יום שני, 28 במרץ 2016

חנות נעלים מקוונת לכל המשפחה והטבה לקוראים


Shoesonline כשמה כן היא - חנות מקוונת המוכרת שוּז.

כשהם פנו אליי לפני זמן מה בהזמנה לשיתוף פעולה בשבלוג התכוונתי לשלוף את התשובה המוכנה שלי למצבים כאלה ("זה לא אני זה אתם, הקוראים שלי מצפים ממני לסטנדרט של אמינות, בלה בלה בלה אגו בלה קישטה הביתה לאמא שלכם") אבל הצצה באתר הבהירה לי שיש כאן משהו שהקוראים שלי עשויים להנות ממנו, ויותר מכך - משהו שיעניין לשם שינוי גם את הקוראים הגברים וישרת את ההורים בחבורה. לכן שלפתי את נשק יום הדין שלי ושאלתי אם אוכל לקבל הטבה לקוראים וכשנעניתי בחיוב (ושמחה יש לציין) ראיתי כי טוב והחלטתי שיאללה.
נעלים של ג'פרי קמפבל ₪559 לפני הנחה
נעלי עבודה נוחות ומגניבות
השוּז המדוברות הן נעלי ספורט בעיקר (יש גם מחלקת נעלי אופנה, אך היא מצומצמת למדי בשלב זה וצפויה להשמין בחודשים הקרובים) לנשים, גברים וטף. היתרון הייחודי בקניית נעלים באינטרנט באתר Shoesonline הוא השילוב בין מחירים נמוכים למותגים יקרים (נדון בזה בהמשך) לשירות מדידה בבית הלקוח והחזרה נוחה (באמצעות איסוף בידי שליח מהבית) במידת הצורך. מחירים נוחים לנעלי ספורט מקצועיות ניתן למצוא בהרבה אתרים בחו"ל אבל תהליך החזרת המשלוח והזיכוי הכספי מסורבל ועלול לקחת שבועות ארוכים ואם לא שילמתם באמצעות Paypal תאלצו לשאת בעלויות משלוח יקרות.
נעלי ריצה לגברים Gel-Noosa TRI 11 במחיר ₪549 לפני הנחה
מסוג הנעלים שמאמן הטניס שלי אוסף באובססיביות
האתר מחולק לפי קהלי יעד (נשים, גברים, ילדים וילדות) ולפי מותגים (אדידס, אסיקס וכו') ושימושים (ריצה בשטח, רכיבה, כפכפים וכו'). יש מבחר לא רע של נעלי עבודה (דוגמת Blundstone הקלאסיות, שלטעמי הן גם אופניות ומלמדות משהו על הנועל או הנועלת), הליכה וריצה. טניס כמובן אין, אבל כבר הבנתי שישראל אינה מעצמת טניס (למרות שתכל'ס, היא כן סוג של מעצמת טניס). הדגש שלהם הוא על מותגי ספורט מקצועיים לענפים ספציפיים, אבל בין המותגים הנמכרים בחנות תמצאו גם את הדגמים החדשים של קרוקס, שאני אישית מתעבת אבל רבים מחבריי וחברותיי נשבעים שזה הדבר הכי נוח שנוצר אי פעם כך שברור לי שאני בעמדת מיעוט.

נעלי בולבוקסר לגברים ב-₪449 לפני הנחה
בעייני זה סגנון נעלי הגברים החתיכי בייקום
לאחר ההרשמה לאתר תוכלו לעקוב אחר ההזמנות שלכם ולנהל רשימת מועדפים. בנוסף, יש אפשרות לקרוא ולהוסיף חוות דעת על הנעלים, מה שתמיד מסייע בתהליך הרכישה. אני מניחה שהחנות מתאימה במיוחד לאנשים שכבר מכירים את המותגים ויודעים מה מתאים להם, אבל היא מאפשרת גם להתנסות במותגים שטרם מדדתם בעבר. החלק המוצלח ביותר הוא ההחזרה במידת הצורך - אם הנעל לא מתאימה תוכלו להזמין הביתה בחינם שליח שיאסוף את הנעלים (ואז תקבלו החזר כספי תוך מספר ימים) או יביא מידה אחרת. רב החנויות המקוונות בארץ למדו לספק החזרה בחינם, אבל ההחזרה בחינם באמצעות שליח עד הבית עוד לא נתקלתי.

Noosa TRI 10 TS לתינוקות שעולות ₪259
הייתי קונה אותן לפודינג, לו היתה מראה נטיות ספורטיביות כלשהן
יש באתר גם אאוטלט, אבל שימו לב ששם המשלוח אינו חינם כמו בשאר המחלקות באתר אלא בעלות של 19₪. ואגב הוזלה, כמעט בכל זמן תוכלו למצוא הנחה על מותג זה או אחר באתר. בנוסף, יש באתר הנחות גורפות על כל המותגים לעתים קרובות (כרגע למשל, יש קוד הנחה של 15% המופיע בכניסה לאתר). לכן, גם נעלים שמחירן קרוב למחיר בחנות נמכרות בפועל במחיר זול יותר. וכפי שהבטחתי, השגתי לקוראים הטבה נוספת, בדמות 100₪ במתנה על כל קניה מעל 399₪ באתר, כך שאני די מרוצה מעצמי. את ההטבה תקבלו אם תזינו את הקוד Sharona100 בשדה המיועד לקופונים בסל הקניות לפני התשלום, כמתואר בתרשים הבא.



את הקופון וכל הפרטים תמצאו גם בדף ההטבות לקוראי השבלוג. ההטבה מוגבלת ל-25 המשתמשים הראשונים, כך שאני ממליצה להשתמש בה בזמן הקרוב. אשמח לשמוע על ההתנסות שלכם עם האתר! מסרתי להם רשימה קצרה של פידבקים והצעות לשיפור ואני בטוחה שהם ישמחו לשמוע עוד מקהל המשתמשים.

אני מקווה שתהנו מההטבה ואל תשכחו להרשם להגרלת ההטבות ליריד המידות ההוגנות שמסתיימת ביום שלישי בערב.

רשומה זו מומנה בידי Shoesonline.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים