יום חמישי, 24 בינואר 2013

שרבוטים

במסגרת מקצה השיפצורים של שנת 2013 חזרתי לעדכן את בלוג היצירה שלי ואני מתכוונת לעדכן אותו בתדירות גבוהה בהרבה מעכשיו (לא קונץ גדול, כי לאחרונה עדכנתו אותו פעם בשנה). אתם מוזמנים בהמוניכם להתעדכן, לעקוב ולהגיב.

לאחרונה הגיע לי הגלקסי S1 הישן שלי עד לפה ^ והחלפתי אותו בסמסונג Note, מיני טאבלט שאני מאד מחבבת. יש לו מצלמה טובה ומסך מצוין והוא מגיע עם סטיילוס קטן שמעורר אותי לצייר, לראשונה בשנתיים כמעט. אני משתמשת בתכנת הפתקים הסטנדרטית של המכשיר ומצליחה להגיע איתה לתוצאות מספקות למדי, בהתחשב בגודל המסך. הציורים עצמם תיכוניסטיים משהו אבל אחרי שנתיים של קפאון יצירתי מוחלט אני מרוצה מהם. אז הנה כמה שרבוטים מהשבועיים האחרונים, בגודלם המקורי, ושיהיה לכם סופש נעים.



8 תגובות:

  1. הכל חמוד אבל החתול מהמם!!

    השבמחק
  2. רוב תודות! זאת אמורה להיות גרמפי :)

    השבמחק
  3. אני חולה חולה מאוהבת בגלקסי1 שלי. קניתי אותו כי לא רציתי להראות מהמתלהבות חולות הגאגטים וגם כי לא התחשק לי להתחיל להוציא על משהו שלא באמת באמת חשוב לי ..החדש חדיש ומחודש.
    אז קניתי בתחנה המרכזית בת"א אצל הגרוזיני שאני רק קונה אצלו טלפונים (אני לא מה... שקונים מהחברה..(אלה שלא החליפו נייד והם אומרים שהסיבה היא שיש להם לשלם עוד 200 תשלומים לחברה...).
    אפילו שידיד שלי הציעה לי להתחלף הוא יביא לי את ה3 ויקח את ה1.
    אמרתי לו שאני לא רק אישה נאמנה אלה גם מאושרת- טוב לי עם גלקסי 1. נייד מדהים. מקווה שזה יקרה לך עם החדש :)

    פוסט מדליק כרגיל .

    יעלי

    השבמחק
  4. אוי גרמפי קאט מעולה!!! את חייבת לשלוח את זה לאתר שלהם.
    מאוד כיף לצייר ושיש אופציה לUndo

    השבמחק
  5. הגראמפי קאט יפיפה! :)

    השבמחק
  6. תודה לכולם, אבל מחמאה מאיה רוזן, אני מתה!!!!!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים