יום שבת, 24 באפריל 2010

טוֹפ שוֹק

כפי שכבר קלטנו, ההחלטיות שלי בכל הנוגע לאי-קנית בגדים יציבה כמו מלפפון ששוכב במקרר קרוב לחודש וכולו רפופי ושחרחר. לפיכך מצאתי את עצמי אתמול מחפשת את התיק המדובר (גדול אבל לא ענק, מובנה היטב אך לא נוקשה, מחולק להרבה תאים ומתאים להרבה בגדים) בקניון רמת אביב, ובוחנת בגדים בטופ שופ במקום לבחון שם תיקים.

מרבית חולצות הקיץ שלי בשנתיים האחרונות הגיעו מהחנות הזו ולכן הופתעתי לגלות שאין מידה 16 אחת לרפואה בכל החנות. מידה 14 טובה עליי לפעמים, אבל לא תמיד ובטח שלא בשמלות או בגזרות צרות. בסוף התייאשתי מלמצוא תיק (הם חלשים מאד בתיקים ואקססוריז) ואוחזת בגופיה סגלגלה ובסיסית אחת הלכתי לקופה, שם שאלתי את מנהלת החנות לאן נעלמו כל ה-16 שתמיד היו להם. היא אמרה לי ברוגז שלא הגיעו מידות גדולות העונה ושהיא לא מבינה מה קרה לרשת. ביקשתי להעביר תלונה להנהלה והיא אמרה שבשבוע הבא היא נוסעת ללונדון לבקר את מנהלי הרשת ולהדרכות והבטיחה להעביר אליהם את הדרישה.


חולצה שהייתי שמחה לקנות, אם היה במידה שלי

אני לא מבינה, אמרתי לה, איך אתם מרשים לעצמכם להזניח את מידות הביניים, בפרט כש-H&M נושפים בעורפיכם עם מידות גדולות, בגדים מגניבים ומחירים זולים משלכם בחצי. היא אמרה שאין תחרות בין הרשתות כי הם לא פונים לאותו השוק - H&M פונה לשוק הבגדים הזולים והם פונים לשוק הבגדים היוקרתיים יותר. אני תוהה - האם זה נכון? אני לא רואה שום הבדל בין שתי הרשתות. שתיהן ממהרות לתת מענה לטרנדים חדשים ואני לא רואה הבדל באיכות המוצרים שלהן. אולי מישהו מקוראיי יאיר את עייני בענין.

בכל מקרה - אותי זה מעצבן, ואני נאלצת בשלב זה, לסנן אותם מרשימת החנויות היעילות שלי מאחר וזו הפעם הראשונה ששום דבר שמדדתי שם לא היה טוב (בעוד אני שמנונית בדיוק באותה המידה שהייתי בפעם האחרונה שביקרתי שם).

לצערי, מדד השרונה של החנות יורד ל- עד הודעה חדשה.

בכל מקרה, הנה משהו שלבשתי בשבת לבראנץ' עם הבנות. לו ידעתי כמה החולצה הזו שקופה הייתי חושבת פעמיים, אבל שוין.

Time to start working on that tan!
חצאית - H&M
חולצה - Anthropologie (לונדון)
תיק - אנטונלו סריו
רגליים לבנות - אלוהימא

21 תגובות:

  1. אכן כך הדבר. הם החרימו את מידה 16 כבר מעונה קודמת וגם אני התאוננתי לפניהם אבל אין ממש עם מי לדבר. כל פעם שאני נכנסת לשם אני מרגישה כמו פושעת שנכנסת למקום שהיא לא שייכת אליו. טופ שופ היא החנות הכי מדהימה בארץ [מבחינת רשתות] עבורי. חבל חבל חבל.

    השבמחק
  2. באמת חבל מאד, אני מקווה שזה ישתנה במהרה. אני מאד אצטער להדיר את רגליי משם בעתיד..

    אוף.

    ראיתי שאת כמעט גומרת את התואר - כל הכבוד לך!! עבדת קשה כל כך, והצלחת בגדול.

    השבמחק
  3. היו להם מידות גדולות?? אפילו לא היה לי את האומץ להיכנס ולבדוק, הכל שם תמיד נראה לי (מרחוק) כל כך קטנטן וסמלי :-S

    השבמחק
  4. 16 זה 46 במקרה הרע ו-48 במקרה הטוב (לא כולל מכנסים, הם קטנטנים).

    אתן הורגות אותי, כל הבנות האלה! מרב פחד אתן לא נכנסות לחנויות, לא חבל?

    השבמחק
  5. תודה רבה!!! כן, עצוב לי נורא [הבנתי שקראת את הבלוג החדש דנדש שלי? :)] שזה נגמר. חשבתי על להמשיך לMA אבל זה חסר פואנטה לעשות תואר שני במעדי הרוח אלא אם כן בנאדם מתכוון להיכנס לאקדמיה פור דה לונג ראן ואני לא בטוחה שזה המקום בשבילי.

    מעבר לכך, אני די מזדהה עם אודיה [אייתתי כשורה?]. מתוך ניסיון של שנים של ביקורים בזארה ודומיה, ההרגשה היא נוראית, שאין שומדבר בשבילי, שאני לא שייכת, שלי "לא מגיע" על פי בשורת זארה, פול אנד בר וכל חבריהם - להרגיש סקסית/מגונדרת בבגדיהם. אז ויתרתי. אפרופו ASOS [הצמיד] - אח'לה פתרון לבגדים. תקציב, לעומת זאת...זו סוגיה נפרדת.

    השבמחק
  6. זו פשוט מעין טראומה קטנטונת מהימים בהם הייתי מידה 54 וקניתי בגדים ב"למטייל" (אוהלים בעיקר). אני כבר לגמרי מרשה לעצמי לשוטט ולקנות בחנויות נורמליות אבל יש כאלה כמו זארה וטופ שופ שעדיין נותנות לי הרגשה אליטיסטית מאיימת למרות שהיום אני במידה פחות בעייתית. שלא לדבר על זה שהרבה חנויות חצופות (כמו קאסטרו למשל) משקרות עם המידות ומידה 42 שלהם (במכנסיים) שאמורה להיות ממש סבבה בקושי עולה עלי.

    השבמחק
  7. אודיה, רזית כל כך הרבה - ודאי החלפת מלתחה. איך את מתלבשת היום? את מעיזה יותר מפעם? עדין לובשת שחור? אני סקרנית!

    מעל מידה 48-46 באמת אין מה לחפש בחנויות האלה, יעל, אבל בהן (וודאי שבמידה 42-44) יש ויש. לפני כמה ימים כתבתי שסיפרו לי בזארה שבאירופה יש מידה XXL ולא מביאים אותה לארץ, זה מרגיז. והקטע הכי מוזר, שפה עוד טוב לעומת לונדון. שם ברב החנויות לא מצאתי בגדים מעל מידה 14.

    השבמחק
  8. לול. כן, "נאלצתי" להחליף מלחתה אבל זה אילוץ מבורך ובהחלט עברתי שינוי בגישה לבגדים. אם פעם חיפשתי בגדים שיהיו הכי רחבים וגדולים אז היום אני מחפשת מה שיותר צמוד ואני מרשה לעצמי ללכת עם מחשופים יותר נדיבים - אבל עדיין צריכה להתחשב באיזורים הבעיתיים כי, אמנם רזיתי אבל זה לא אומר שאני רזה. כיום כמעט כל המכנסיים שלי הם ג'ינסים ובאמת שאין לי הרבה בגדים שחורים (!) אני דווקא מעדיפה צבעים.
    בערב פסח האחרון העזתי ללבוש שמלה - זו המחלקה הכי מוזנחת אצלי; שמלות וחצאיות. עוד לא עשיתי את הסוויץ' ואני עובדת על אומץ ללכת מתישהו ולמדוד כאלה. אולי הקיץ. :-S

    השבמחק
  9. לכי על זה, יש הרבה שמלות חמודות הקיץ.

    כל הכבוד, אין ספק שיחמחול עמד לצידך בתהליך הזה.

    השבמחק
  10. יחמחול! הזנחתי אותו לאחרונה, אני מרגישה כה כופרת...

    השבמחק
  11. תתביישי לך. בכל תלאותיי יחמחול תמיד איתי, ממש ליד פנקס הצ'קים.

    השבמחק
  12. אהה. נראה לי שאצלי הוא שורץ במעמקי המינוס שבבנק, חשוך וקריר שם ויש לו הרבה מקום.

    השבמחק
  13. לטופשופ יש מידות מעוותות נורא. מה שהם מביאים לארץ זה בררה, כולל המוכרות והשרות המפוקפק אותו הן משפקות. גם הסניפים מסודרים כמו שוק (הסיבה שחבר שלי לא נכנס איתי שלם "חן! זה בגדים יקרים שנראים כמו קולב בשוק הכרמל. לא מרשה לך לקנות את הזבל הזה".

    יש לי המלצה לתיק. סוהו בסנטר. אני אלך כנראה ביום א' לרכוש שם תיק פרקטי, מחולק, נהדר. ועוד בצבע ורוד פסטל רך!
    יש שם מבחר ענק ואיכותי ביותר.

    השבמחק
  14. נראת מקסים במיוחד! המיני מאוד מחמיא לך, לייק!
    וטופ שופ זונות, לי יש סיפור ממש ארוך ודוחה איתם...לפעם אחרת.

    השבמחק
  15. אבל מיראל, כולנו רוצות לשמוע עד כמה טופשופ זונות! :)

    שרונה - אני חושבת שאני במידה די גבולית [46-48]. מקווה שזה ישתנה בקרוב..[כבר הורדתי קילו וחצי השבוע! slowly but surely...slowly but surly...]

    השבמחק
  16. אם ככה יעל, לכי לזארה בקניון רמת אביב, יש להם חולצות מקסימות בימים אלה.

    שיראל, אני דורשת את הסיפור המגעיל שלך.

    השבמחק
  17. אה! חן, קניתי תיק ב.. סוהו! ילקוט חום עם טיפונת סגול של כיסים. אני אעביר את הדברים שלי אליו מחר, הוא נראה מבטיח מאד.

    השבמחק
  18. אבדוק את הנושא כחשבון הבנק שלי יתן לי סימן חיובי. :) תודה.

    השבמחק
  19. תתחדשי! ותצלמי(-:
    יש להם תיקים הורסים שם!

    השבמחק
  20. נראית מקסים עם החצאית :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים