יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

רשומת המסקרות הגדולה


כמעט שלוש שנים חלפו מאז עשיתי סקירה מרוכזת של מסקרות, גוועלד! מאחר וכך, ומאחר וכל המסקרות הישנות שלי התפגרו בבת אחת (סביר, כי את רובן קניתי באותה נסיעה ללונדון) חשבתי שיהיה נחמד לעדכן אתכם, קוראיי החתיכים, בדעתי על כמה מסקרות נפוצות. לפני הביקורת חשוב שאבהיר שאני אוהבת מסקרות מאריכות ומדגישות שמשאירות את הריסים דקים ומופרדים היטב. לכן יתכן שדעתי לא תתאים לדעתה של מי שאוהבת מסקרות מעבות.

אלה המסקרות שבדקתי


ואלה המברשות שלהן


וזו הביקורת שלי, לפי סדר הופעתן בתמונות

מה - Max Factor False Lash Effect Waterproof 
מאיפה - קניתי אותה בלונדון
למה - כי אני אוהבת מסקרות של מקס פקטור, בפרט את סדרת False Lash Effect
כמה - 48₪ באיביי
מי נגד מי ולמה - מסקרה עמידה למים היא מוצר מומלץ לימים בהם יש ספורט ו\או דכאון ובכי בתוכנית ועדין את רוצה להראות נחמד בין לבין. המסקרה הזו, כמו חברותיה לסדרה שאינן עמידות למים, משאירה את הריסים דקים אך מושחרים ומספקת מראה טבעי מודגש. הבעיה היא שהיא מתיבשת נורא מהר ואחרי כמה שימושים מתחילה להשאיר פירורים מתחת לעינים עם השעות שחולפות. בנוסף, סיוט להוריד אותה. היא משאירה את הריסים נוקשים למגע גם אחרי הסרה בביודרמה ויומיים אחרי שהשתמשתי בה, היא עדין שם.
שורה תחתונה - פחות טובה מאחיותיה לסדרה.

מה - Armani Eyes to Kill 
מאיפה - הזמנתי אותה מסטרוברי
למה - כי טיפאני לא מפסיקה לדבר עליה והיה מבצע 
כמה - 129₪
מי נגד מי ולמה - שמעתי עליה כל כך הרבה, שציפיתי שתהיה כמו דיור אקסטאז על ספידים. היא כבדה נורא (פיזית, האריזה נורא כבדה), רטובה ונמחרת בכל מקום, ולא מספקת שוב תוצאה שמסקרות זולות ממנה בהרבה לא יספקו. המסקרות הרגילות מסדרת False Lash Effect של מקס פקטור עדיפות בהרבה.
שורה תחתונה - קניה מיותרת ומאכזבת.

מה - Maybelline Illegal Length בצבע חום
מאיפה - קניתי אותה בסופרפארם 
למה - כי היה מבצע ורציתי מסקרה חומה
כמה - בסביבות ה-110₪ לפני מבצעים
מי נגד מי ולמה - היא יותר שחורה מחומה והיא משאירה את הריסים דקיקים ועמוסי פירורים ברמה כזו שתהיתי אם מכרו לי אותה במבצע כי היא פגת תוקף.
שורה תחתונה - לא תודה.

מה - L'oreal Telescopic Clean Definition 
מאיפה - קניתי אותה בסופרפארם 
למה - כי אנה לא מפסיקה לדבר עליה
כמה - 121₪ לפני מבצעים
מי נגד מי ולמה - עוד מסקרה שקניתי כי וולוגרית שאני אוהבת מהללת אותה על ימין ועל שמאל וגם במקרה הזה, אני חייבת לתהות למה. המברשת דקיקה והמסקרה משאירה את הריסים דקים וארוכים במידה לא נעימה ממש, כמו קורי עכביש חולניים בתחפושת לפורים.
שורה תחתונה - שאנה תשתמש בה, אני חוזרת ל-False Lash Effect.

מה - Yves Saint Laurent Babydoll 
מאיפה - קיבלתי אותה מהיח"צ 
למה - כי זה מה שיח"צ עושה
כמה - 202₪ לפני מבצעים
מי נגד מי ולמה - ווי ווי ווי איזה מסקרה נהדרת זו. המראה דרמטי מזה אליו אני רגילה (כן, אני שוב מדברת על ה-False Lash Effect) ושחור שחור והיא משאירה ריסים ארוכים ומעובים ומדגישה את העין בצורה יפהפיה. היא רכה אבל לא נוזלית, שנאמר Dior Extase who?? אני משתמשת בה כמעט כל יום ומקבלת שפע מחמאות.
שורה תחתונה - מוצר מעולה לחובבי הדרמה. ללא ספק אקנה אותה שוב.

מה - Max Factor Eye Brightening for Brown Eyes 
מאיפה - קניתי אותה בלונדון 
למה - כי אני אוהבת את מקס פקטור ויש לי עינים חומות
כמה - 36.75₪ באיביי
מי נגד מי ולמה - זוהי ללא ספק המסקרה החלשה ביותר שניסיתי אי פעם מבית מקס פקטור. אין שום דבר מיוחד בצבע שלה, ודאי לא כזה שמחמיא או מדגיש עינים חומות. ה-YSL פה למעלה מדגישה את צבע העינים פי מאה. המראה הסופי סתמי למדי.
שורה תחתונה - רכישה מיותרת.

כפי שודאי הבנתם, הזוכה בלתי מעורערת היא Yves Saint Laurent Babydoll ששבתה את ליבי, למרות שהיא דרמטית ממה שאני בוחרת לרב. במחלקת היום יומיות (כלומר, מאריכות ומדגישות בלי להעיק) אני מתכוונת לחזור למקס פקטור False Lash Effect שאפשר להזמין באיביי במחירים סבירים למדי. לדעתי, מחכה לי עוד אחת סגורה בתחתית מגירת האיפור שלי.

5 תגובות:

  1. אם את עוד מחפשת, ואמפ של פופה ממש מעולה בעיניי (האהא, איזו דו משמעות). באחת הפעמים האחרונות שהתאפרתי בה אמא שלי (!) שאלה אותי אם אלו הריסים שלי, או שהדבקתי משהו.

    אני שונאת את המסקרות של לוריאל. הן דקיקות בצורה מרגיזה. פעם הייתי מעריצה שוטה של מייבלין, אבל מאז התפקחתי וגיליתי שיש בעולם עוד כמה דברים טובים (מה גם שהמסקרות של מייבלין ממש מגרדות לי בעיניים).

    השבמחק
  2. אבדוק את הנושא בהזדמנות. אני לא ממש מכירה את המוצרים של פופה.

    עוד לא יצא לי לפגוש מוצר של מייבלין שממש ריגש אותי. במחלקת המסקרות הסולידיות והטובות המקס פקטור באמת עושות את העבודה בלי לעלות יותר מדי.

    השבמחק
  3. האמת,
    אני כבר שנים נדבקתי למסקרה של מייבילין
    colossal 100% black
    והיא עושה את העבודה, לא כבדה על העיניים ויורדת בקלות
    היא מחזיקה לי יום עבודה ויותר (שזה מינימום 12 שעות)
    נדיר שיש פירורים (רק אם שמתי יותר מדיי, או שהיא בדרכה להתייבש)
    ואצלי בלי מסקרה לא רואים את הריסים (הם חצי שקופים)
    בשבילי זה עושה את העבודה

    ניסיתי לא מזמן את הואמפ של פופה, דיי התאכזבתי, התייבשה לי מהר. צמיגית מדיי, לא היה לי נוח לשים אותה בכלל. היא עושה ריסים נהדרים זה כן, ממש מעבה.

    השבמחק
  4. אני, כבר שנתיים, שומרת אמונים ל-BAD gal lash של benefit. מסקרה מדהימה, שלא משאירה גושים, נמרחת היטב , אך עמידה (לא נגד מים, אבל בהחלט שורדת מעולה תלאות יום עבודה רגיל) ומדגישה כל ריס בנפרד עד כדי כך כשבפעם האחרונה שאמא שלי ראתה אותי מאופרת היא ממש שאלה אם השתמשתי במעגל ריסים...

    מבחינתי, זהו פריט האיפור החיוני ביותר שלי.

    השבמחק
  5. צודקת. דיברתי פה כמה פעמים על They're Real של בנפיט, שהיא המסקרה שאני מחזיקה בתיק האיפור שאני לוקחת איתי. מסקרה מצוינת, פרט לכך שהיא מתיבשת מהר יחסית.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים