יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

כתבתנו לענייני שבלוג מציגה - או פי אייייי קרמבה!


זוכרים שלפניי כמה חודשים שאלתי בדף הפייסבוק של השבלוג מי מעוניין להתנדב כשבלוגר אורח וללכת במקומי לאירועים שאין לי זמן ללכת אליהם בעצמי? ובכן, הנה הרשומה הראשונה שנכתבה במסגרת זו.

מאת ענבר מאירסון - כתבתנו לענייני שבלוג


צילום - אייל בארי

ענבר מאירסון התנדבה ללכת במקומי לאירוע של חברת הלקים OPI שנערך בשעת צהרים בה שבלוגריות עובדות לפרנסתן, ללגום הפוך ומאפים ולעבור מניקור מפנק במקומי ולכתוב על זה לפי הנחיות שקיבלה ממני. ענבר התמודדה יפה עם המטלה וצורפה לצוות הקטן אך האיכותי (שכולל כרגע אותה) של הכתבים לענייני שבלוג. מעוניינים להצטרף גם? כתבו לי בדף הפייסבוק. ועכשיו לסקירת הלקים של ענבר.

מה – לק Peace & Love & OPI, מקולקציית סן פרנסיסקו, סתיו 2013
מי – OPI
אופן הגעתו אליי – בקבוק מיני מתנה באירוע יח"צ של השקת המותג ברשת אפריל
כמה – 65 ש"ח באפריל, 7-9$ באיביי
דבר היצרן – מתואר כלק מרווה וחציל הולוגרפי
מי נגד מי ולמה – לק יפיפה. בניגוד למה שהיצרן מצהיר, זה לק דואוכרומי מטאלי נפלא, שמשתנה לפי התאורה מאפור לטורקיז לסגול לירוק, וכל אחד מהם פשוט מהמם. אטימות מלאה בשתי שכבות, החזיק מצויין 4 ימים ואז הורדתי אותו כי קשה לי בלי שינוי. המריחה היתה נעימה, עם מעט קרחות בשכבה הראשונה אבל זה התאזן לגמרי בשכבה השניה.
שורה תחתונה – לק ורסטילי ופשוט נהדר. כבר הזמנתי לי בקבוק בגודל מלא.

מה – לק Polka.com, מקולקציית יורו-סנטרל, אביב 2013
מי – OPI
אופן הגעתו אליי – קניתי באיביי
כמה – 7-8 $
דבר היצרן – קולקציה המשלבת בין מטאליות לבין צבעים בהירים ושובבים
מי נגד מי ולמה – לק גליטרים, עם גליטרים משושים בצבע ורוד סגול לילך וטורקיז, עם מיקרו גליטרים בסגול לילך. נמרח מצויין בשיטת ה-Dabbing, במריחה רגילה הגליטרים נערמים ויש חורים. נראה מצויין על לקים בהירים וכהים ומנצנץ בחדווה.
שורה תחתונה – יפה וכיף, אך יש למרוח בזהירות.


מה – מחזק ציפורניים Matte Nail Envy
מי – OPI
אופן הגעתו אליי – קניתי באיביי
כמה – 8 $
דבר היצרן – מחזק עם פרוטאין חיטה וסידן, נגד ציפורניים מתקלפות, נסדקות ומתפצלות. יכול לשמש כבסיס ללק או כטיפול לחיזוק ציפורניים.
מי נגד מי ולמה – הציפורניים שלי היו מאוד חלשות, עקב 20 שנה של כסיסתן. המחזק הזה פשוט מופלא! הציפורניים שלי הרבה יותר עבות, גדלות הרבה יותר מהר, מרגישות חזקות יותר וכמעט ולא נשברות. הבעיה- בניגוד להצהרת היצרן, לא עובד טוב בתור בסיס ללק. לי גורם לקילופים תוך יום-יומיים, לא משנה איזה לק שמתי ואיזה top coat. בשבילי זו לא בעיה כי אני גם ככה מחליפה לק כל יומיים, והיתרונות שלו כמחזק עולים פי כמה וכמה על כל בעיה שלו כבסיס.
שורה תחתונה – מחזק ציפורניים מצויין וקסום שמחזק לחלוטין אפילו את הציפורן הדקיקה ביותר.

מה – שמן אבוקדו לחידוש העור והציפורן Avoplex
מי – OPI
אופן הגעתו אליי – מתנה באירוע יח"צ של השקת המותג ברשת אפריל
כמה – 6-10 $ באיביי
דבר היצרן – מעניק לחות ומטפח את הציפורן והעור מסביבה. יש לעסות טיפה אחת של השמן לכל קוטיקולה של הציפורן פעמיים ביום.
מי נגד מי ולמה - שמן לריכוך וטיפוח הקיוטיקלז והציפורניים. בא בבקבוק לק רגיל עם מברשת, מה שמקל על המריחה. הקיוטיקלז שלי מאוד יבשים ובעייתים והרגשתי שיפור משמעותי אחרי שימוש במוצר, הם התפצלו הרבה פחות והיו רכים ונעימים. שימוש פעמיים ביום מומלץ למי שהעור שלה ממש יבש, לאחרות יספיק פעם ב.
שורה תחתונה – מומלץ לשימוש למי שהעור מסביב לציפורניה יבש ומעצבן.


מה – מסיר לק מהיר בצנצנת
מי – אפריל
אופן הגעתו אליי – מתנה באירוע יח"צ של השקת המותג ברשת אפריל
כמה - ???
דבר היצרן – מסיר לק מהיר, רק לטבול ולסובב.
מי נגד מי ולמה – התנסות ראשונה שלי עם מסיר הלק בצנצנת שנעשה כה פופולרי. התרשמתי לטובה, השימוש מהיר, נוח, וחוסך בלאגן. מושלם לנשיאה בתיק או להשארה במשרד לרגעי חירום של לק. בעיה יחידה - לא ממש מתאים להסרה של לק גליטרי [נצנצים]*, כי הם נתפסים בספוג וקורעים אותו.
שורה תחתונה – פתרון נוח ומהיר להסרת לק ללא ליכלוכיאדה.

* ראשית, לא אומרים נצנצים אלא ניצנוצאז'. שנית, גם המסיר המצוין של לייף בצנצנת לא מתמודד עם ניצנוצאז'. ושלישית, גם אני לא מצאתי את המחיר של מסיר הלק הזה. מוזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים