גפן.

    שירה59

    השבמחק
  2. יש לי פתרון, אבל הוא יקר. את צריכה למצוא מסיר איפור, אבל אחד ממש טוב. לא מגבון של ג'ייד בעשרה שקלים, אלא מסיר איפור של מאק. הם מעולים אבל יעלו כמו משכנתא.
    אני עוד לא קניתי מאותה סיבה, ויומיים (!!) אחרי ששמתי מסקרה אני עדיין נראית כמו דביבון.

    השבמחק
  3. לעניין הסרת האיפור - אני מתאפרת מידי יום ביומו איפור מלא (כן כן, כל השלבים החל ממייקאפ, קונסילר, פודרה, צלליות, מסקרה, עפרון עיניים, סומק וגלוס) ובערב לפני שאני הולכת לישון אני מרגישה שאני חייבת להסיר ממני כל פיסת איפור כדי לתת לעור קצת לנשום בלילה.
    מה שאני עושה זה:
    בי-פיסיל לעיניים של לנקום. אחריו,
    שמן הידרופילי מסדרת השקד-תפוח של לאוקסיטן (שעכשיו הוא חסר במלאי ואני ממש על הקשקש עם מה שיש לי, אני ממש לא יודעת מה לעשות בנושא!) לכל הפנים עם טיפה מים, אחריו סבון פנים כלשהו, איזה שאת לא משתמשת (אני כרגע עם נטרוג'ינה). ולקינוח: מי פנים שאצלי על המדף הם מי פנים מסדרת האורז האדום של לאוקסיטן.

    אין מצב שאחרי כל זה ישאר לך זכר לאיפור של הבוקר.

    בהצלחה :)
    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  4. לקרצף את העינים עם סבון נשמע מרתיע - גם שורף וגם מזיק לעור. אני מניחה שאין את הבעיות האלה עם אליזבת ארדן?

    בדיוק מיכל, אני נראית כמו דביבון יומיים אחרי שהסרתי (כביכול) מסקרה, והכלי מיטה שלי נראים כאילו מרחתי עליהם דיו.

    השבמחק
  5. הביפיסיל של לנקום לא מרגיש עוקצני ושמנוני? הוא מוריד מסקרה עמידה למים?

    השבמחק
  6. חבל שקליניק לא נתנו לך את מסיר איפור העיניים שלהם... הוא יקר אבל מ-ע-ו-ל-ה.
    מוריד את כ-ל האיפור מהעיניים. מסיר אלוף
    ואל תתקרבי למסיר איפור הבדיחתי של קרליין...

    השבמחק
  7. הסבון של אליזבת ארדן לא מייבש את הפנים. אני הייתי מורידה איתו בעבר גם איפור מהעיניים אבל הפסקתי.
    הסבון של מאמי קייר לא מייבש בכלל וגם לא שורף בעיניים ולכן הוא ממש טוב להסרת איפור. העיניים לא דביבוניות.

    כדי להסיר מהעיניים את יכולה להשתמש ב take the day off של קליניק. בשיל להוריד מסקרה עמידה תהיי חייבת להשתמש במסיר שומני או דו פאזי. אחרת זה לא ממיס את המסקרה. מהסיבה הזו אנ לא משתמשת במסקרות עמידות.
    שמן הידרופילי זה אחלה להסרת איפור אבל אחרי זה צריך בכל מקרה סבון ואני לא אוהבת מליון שלבים ולכן הסבון של אליזבת ארדן מעולה למטרה הזו.
    וטיפ כללי - כשאת מורחת מסקרה את עושה זאת על החלק הפנימי של הריסים (זה שפונה אחד לשני)וכשאת מורידה את עושה זאת בעיניים סגורות ומנקה רק את החלק החיצוני של הריסים (זה שפונה לעפעפים) ולכן הדיבוניות. כדי להסיק טוב צריך:
    1. להספיג צמר גפן במסיר איפור
    2. להניח את הצמר גפן על הריסים כאשר העין פתוחה. להניח מספר שניות
    3. לסגור את העין ולתפוס את הריסים עם הצמר גפן ולהחזיק כמה שניות
    4. לא לשפש כי זה גורם לריסים ליפול ולא מנקה יותר טוב. צריך כמה שניות כדי שהחומר ימיס את המסקרה.
    5. לסיים בסבון אחרת יש "עננים" בעיניים.

    שמן הידרופילי של כל חברה יעבוד.
    http://ilen.strawberrynet.com/skincare/l-occitane/almond-apple-cleansing-oil/75688/#DETAIL

    שירה59

    השבמחק
  8. וותרי על המסקרה העמידה במים. מיותר לגמרי, בהנחה שאת לא שחיינית.

    אני משתמשת במסקרה על בסיס יומי ומסיר האיפור של לנקום לא משאיר לה זכר מדי ערב.

    השבמחק
  9. יש לי עור פנים כמו שלך, שומני אך מיובש ואין לי סבלנות להתעסק איתו יותר מדי.
    מה שמשמש אותי בצורה מופלאה, זולה ויעילה כבר שנים הוא ג'ל הניקוי של ג'ייד. ג'ל וורוד שעולה במבצע 20-35 ש"ח ואני מורידה איתו גם מסקרות עמידות.
    בחודשים האחרונים אני משתמשת גם בתרחיץ מקציף לפנים 2 ב- 1 של ד"ר פישר והוא עושה את אותה עבודה מעולה, אולי מלחח קצת יותר. המחיר דומה. מומלץ בחום :-)

    השבמחק
  10. גם לי עור פנים עבה שמן ומיובש
    כל סבון פנים + מי פנים עושים את העבודה מצויין (אני משתשמשת ב"גרנייה")
    דורית.

    השבמחק
  11. מי שמתה לו אמא לאחרונה חייב מסקרה עמידה במים, לצערי.

    השבמחק
  12. להסיר איפור מעיניים עם צמר גפן ומסיר כלשהו (זול או יקר).
    ואח"כ לשטוף את הפנים עם
    Rinse Off Foaming Cleanser
    של קליניק (כדי להסיר את המייק-אפ, סומק וכו'..)

    השבמחק
  13. אני משתמשת בסתם מגבון איפור, ואז שוטפת פנים ואז נכנסת למקלחת מלאה. לא תמיד הכל יורד פיקס אבל אף פעם אני לא מכתימה מצעים.
    כנראה באמת סוג המסקרה שלך שונה.

    השבמחק
  14. מה זה זה? התמונה המי-זע-זעת של קליניק? הפכת במחי איפור ל"דודה שרונה החביבה" מהציור השבועי לילד. כל כך לא את... במיוחד אחרי שקראתי אותך וראיתי תמונות משגעות ומחמיאות אחרות שלך.
    ולגבי איפור - אני בקושי מתאפרת אבל אם כבר, אז באמת הביפיסיל של לנקום עושה את העבודה. עם עזרה של טיפטיפונת מים חמימים ומגבון יבש בסוף. לא צורב ולא נעליים.
    בכלל, אחרי שדגמתי כמה חברות איכותיות (ויקרות), גיליתי שהעור שלי הכי הכי הכי אוהב את לנקום.
    ואני גם חגגתי בשבוע שעבר 35 שנות קיום, והודיתי בפני עצמי שכדאי לי להתחיל לבסס קשרי חברות חמים עם קרם לקמטוטים ראשונים.

    השבמחק
  15. את ניראת מקסים! פשוט מקסים!
    מה עם מסר השער של ME ?עם תכנולוגית אלוס? ניסית? לא ראיתי אותך בהשקה...מכשיר סופר מדליק והכי מעניין...עובד כמו שצריך;-)

    השבמחק
  16. אני לא יוצאת מהבית בלי איפור עיניים ואני מבינה את הבעיה שלך. הרדך הכי טובה לדעתי זה לשטוף פנים ואז להמתין זמן מה, ושוב לשטוף. לשטוף ז"א לנקום איך שאת מנקה, מים עם סבון או מסיר איפור. אם ממתינים קצת בין שטיפה אחת לשניה האיפור מתרכך על הפנים ומתנקה בקלות.
    כמו כן, אני אוהבת להשתמש במטליות לחות להסרת איפור, שאגב נראה לי שגם מטליות לחות רגילות עושות את העבודה, רק צריך לקנות כאלו רכות. זה מאפשר לשפשף את העיניים להורדת השאריות.
    ועכשיו למה שמעניין ביותר בפוסט - מה זה המצעים האלו? אני רוצה תמונה בפוקוס

    השבמחק
  17. אני משתמשת במסיר האיפור של 'אפריל'. אחרי מחקר לא קצר גיליתי שהוא הוא מצויין לי ומוריד איפור מעולה (אבל אני משתמשת במסקרה שאינה מעידה במים).
    מסקרה עמידה במים יורדת כמו שצריך רק עם מסיר על בסיס שומני כלשהו ולצורך העניין, גם שמן זית יעשה את העבודה.
    אני לא חושבת שהאיפור זקן! את פשוט נטולת צבע שם וזה חריג אצלך קצת. חולצה לבנה בלי תכשיט זה לא ממש את ... (-:

    השבמחק
  18. לי יש פרצוף קצת מוזר שדורש כל מיני דברים שלא יתיבש ושלא יאדים ושעיני לא ידמעו...בקיצר, אני מסירה איפור עם מסיר האיפור הירוק של גרניה. הוא לא יקר בכלל [כי תמיד יש הנחות עליו] והוא מצוין לעיניים רגישות [אני מרכיבה גם עדשות, אז הוא טוב גם לזה]. גם אצלי, סבון של דרמלוג'יקה [ללא סבון], וזהו.

    השבמחק
  19. אני מסכימה עם לי
    הרקע הלבן הזה והחולצה הבהירה הפכו אותך לחיוורת ונטולת צבע וכנראה זאת הבעיה האמיתית עם התמונה הזאת.
    הכל שטוף בלבן.....

    הייתי מאוד שמחה אם תמשיכי לעדכן לגבי הסרום של קליניק. יש לי את אותה בעיה בעיניים והייתי משקיעה בזה לו הייתי יודעת בוודאות שזה עובד. אולי תעלי איזו תמונת לפני/אחרי כזו?

    :-)

    השבמחק
  20. גם אני מצטרפת למהללים את ביפסיל של לנקום - יופי של מסיר איפור. טיפה שמנוני אבל לא נורא, בטח פחות מהקליניק המקביל (take the day off נראה לי).

    איפה משיגים דרמלוג'יקה בארץ?? תמיד שמעתי דברים טובים על המוצרים שלהם ואף פעם לא יצא לי לנסות.

    השבמחק
  21. אני לא יודעת לגבי מייקאפ כי אני לא משתמשת, אבל אני שמה כל יום איפור עיניים (מסקרה ועיפרון עמיד) והיה לי ממש קשה עם כל מסיר איפור שניסיתי - או שהוא לא הוריד כמו שצריך או שרף בעיניים או שניהם
    אני משתמשת במגבונים לניקוי עיניים של דוקטור פישר... זה לא כל כך זול.. אבל זה לא שורף ולא נשאר שום איפור (לי מגבון לעין אחת מספיק לשתיהן)
    והם גם באים ארוזים אחד אחד אז תמיד אפשר לשים בתיק למקרה שהמסקרה מחליטה לעשות ביקור פתע בעין

    השבמחק
  22. ניסיתי מלא דרכים להסיר איפור והדרך שעבדה הכי טוב היא - שמן קוקוס
    השמן במצב מוצק בטמפרטורת החדר, לוקחים חתיכה קטנה ומעסים את הפנים. גם ממיס טוב את האיפור וגם לא מגרה את העור

    השבמחק
  23. להסרת איפור מהעיניים אני משתמשת במגבוני eyecare של ד"ר פישר, הם מעולים! להסרת איפור פנים (מייקאפ ופודרה שאני שמה לפעמים) הייתי משתמשת בסבון פשוט ומופלא של סבתא ג'מילה (החנות נמצאת במועצה המקומית התעשייתית תפן) וכשהוא נגמר ולא היה לי כוח לקפוץ שוב לצפןן, עברתי לג'ל ניקוי של לוריאל (LOREAL PURE ZONE 1) שהוא גם די טוב.

    השבמחק
  24. להסרת איפור אני שמה טיפה קרם לחות על צמר גפן וזה מסיר את הכל ביעילות לא שורף וגם ממש נעים.
    ממליצה.

    השבמחק
  25. אני לא משתמשת במסקרה עמידה למים, אז אני לא יודעת עם הביפיסיל מוריד אותה, אבל הוא מסיר די טוב. וכן, הוא קצת שומני, ובשביל זה אחריו (ואחרי השמן ההידורופילי שהוא גם שומני) אני שוטפת את הפנים עם סבון.

    שרונה

    השבמחק
  26. אני משתמשת באיפור מלא, כולל מייקאפ עמיד של מאק. בערב במקלחת אני שוטפת את הפנים עם סבון סלק מתוק טבעי(לא מייבש לי את העור) שאפשר לקנות בכל חנות טבע.
    ראיתי שהמליצו פה על הסבון של מאמיקייר ואני מצטרפת בחום להמלצות. סבון נוזלי מעולה לגוף ויש גם שמפו מדהים.
    את איפור העיניים אני מסירה עם ליד-קייר לעיניים רגישות עם פדי הגאזה שמגיעים בקופסה (ולא עם פדי צמר גפן שתמיד משאירים סיבים בעין).התמיסה כ"כ עדינה שאני משתמשת בה לפעמים אפילו כשאני עם עדשות מגע.
    אלו חומרי הניקוי הכי עדינים שאני מכירה והכי אפקטיביים (מדי פעם אני בודקת אחרי שטיפת הפנים את הניקיון עם צמר גפן וקצת אלכוהול - הצמר גפן יוצא נקי בלי טיפת מייק אפ.
    פעמיים בשבוע אני רוקחת לבד מסיכה מחוואר ירוק עם שמנים ארומתרפיים לניקיון עמוק.

    השבמחק
  27. שרונה,

    את נהדרת והבלוג שלך מקסים מצחיק ונפלא.

    אשר לאיפור שבתמונה הזאת, לא ולא ולא! לא מתאים לך הדודתיות הלא מדודה הזאתי.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים