יום ראשון, 6 בינואר 2013

מלבושים לשנה החדשה

זוכרים שאמרתי לכם שנקסט התחילו לשלוח לישראל? וזוכרים שאמרתי שעשיתי קניה קטנה? אז חשבתי שכדאי להראות לכם מה קניתי ובכך לפתוח את מדורי מה לבשתי היום של שנת 2013. הנה שתי החולצות שקניתי שם ולבשתי במהלך השבוע שחלף.



אני לובשת
חולצה - נקסט
ג'ינס - דורותי פרקינס *
נעלים - נייקי לליברטי לונדון
שרשרת - ה. שטרן
תיק - בראצ'ליני

חייבים לאהוב חתול עם ריסים מוזהבים. מיאו גם לך חביבי.


הנעלים הן מג'אנר העקב הנסתר, והן נוחות להפליא (טוב, נייקי). אני מקבלת עליהן המון מחמאות, אפילו מגברים ממין זכר! תרגישו חופשי להתעלם מהגרבים..


התיק הוא של בראצ'ליני. הוא יפהפה וכולם מתעלפים ממנו, אבל הוא גם מעצבן טילים כי הוא קטן ורחב למטה וצר למעלה וסיוט לנסות להוציא ממנו את המטריה או כל דבר שנמצא למטה. אבל תכלס, למי אכפת כשהוא נראה ככה? כששואלים אותי עליו אני נוהגת לומר שאני סוחבת את הבית שלי איתי (והוא גם עלה בהתאם).


החולצה השניה שקניתי משתייכת לחולצות האשליה שנקסט אוהבים לייצר. מדובר בחולצות (ולפעמים שמלות) שנראות כאילו את לובשת כמה שכבות של בגדים בעוד למעשה מדובר בבגד יחיד. במקרה הזה, סריג מחמם ורך אליו מחוברת גופית שיפון שקפקפה בצבע יין.


אני לובשת
חולצה - נקסט
מכנסים - מרקס אנד ספנסר
נעלים - מליסה
עגילים -  Les Néréides

את העגילים חיפשתי בנסיעתי האחרונה ללונדון אחרי שראיתי איור שלהם בבלוג של החברה. הם אזלו מהחנות ולכן חשבתי שלעולם לא אזכה להניח עליהם יד, אבל חבר שחי באנגליה קנה ושלח לי אותם ועוד בחצי מחיר. מדובר, כפי שניתן לראות, ביתושה שעוקצת את האוזן וטיפת דם שנוטפת ממנה. מושלם.


את שתי החולצות קניתי במידה 22, והנה טיפ לקניה בנקסט - מניסיוני איתם הם מרחיבים את טווח המידות של בגדים שיצאו להם קטנים (ורב הבגדים שלהם מגיעים עד מידה 18 או 20). כך שאם אני רואה שחולצה שאני רוצה מגיעה עד מידה 22 אני קונה את ה-22 למרות שבאסוס אני קונה 18. 

שבוע טוב לכולם ותתלבשו חם כי קר שם בחוץ.

 * הכפתור נפל מיד כשגמרתי לצלם, אני צריכה להביא את המכנסים לחנות לתיקון

7 תגובות:

  1. יופי של חתול מוזהב :)

    אני מחובבי חולצות האשליה, במיוחד אם הן מחממות ונעימות. אצטרך לחזור ולבדוק את המחירים והמידות של נקסט.

    דרך אגב, רכשתי בשבוע שעבר בהודיס עוד שלושה צעיפים ב- 100 ש"ח.

    השבמחק
  2. הג'ינס הראשון נראה עליך מעולה! וגם הנעליים מאוד לטעמי. נייקי האלה, עם כל השטניות התאגידית שלהם, פשוט יודעים מה הם עושים, הא?

    השבמחק
  3. טוב התיק מהמם. וגם העגילים. וגם החתול זהוב הריסים. וגם את. אני טועה או שרזית? בכל מקרה נראת מצוין :)

    השבמחק
  4. אני אוהבת את השניה הרב שיכבתית
    וגם לי נראה שרזית.

    תתחדשי

    השבמחק
  5. תודה לכולם!

    קיבלתי מנקסט מייל שאומר שהם הורידו את המחירים שלהם (באופן קבוע, לא מבצע) ב-25% אבל עוד לא בדקתי אם זה נכון.

    זה אחלה ג'ינס והוא גם מידה 48 (20) ולא 22 מה שמאד שמח אותי. חבל רק על הכפתור, אבל אני משערת שיקחו אותו לתיקון והוא יחזור סבבה. וכן, נייקי נבלות אבל יודעים את העבודה.

    אני לא יודעת אם רזיתי או לא, הטניס בטוח עושה דברים טובים (פיתחתי שרירי ידים על הכיף כיפאק) אבל מי יודע..

    השבמחק
  6. אומנם זה לא קשור לפוסט הספציפי הזה, אבל אחרי כמעט שנתיים שאני קוראת באדיקות כל פוסט שאת מפרסמת, לומדת ומתנסה (דורותי פרקינס שנחשפתי אליהם בגללך, פחות או יותר מבססים עלי את רוב הרווחים שלהם בארץ נראה לי..), רציתי להגיד תודה, את מקסימה, שנונה והכי כיף בעולם לקרוא אותך

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים