יום ראשון, 9 בפברואר 2014

מכירה ביתית? הפקה אופנתית

טוב, לא בדיוק הפקה אבל צילומים שצולמו במצלמה! ביום שישי הקרוב אנחנו עורכות מכירה ביתית נוספת בתל אביב, בעקבות הצלחת המכירה הקודמת. גם הפעם יהיו בגדים ואביזרים יד שניה מארוני וארונות של חברות ובגדים מהקולקציות האחרונות של סטודיו טליה. הבגדים של טליה יימכרו במבצע השני ב-10 ש"ח.

כמו לפני המכירה הקודמת, נסעתי לחנות של טליה לאסוף בגדים שמוצאים חן בעיני לצילומים שיעשו לכם חשק. אני חיבת לומר שהתאהבתי במעילים החדשים שלה ואני ממש חושקת באחד, אולי אקנה לי. ממממ! מה שמזכיר לי להבהיר שהקופון שמופיע בדף ההטבות של השבלוג טוב לשימוש בחנות בלבד, ולא תוכלו להשתמש בו במכירה. מצד שני, פריט שני ב-10 ש"ח כבר אמרתי?

הבגדים במכירה יגיעו במידות 1-4. בצילומים, אני שלובשת מידה 48-50 לובשת בגדים במידות 2-4 (תלוי בגזרה).
מראה ראשון
מעיל - 669₪
טוניקה - 299₪
קומבניזון (משמש כגופיה) - 99₪
צמודונים - 189₪


מראה שני
סריג כסוף - 269₪
טוניקה - 299₪
מכנסי אופנוע - 269₪


מראה שלישי
חצאית - 329₪
סריג - 329₪
גופיה - 99₪


מראה רביעי
סריג ורדרד - 269₪
קומבניזון - 99₪
צמודוני תחרה - 99₪


מראה חמישי
מעיל - 669₪
גופיה - 159₪
מכנסים - 359₪


המכירה תערך ביום שישי ה-14.2.14 בין 9:00-14:00 (עברנו לפורמט בזק) בשכונת יד אליהו בתל אביב. ניתן לשלם במזומן והמחאות בלבד ליד שניה וגם באשראי לטליה. ניתן לבקש לשמור פריטים יד שניה (אנחנו מעלות צילומים לדף המכירה בפייסבוק) למשך השעה הראשונה של המכירה, אחריה הם עוברים לנחלת הכלל. 

אנחנו מקוות לראותכם! ועכשיו אני חייבת ללכת להכין לזניה אחרת נרעב פה ולא תהיה מכירה וזה יבאס את כל המעורבים, בעיקר אותי המורעבת. שבוע טוב לכולם!

4 תגובות:

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים