יום ראשון, 20 במרץ 2016

מה חדש אצל טליה


עם פרוץ האביב, ולקראת אירוע המידות ההוגנות הקרוב, המקבץ מגוון מעצבי בגדים (ונעליים) בטווח מידות רחב מהרגיל במקום אחד, חשבתי שיהיה נחמד לבדוק מה חדש אצל כמה מהמעצבות החביבות עליי ואף להציג לכם כמה מעצבים חדשים. הראשונה אצלה ביקרתי היא טלי שרף חזן, הבעלים של טליה, שכן היא חברה טובה ויש לה בקבוק גדול של מיץ פטל במאחורה של הסטודיו.

כנהוג במחוזותינו, בחרתי לי את הבגדים החביבים עליי מהקולקציה הנוכחית וציוותי אותם לכדי תלבושות אותם צילמה טלי. המטרה היתה ברורה - לארגן תלבושות שלא יאלצו אותי להחליף נעלים. נדמה לי שעמדתי בזה כמעט בכבוד.

הדבר היחיד שמבאס אותי הוא שטלי החליטה, בצער רב, להפסיק לייצר מידה 5 כפי שעשתה בחודשים האחרונים. אני הייתי בין אלה שדרשו ממנה (דרשו ממש) להגדיל את טווח המידות ולהוסיף מידה 52, אבל אחרי שהיא עשתה זאת המידות האלה פשוט לא נמכרו. מאחר ואפשר להוליך את הסוס השמן לשוקת אבל אי אפשר להכריח אותו לשתות, התקבלה ההחלטה הכלכלית לחזור לטווח המידות הקודם שבין 38-48. אם לא קונים, אז לא קונים ואני אשאר בלי מכנסי הקיץ המחויטים הוורודים שנורא רציתי אבל בקושי נסגרים עליי במידה 4. נו טוב, הנה בגדים שכן מתאימים לי!


אני לובשת
שמלת מקסי מידה 4 מתוך 4
תימכר באירוע ב-250₪ במקום 499₪
השמלה מגיעה גם בבורדו ובהדפס בהיר


אני לובשת
שמלת פסים במחיר 359₪
השמלה מגיעה במידה יחידה ונמכרת רק בחנות המעצבת (כלומר לא תגיע ליריד)


אני לובשת
שמלה כחולה במידה 4 מתוך 4
שתעלה ביריד 370₪ במקום 459₪

בחרתי בצילום הלא מי יודע מה מחמיא הזה כי זו הפעם הראשונה שאני רואה את שני הקעקועים שלי יחד
אני לובשת
חצאית טוטו במידה 4 מתוך 4
שתעלה באירוע 552₪ במקום 650₪
 (מידה 4 גדולה עליי אבל זה התאים לצילום)

וטישרט חתולים במידה 2 מתוך 4
באירוע יימכרו שני טישרטים מהסדרה ב-300₪ במקום אחד ב-199₪ בחנות


אני לובשת
טוניקה משובצת במידה 4 מתוך 4
שתעלה באירוע 275₪ במקום 459₪


אני לובשת
חולצת בטן ניצנוצאז' במידה 4 מתוך 4
שתעלה באירוע 425₪ במקום 499₪
וחצאית טוטו לבנה במידה 3 מתוך 4
שתעלה באירוע 552₪ במקום 650₪


אחרי שחזרתי הביתה, טלי כתבה לי שמוכרת מחנות שכנה בבית טפר בירכה אותה על צילומי הכלה שעשתה בחנות. אני אומרת, פחח נראה לה שהייתי עושה צילומי כלה בלי לחפוף ראש קודם? מה זה פה, שכונה?

התיק החייכני שלי, אגב, הוא מהחנות של My Urban Runway והוא כבר התחיל לצבור מעריצים בחייו הקצרים. תכלס זה לא מפתיע אותי, שכן הוא אביבי, חמוד ופרקטי שאין דברים כאלה עם כל התאים והרצועות שלו. אני פשוט אמשיך עם מדיניות קניית חיקויי הפנדי שלי עד שיהיו לי כמה עשרות אלפי שקלים להוציא על אחד מקורי. למה לא, למה לא.

4 תגובות:

  1. שמלת המקסי! צילומי הכלה נטולי הפריזורה! קולקציה משובחרת (שזה משובחת ומובחרת גם יחד) במיוחד כאן.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים