יום חמישי, 15 באפריל 2010

Le blog de big beauty

שלשום קפצתי ל-H&M לחפש לי boyfriend jeans. החנות נראית נורא (כבר כתבו על זה בכל כך הרבה מקומות, שלא אכביד ואחזור על כך. שורה תחתונה - כל הפריטים השווים נעלמו ונשארו רק הררים של טישרטים חלקים שאף אחד לא רוצה). מדדתי את שני סוגי הג'ינס המתאימים שהיו שם ולהפתעתי הכל היה גדול מדי, המידה שלי פשוט נעלמה. מה אומר ומה אדבר, מסתבר שאופנתי להיות שמנמונת בימים אלה.

בתאי המדידה, פגשתי את חברתי היקרה י' עליה נכתב בספר דברי הימים "אנחנו על גברים כבר לא נריב" מאחר ואין דבר אחד שאנחנו מסוגלות להסכים עליו בתחום האסטטי (למרות, אגב, שהמציאות הוכיחה עד כה התאמה מגוחכת ממש בגברים איתם יצאנו אבל זה ענין לבלוג אחר). היא חושבת שאם שתינו נסכים על פריט שהוא יפה זהו יופי אבסולוטי. אני חוששת שביום שזה יקרה, העולם כפי שאנו מכירים אותי, יקרוס לתוך עצמו.

בכל מקרה, לאחר שיצאתי מ-H&M בידים ריקות, החלטנו לעבור בזארה בדרך לקפה והחטיף שלנו. חשבתי שזה יהיה מעשה שפיר מאחר וכבר שנה שלא מצאתי כלום בזארה שהתאים לי וגם עורר בי חשק. אבל להפתעתי הרבה - פריטי הקיץ המלבלבים בחנות ממש מלבבים ומצאתי את עצמי נגררת לתאי המדידה כשעליי ערימת טקסטיל גדולה מכפי שמותר להכניס לתאים (נודניקים). י' מדדה חצאית שאיכזבה אותה. אני לעומת זאת יצאתי לא מאוכזבת בכלל.

חולצונת לילכית מתוקה עם תחרות ובלה. מושלמת לקיץ חם ומתאימה בול לשרשרת שיש לי

ועכשיו לקטע המפחיד - כשמדדתי את השמלונת החולצתית הזו י' ואני התמוגגנו מנחת והסכמנו שמדובר בבונבון שיש לשמור. מיד בחנו בפחד את סביבתנו. אנשים המשיכו ללכת, הקופות המשיכו לרשום ונשים המשיכו למדוד. האם העולם השתנה? בזאת אני בטוחה. לטוב או לרע ימים יגידו. בכל מקרה, הנה החולצית. קניתי אותה בסגול כהה יותר כי לא היה XL בצבע הבהיר, אבל אתמול קפצתי לקניון רמת אביב והחלפתי אותה לגוון שאתם רואים בתמונה, שהוא החמוד יותר.

מתוקונת שכזו. את הסרט מקדימה אני אוריד, הוא לא תורם כלום

לאחרונה בחרתי להיות מושפעת מהבלוג הצרפתי הנפלא Le blog de big beauty. מאחר וסטפני, בעלת הבלוג, מסגננת את המלתחה שלה באופן שונה מחד ודומה מאידך לשלי, החלטתי שהגיע הזמן לקבל השראה ממישהי שיודעת איך לעשות את זה. בשל כך, חיפשתי וקניתי את החולצה הזו.


לרב אני הולכת עם חולצות יותר fitted (איכשהו, צמודות לא נשמע לי הולם) אבל ממנה למדתי ש-oversize יכול להיות מקסים ושיקי. בנוסף, קניתי את הג'קט הזה בסגנון שאנל-מלחים שכל כך טרנדי עכשיו (אני יודעת, טרנדי זה רע. אבל הג'קט טוב) אותו צרפתי אתמול לג'ינס וגופיה מ-Whistles. זה לא מושלם, אבל מתחיל להתקרב לכיוון אליו אני מנסה ללכת.

Wardrobe remix - 14.4.10
 את המקלות הסיניים בשיער הוצאתי והחלפתי בעגילים חישוק מוזהבים. נראה לי יותר לענין

ג'קט - זארה
גופיה - Whistles (לונדון)
חגורה - Accessorize
ג'ינס - H&M
סנדלים - עמנואל

לסיכום - בזארה תמצאו מגוון חולצות במידות XL ושמלות קיציות נחמדות שלא כל כך מתאימות לבעלות חזה גדול, אך יראו מקסים על בעלות חזה קטן יותר או במידה L. הצבעים ורדרדים, סגלגלים, תכלכלים אבל לא מתוקים מדי. ממש נחמד. צעיפים חמודים, תיקים לא משהו. שווה ביקור לכל מי שמגיעה עד מידה 48. אגב, נודע לי שהם מייצרים מידה XXL ולא מביאים אותה לארץ. לקחתי את הטלפון של שירות הלקוחות שלהם, ואני מתכוונת לבדוק את הנושא.

מדד השרונה -

אז זו הקניה של שלשום, וזוהי רק ההתחלהלה (והסוף של כרטיס האשראי שלי). אני מתחייבת קבל עם ועידה לא לקנות יותר שום בגד או אביזר עד יוני. יוצא הדופן היחיד הוא תיק, כי אני צריכה תיק חדש, אבל גם זה - רק אם אני אמצא משהו במחיר סביר שמתאים בדיוק למה שאני צריכה. מרקקו את מילותיי. ועכשיו - יאללה לעבודה.

15 תגובות:

  1. תתחדשי מותק. השמלמלה אכן יפה יותר בסגול והתלבושת השניה שהרכבת מושלמת לטעמי. הג'קט יפיפה ואני לא חושבת שהוא טרנדי מדי כי כל לוק המלחים הוא קלאסי ויפה תמיד.
    מזמן כבר לא ביקרתי בזארה, אולי הגיע הזמן להשלים פערים גם כן.

    השבמחק
  2. תודה לובה, וכמובן - מזל טוב!!!

    בהחלט הגיע הזמן, בפרט כשאת חתיכה שיכולה לקנות מכל המבחר שיש להם (להבדיל משמנמנים שמוגבלים למדי במבחר).

    השבמחק
  3. תתחדשי החולצה מקסימה! עשית לי חשק לדגום את זארה עכשיו, למרות שמצבי ההריוני אין לי כל כך חשק למדידות וקניות (בוהו)
    השמלה כלבבי - אבל השיא הג'קט פשוט יפייפה

    כייף!

    השבמחק
  4. וואו, תתחדשי יקירה!
    מסכימה עם קודמותיי, הג'קט הוא בהחלט ההיי-לייט!
    קלאסי ומתאים להכל...
    תהני!

    השבמחק
  5. אני לא מצליחה להבין: אני 48 במכנסיים ו-46 בחולצות, ובחיים, בחיים, בחיים לא מצאתי בזארה משהו שעולה עלי. מכנסיים אפילו לא ניסיתי, אבל גם החולצות תמיד צרות עלי. אז או שאנחנו לא מדברות על אותו 48, או שאני נכנסת כל פעם לזארה ביקום מקביל... ):

    השבמחק
  6. מקסים! לפרגן שוב לג'קט המהמם? בטח! יופי של התחדשות

    השבמחק
  7. תודה רבה עותי!

    ריקי - אני גם לא מנסה אפילו להכנס למכנסים שלהם, או של טופשופ או רשתות דומות אחרות, אבל בחולצות יש הצלחות. ואני באמת 48, אפילו נוטה לחמישים ביום טוב (רע). זה לא שאני מין פקצה שאומרת שהיא 48 אבל בעצם היא 40 :-)

    צריך ללמוד לחפש, לחטט, וגם לפעמים - לעשות שימוש לא קונבנציונאלי בפריטים
    (טוניקה משמלה, חצאית משמלה וכולי).

    אני אמסור לג'קט את המחמאות של כולן :-)

    השבמחק
  8. OMG OMG OMG

    פתאום זה הכה בי.

    אולי בגלל אחדות הדעים האסתטית שלנו על החולצית הסגולה התפרץ הר הגעש באיסלנד ושיתק את כל אירופה?

    תחושת האשמה כבדה.

    השבמחק
  9. מעוררת השראה. ממש אהבתי את האאוטפיט! את הג'קט קנית לאחרונה?

    משהו לגבי זארה-השמלות שלהן כמעט אף פעם לא עולות על התחת שלי. הוא גדול, אבל לא מפלצתי (מידה 42). בעיני זה נורא מעצבן. היו רק 3 שמלות שמדדתי והצליחו לשבת בצורה סבירה.

    השבמחק
  10. תודה! את הג'קט קניתי בתחילת החודש, אולי יש עוד כאלה.

    הבעיה המרכזית שלי היא החזה והחלק העליון של הזרועות, הרבה פעמים ברשתות אירופאיות כמו זארה שני הנ"ל לא נכנסים לבד המוצע להם. מעצבן.

    השבמחק
  11. שרונה , עכשיו גיליתי את הבלוג שלך וכיף פה :-) !!

    הרבה מידע שימושי עבורי .. מאוד מאוד אוהבת את האאוטפיט שלך ואת הג'קט המשובח , ומחפשת בנרותתתתת ג'ינס כמו שאת לובשת , פשוט סקיני נורמלי ולא יקר להחריד בגוון אחיד וכהה במידה 48 בערך ... האם אכן זה מה שאני רואה עלייך ? תוכלי בבקשה לתת פרטים על הדגם ? מעולם לא ביקרתי בh&m בארץ עדיין ואני מופתעת שיש מידות ... תודה :-) יש תקווה אולי

    השבמחק
  12. ברוכה הבאה! יש הרבה תקווה בימים אלה :-)

    קניתי אותם ב-H&M ורק נתתי לתופרת שלי לקצר אותם. הם עלו 179 ש"ח ונמצאים במחלקת BIB (המידות הגדולות, עד מידה 56) שליד תאי המדידה. המבחר שם לא ענק, אבל הג'ינסים חזקים. שימי לב שאני מידה 48 וקניתי מידה 52 כי המכנס ממש ממש צר, אבל היי - המבחר קיים אז למה לא לנצל אותו. תהני!

    השבמחק
  13. תודה רבה שרונה :-) אפילו לא ידעתי שקיימת מחלקת ביב (נשמע מעולה ומבדח בעברית ) עכשיו אני רק תוהה אם הקדמה במידה גדולה הגיעה גם לסניף ירושלים ..אכתת רגליי ואדווח מהשטח . אני ממש מודה לך והמידע יעזור לי, הסקיני שלי מתפורר והחור בכיס גדל ואני מחפשת כל אופציה טובה ואופנתית וזולה יחסית למכנסיים , בטופים אני שורדת .. אני אמשיך לבקר כאן :-)

    השבמחק
  14. בדיוק קראתי בפורום אופנה מלאה בתפוז שבסניף ירושלים אין מחלקת BIB. אני תוהה אם זה אכן כך..

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים