יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

השמנתול במגפים

בזמן שכל המי ומו ממתינים בקור לתצוגה של מוסקינו ומקללים את הרגע שנולדו, אני יושבת לי פה שמנמנה ונינוחה ורועדת מקור בנוחיות של ביתי שלי. יש לי שבע דקות בדיוק עד שיתחיל הפרק של טיטאניק (אני אומרת לכם, הפעם זה הסוף שלהם. יש לי תחושת בטן) וזה בדיוק הזמן שנדרש לי כדי להראות לגם מה לבשתי ביום חמישי. אוי ווי, חמש דקות. מהר חיש!

זוכרים את חוסר הדיוק עליו דיברנו לא מכבר? אין תחום בו מימשתי את הקשקוש המעיק הזה השנה יותר ממגפונים. היו לי מגפונים אפורים של גזית שנורא אהבתי. הם היו מושלמים בצבע, בגובה, בגזרה ובנוחות. לקחתי אותם איתי ללונדון בשנה שעברה ואחרי שבוע של טחינה בלתי פוסקת הן חזרו לציון ונפחו נפשן. מאז חיפשתי באטרף מגפונים אחרים שיחליפו אותם. קניתי שלושה או ארבעה זוגות מגפונים במהלך השנה הזאת. חלקם חזרו לחנות אחרי כמה ימים, חלקם שוכבים במגירה חדשים כביום קנייתם ועם אחד אני הולכת בחורף אבל זה פשוט לא זה. הרבה כסף נשפך פה על כמעטים שלא עשו לי את זה וקניתי בגלל דחף מוטעה שבלבלתי עם סיפוק בעוד שלמעשה הסיפוק היה רחוק ממני מרחק שנות עור.

ואז ראיתי בפייסבוק של שופרא שיש להם מבצע עם איזו חברת קופונים בו אפשר לקנות 200 ש"ח במאה ש"ח. אמרתי לעצמי מממ ונכנסתי לאתר שלהם לבדוק אם יש משהו מענין. ושם מצאתי את מגפי מיקי האפרפרים, המגפיים הכי קרובים למה שחיפשתי בשנה האחרונה שראיתי זה זמן רב. קניתי שלושה קופונים (כלומר קניתי 600 ש"ח ב-300 ש"ח) ונסעתי לחנות בתחנה. מיקי לא היה שם, אבל המוכרת המקסימה הזמינה לי מיקי מסניף אחר במידות 40 ו-41 כדי שאוכל למדוד ולהחליט מי מהם מתאים לי. יומיים אחרי כן רכשתי לי את המגפונים הכי מדויקים שרכשתי מאודי - יש להם עקב בגובה מדויק (כידוע, אני לא נועלת עקבים גבוהים), צבע מדויק (אפרפר נוטה טיפה לחום), מרקם מדויק וגובה מדויק שנחתך בדיוק מעל הקרסול והופך אותן למושלמות למכנסים חצאיות ושמלות בכל אורך. מדויק לחלוטין, לפחות בשבילי. או בקיצור, אני מאוהבת.

מגפי מיקי משופרא שעלו לי, אחרי הנחת מועדון ושוברים,
760 ש"ח במקום מחיר מלא של 1140 ש"ח

ביום חמישי החבר'ה בעבודה החליטו לצאת להשתכר בעיר הגדולה בחברותא ואני החלטתי שזאת ההזדמנות ללבוש את השמלה הירוקה-כחולה שקניתי בלונדון לא מזמן. לפני שאראה לכם תמונות ואלך לראות את החבריה טובעים למוות, אספר לכם בתדהמה שלפי מורפיקס Teal בעברית הוא שַׁרְשִׁיר, שזה סוג של ברווז. ירוק-כחול איט איז דן.




אני לובשת - שמלה מדורותי פרקינס בלונדון
שרשרת מ-East בלונדון (שנה שעברה)
תיק מסכת אב"כ קטן מאנתרופולוג'י מלא תאמינו איזו עיר
גרביונים שקיבלתי מגאלה רחמילביץ'
מגפונים מדויקים של Atelier do Sapato משופרא

אני מופתעת בכל פעם מחדש מכמה שההגדרות האסתטיות שלי שונות משל אחרים. גם הפעם, בדומה לפעמים קודמות שענדתי את השרשרת הזו, העירה לי אחת מחברותיי שהיא מעריצה את האומץ שלי כי היא בחיים לא היתה עונדת תכשיט בולט כזה. בעייני מדובר באחד התכשיטים הסולידיים והמשעממים שיש לי, וזו הסיבה שאני לא עונדת אותו הרבה. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח רבותיי.

ועכשיו אבקשכם בכל לשון של בקשה לחגור את חגורות ההצלה שלכם, ללבוש מעילים חמים, להשאיר את הציוד שלכם בתאים ולעלות אל הסיפון בצורה מסודרת ומהירה. והכי חשוב, בלי פניקה!

15 תגובות:

  1. שרונה המגפונים מקסימים!
    הצבע מושלם והגזרה מהממת!!!
    תתחדשי :-)

    השבמחק
  2. אני כל כך מכירה את הסיפור הזה של לקנות המון דברים שהם רק "על יד" מה שאנחנו באמת רוצים.
    יש לי המוני קרדיגנים שחורים, חליפות אפורות, מגפונים ומגפיים שחורים, מעילי גשם ועוד ועוד קלאסיקות אופנה שנדמה היה לי שהן בדיוק מה שאני מחפשת.
    שיחקת אותה עם המיקי.
    האאוטפיט (יש למצוא לזה מילה עברית דחוף) מהמם.
    השרשרת יפהפיה גם היא, וגם את הזעזוע של אנשים מכמה פלסטיקים גדולים שחוברו להם יחדיו אני מכירה.

    השבמחק
  3. תודה לשתיכן!

    גם אני שונאת את המילה "אאוטפיט". כל כך לבנטיני :)

    השבמחק
  4. מה רע ב"תלבושת" אפשר אפילו "מלבוש" הארכאי והדי מקסים.

    בכל מקרה, אני מאוד אוהבת את המלבוש שלך, את נראת מעולה והמגפיים מקסימות!

    השבמחק
  5. מלבוש זה נחמד, שלא לומר כסות!

    תודה על המחמאות :)

    השבמחק
  6. אוף, המגפונים הורסים לי את הבריאות. אני פשוט לא מצליחה למצוא זוג שיהי גם נוח וגם לא יראה כמו נעלי קיפי על הרגליים שלי...
    תתחדשי על המגפונים והשרשרת מקסימה :)

    השבמחק
  7. שמעי, נוחות זו פונקציה של כסף בהרבה מקרים. אני קונה נעלים בפריימרק, שזה קצת יותר טוב מטו-גו הישראלי, וחלקן הגדול לא שורד שנה של הליכה מדי פעם. חלקן לא שורדות אפילו שלוש יציאות מהבית. אבל בגדול, אני הולכת לפי החוק של סבא שלי שאמר "רק עשירים יכולים להרשות לעצמם לקנות נעלים זולות".

    השבמחק
  8. גם סבתא שלי היתה אומרת "מה שבזול ביוקר". עם טו גו היו לי שתי התנסויות מזוויעות (הן לא שרדו אפילו לא עונה), ואני לא נכנסת אליהם יותר. כך שכבר כמה שנים שאני משקיעה בנעליים (ובתיקים), ולא מצטערת.
    "תלבושת" זו מילה מצויינת, ואני משתמשת בה מדי פעם, אבל היא תמיד מזכירה לי תלבושת אחידה.

    השבמחק
  9. מגיחה מן המסתור, אני קוראת בבלוג שלך מדי פעם ומאוד אוהבת. והסיבה ליציאה היא שתשמעי, השמלה הזו ממש הולמת אותך!
    אני יודעת שלא בהכרח חשוב לך להראות דווקא רזה, אבל בחיי כשכראיתי את התמונה חשבתי "הממ.. לא קראתי כאן כמה חודשים, היא הורידה המון במשקל"
    אני לא יודעת אם זה נכון או לא, זה גם לא ענייני, רק רוצה לומר שאת נראית כאן טוב!

    השבמחק
  10. שרונה, את נראית מעולה!

    השבמחק
  11. תודה רבה! התלבטתי הרבה אם לפרסם את התמונות האלה או לא מחשש שיגידו שאני נראית כמו בטטה. אז תודה :)

    אילה, השרשרת איומה :)

    השבמחק
  12. הבגדים מהממים, ואת עושה לי חשק למגפונים כאלו! עד עכשיו חשבתי שאני לא אוהבת כאלו, אבל בא לי כזה עכשיו!

    השבמחק
  13. שרונה, אחת ההופעות היפות שלך מאז שאני עוקבת אחרי השבלוג, וזה די הרבה. השרשרת יפיפיה, וכך גם השמלה. על מגפונים בגובה הזה אני בד"כ לא משתגעת, אבל אותך הם הולמים, כי יש לך קרסוליים דקים ועדינים. לסיכום: הפגזת.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים