יום שני, 4 בפברואר 2013

אאאההההה איזה כיף!

איזה כיף להגיע למשרד בבוקר ולגלות חבילה שמנמנה ממתינה לי ובה בגדי הספורט שהזמנתי מחול. ווהוהו!

אוקי, אז בעקבות משבר האדידס המפורסם, חיפשתי בטירוף חנות מקוונת ששולחת בגדי ספורט מקצועיים לישראל ובסוף מצאתי אחת. לחנות קוראים אתלטה והם מוכרים בגדי ספורט מקצועיים לנשים לפי מקצועות, בין השאר גם בגדי טניס. מאחר והמחירים יקרים, ואני לא רגילה לקנות מידות אמריקאיות החלטתי לצנזר את עצמי בקניה הראשונה ולעשות להם מעין אודישן לעולמה הקסום של שרונה. לפני שאראה לכם מה קניתי, אציין שהמשלוח לישראל מאד יקר (מעל מאה ש"ח) וכולל בתוכו גם הערכת מיסים (שבמקרה שלי היתה נכונה כנראה, כי לא שילמתי מכס). החנות מאד יפה, התמונות של הבגדים מאד אינפורמטיביות והממשק הנוח מאפשר לכם לזהות את עצמכם כישראלים (ישראליות למעשה, כי אין שם בגדי גברים) ולהציג את המחירים בשקלים. הבגדים עצמם מהונדסים להפליא ומגיעים במגוון אדיר של צבעים, מידות וגזרות. אני הזמנתי את המידה הכי גדולה. יש גם מחלקת הנחות שווה.

כדי למיין לפי מידות, בוחרים קטגוריה ואז לוחצים על Size selections > לשונית Plus ומסמנים את המידה הרלבנטית (מן הסתם, אם אתן רזות לא תלחצו על Plus אלא תסמנו מיד את המידה). עכשיו המערכת תציג את הבגדים במידה שלכן בלבד ויהיה קל בהרבה לבחור. עלאק.


ראשית, כי הייתי חייבת חייבת חייבת, הזמנתי לי חצאית טניס. החצאית עשויה מאריג נושם ומנדף זיעה, ארוכה מספיק בשביל ירכיי השמנמנות, יש לה כיס אחורי שמתאים לסמארטפון ועוד כיס (שמשום מה לא רשום בתיאור והפתיע אותי לטובה) צידי שמתאים לכדור טניס. יש לה מכנסים מרשת גמישה ומנדפת זיעה, שהופכים את החצאית לנוחה בהרבה ומספקים כסת"ח נאות. לחצאית הזו יש בד עבה יחסית וגזרת A. עכשיו כשאני יודעת שהמידות טובות, אני מתכוונת להזמין לקראת הקיץ כמה חצאיות עוד יותר מגניבות כמו זו שמגיעה במגוון צבעים משמחים.

כדי להגיע למידות הגדולות, יש ללחוץ על לשונית Plus (שסימנתי בתמונה בורוד) ואז ניתן לבחור מידה גדולה, בהנחה שהיא קיימת במלאי (יש דגמים שלא מגיעים במידות גדולות, אבל תאמינו לי שהמבחר שכן קיים עצום ומשמח להפליא). כל הבגדים שאני קניתי הם במידה 2X שהיא 20 אמריקאית שהיא 50-52 ישראלית (הבגדים צמודים והעדפתי שיהיה גדול מקטן).


נקסט! החולצה הבאה מהונדסת להפליא, עם בד מנדף זיעה ונושם, הגזרה ממש נחמדה ומחמיאה ולא צמודה מדי, השרוולים ארוכים וכוללים סמי כפפה אופציונלית (חור לאגודל שמאפשר לשרוול לכסות את פרק כף היד, למרות שמניסיוני זה ממש מפריע בטניס) וכוללת כיס אחורי למפתחות שלדעתי יתאים לכדור טניס, פסים מחזירי אור לריצה בשטח ובד רשת מאוורר בבתי השחי (רעיון גאוני שעכשיו אני מחפשת בכל החולצות שלהם).

החולצה בסגלגל

 ושלי ירוקה

ולבסוף, חולצת טניס ורודה מכווצת צדדים להסתרת משמני מחמד, או כמו שהם מתארים את זה Ultra-cute shirring down sides hides all your lumps and bumps, מנדפת זיעה ונושמת, בגזרת פולו צרה, עם הגנה מקרינת שמש, קלה כמו נוצה וורודה כבר אמרתי?


 אז נכון, טרם ניסיתי אותם על המגרש אבל יש לי תחושה שהמאמן שלי יהיה ממש מרוצה, שלא לדבר על כמה שאני אהיה מרוצה. אני חייבת לומר לכם שכבר עכשיו אני ממש ממש מרוצה. למעשה, אני כל כך מרוצה שאני חשה שביעות רצון עצומה וזה כשלעצמו עושה כיף בבטן ומה יותר טוב מכיף בבטן? אולי רק מאפה שמרים קטן במילוי שוקולד וחלבה, וגם זה רק אולי.

2 תגובות:

  1. היי היי. זו אחת מן הבנות הרבות של אולד נייבי/גאפ/בננה בלה בלה נכון? כמה עלה לך המשלוחה? הם מטורפים בקטע הזה, כזכור לי.

    xo

    השבמחק
  2. נראה לי שכן. כמה עלה המשלוחה.. אני לא זוכרת אבל זה אכן היה יקר דלוקס. בסביבות המאה ש"ח.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים