יום שלישי, 5 במאי 2015

יש לי גלידה הכי טובה


יתכן שהבחנתם שלאחרונה אני עוסקת בסיבוב חנויות לצורך סקירת קולקציות האביב-קיץ החדשות. אחרי הכל, יש פריחה מסוימת של חנויות למידות בינים-גדולות\קטנות לאחרונה (באמא שלי, יש איזה שש לפחות!) ומן הראוי לסקור מה הן מציעות. מאחר וכולנו יודעים שטלי שרף חזן, המעצבת והבעלים של טליה, ואני חברות וגם עושות שיתופי פעולה עסקיים מדי פעם, הקפדתי לא לפתוח איתה את הסבב כדי להימנע ממראית עין של פייבירוטיזם (חשוב להזהר, כי פייבירוטיזם נורא מגרד). אבל הגיעה העת לבדוק מה יש לטלי להציע לשמנמנות שחמים להן. 

לשמחתי, מצאתי אוסף של בגדים בהירים בצבעי גלידה נעימים.

אני לובשת
חצאית חיוכים במידה 4 (299₪)
חולצת בוקר טוב במידה 4 מתוך 4 (159₪)
שרשרת חרוזים ארוכה במחיר 159₪


אני מאוהבת בחצאית הזו. הצבע שלה פשוט מושלם, ויש לה בטנה וכיסים והיא נעימה והצבע שלה פשוט מושלם! כל כך אהבתי אותה שטלי נתנה לי אותה במתנה. אז עכשיו יש לי חצאית בצבע מושלם (נסו לדמיין אותה בלי נעלי הטניס הכתומות הזוהרות). הטישרט מגיע בעוד מספר צבעים וטלי הראתה לי דוגמאות בד של הטישרטים החדשים שיגיעו בקרוב והם מאיימים להיות רכים, אווריריים ונאים לעין.

ועכשיו הערה מנהלתית - הקטע הזה של לבקר בחנויות לשם צילום בדרך לטניס חייב להיפסק. אני לא מאופרת, לא מסורקת ונראית כמו חצי יסמור חצי אבקה ואחרי זה אני מתבאסת מהתמונות ולא רוצה להעלות אותן. זה לא הוגן למעצבת ולא הוגן כלפיי ואני לא אעשה את זה יותר. לא בכוונה לפחות.

בכל מקרה, בשלב זה שאלתי את טלי אם יש לה נעלים נורמליות לצלם איתן והיא דילגה לחנות השכנה והביאה נעלים אדנותיות להמשך הצילומים. תודה לחנות השכנה ויאללה נמשיך.

אני לובשת
חצאית את קסם במידה 4 מתוך 4 (329₪)
חולצת נפלאה במידה 4 מתוך 4 (269₪)
גופיה במידה 3 מתוך 4 (99₪)


החצאית הזו גדולה עליי, כך שאני מאמינה שמידה 4 תתאים למידה 50-52 בגזרה דומה לשלי (מותן צרה וירכיים רחבות). גם החולצה בתמונה זו היתה גדולה, ואני מאמינה שמידה 3 תתאים לי יותר. אהבתי אותה מאד, הבד נעים מאד והדוגמה התלת מימדתית כמעה מוסיפה לו מרקם ענין.

אני לובשת 
ג'ינס מחמאות במידה 4 מתוך 4 (459₪)
חולצת נפלאה במידה 4 מתוך 4 (269₪)
גופיה במידה 3 מתוך 4 (99₪)


סוף סוף קיבלתי תשובה לשאלה למה למען כל מה שקדוש המכנסים מתרחבים למטה? והיא בשביל שיתקפלו יפה. מן הסתם, שכחתי לקפל אותם בתמונה. הפעם החולצה המעט גדולה מהצילום הקודם התאימה בול כי לבשתי אותה בחוץ.

אני לובשת
דוגמת גזרה שהתקבלה מהמפעל 


טלי ביקשה ממני למדוד את הדוגמה הזו כדי לראות איך היא מתאימה לי. מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהבת הדפסים כאלה, אבל השמלה הזו כל כך נעימה ואוורירית שהיא תהיה נהדרת בימים חמים. האורך שלה מתאים בול לאוורור נעים בלי שהחצאית תתהפך מכל משב רוח. טלי מתכוונת להנמיך מעט את קו המותן ולהוסיף כיסים, מה שיהיה מוצלח אפילו יותר. אז לחובבות ההדפס שווה לחכות!

אני לובשת
חצאית חיוכים במידה 3 מתוך 4 (299₪)
גופיית דנה במידה 4 מתוך 4 (159₪)
שרשרת עץ של Talale's במחיר 359₪


אחח הצבעים האלה פשוט מקסימים. לבד של החצאית יש מרקם של שמיכת פיקה דקה ונעימה. היא מגיעה גם בכחול, אדום, שחור והצהוב המושלם מלמעלה (שהוא היחיד שיש לו ביטנה ומרקם הבד שלו חלק). גופיית דנה היא להיט וותיק שמיוצר בצבעים חדשים בכל עונה. כרגע יש אותה בבננה (שאני לובשת בתמונה), שחור, לבן, ורוד מטאלי, כסף וזהב בהיר. בקרוב יגיעו צבעים חדשים כולל מנטה ירקרקה. הגופיה הזו מצוינת לחצאיות. יש לי שחורה מהקיץ שעבר שאני חורשת עליה.

בנוסף לבגדים האלה, שהם החביבים עליי בקולקציה הזו, יש בטליה מגוון של חולצות מכופתרות כחולות, צהובות וורודות ואת כל הלהיטים הקבועים - מכנסים מחוייטים כהים, חולצות שיפון עם שרוולי שלושת רבעים שנלבשות מעל גופיה (וגם כאלה אטומות), שמלות גזורות מצוין במגוון צבעים ושאריות מוזלות מעונות קודמות הכוללות סאמפלים יחידים במחירים מצחיקים.

השורה התחתונה - טליה מציעה קולקציה נחמדה של חצאיות וחולצות בצבעי גלידה משמחים. הגזירה מוצלחת כרגיל, השמלות והחצאיות מעוטרות כיסים פרקטיים. המחירים נמוכים-בינוניים (היקרים ביותר הם הג'ינסים) והשירות דליקטס.

בגדול, החלטתי לפני זמן מה שאני לא קונה יותר חצאיות כי אני מתקשה לצוות חולצות שמתאימות להן, אבל את חצאית המישמיש שקיבלתי אני בטוחה שתראו פה הרבה (בפרט שפתאום נשבר לי מהשחור ואני רוצה ללבוש בגדים צבעוניים). זו ללא ספק אחת החצאיות המחמיאות והמשמחות בהן נתקלתי.

ועכשיו אם תסלחו לי, באמת בא לי לאכול קצת גלידה. אמנם אין לי פונץ' בננה במקרר אבל יש איזה משהו עם קוקוס ודברים ואני חייבת ללעוס אותו. ועד הפעם הבאה, ביוש!

2 תגובות:

  1. החנות הכי מחמיאה לך! הכול קליק ומתאים לאופנה העכשיוית ולא עושה דיכוי לשומן!

    השבמחק
  2. אני מוכרחה לומר שכל הבגדים של טליה הולמים אותך מאד. יותר מכל הבגדים שהצגת לפני כן.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים