יום ראשון, 12 בפברואר 2012

שתי תלבושות מפונפנות

השבוע הסתובבתי עם שיער דובשניות. זאת הודות למנהל בית הספר של לוריאל בישראל, אלון, שעשה לי את הפן של החיים באירוע השקה של סדרה חדשה לטיפוח השיער. קוראיי הוותיקים יודעים שאני לא להוטה אחרי אירועים מסוג זה, אבל מאחר ובשבועות האחרונים אני מחפשת אחרי שמפו ומרכך טובים (פנטן חירב לי את השיער, והוואי סתם לא עושה שום דבר מיוחד) שמחתי לקבל לבדיקה שמפו, מרכך ומסיכה (עליהם אספר לכם אחרי שאבחון אותם עוד פעמיים שלוש) ולהתנסות בהם יחד עם חבורת בלוגריות שאת רובן לא פגשתי קודם (מה שתמיד נחמד). בכל מקרה, הנה שתי תלבושות לפתיחת השבוע (וחלאס כבר עם הסוגריים!).

תלבושת להשקת וגו' (צילום יח"צ)
חולצה של שרה בראון מרזילי
קומבניזון של פיפה
טייץ מ-Next
מגפונים (חדשים, שיט סוגריים!) של גזית
העגילים הקדושים של דריוס מרזילי
תלבושת לעבודה
חולצה מאסוס
קרדיגן וג'ינס של פיפה
נעלים חדשות של Nike מאסוס
צעיף מגאפ
את הנעלים קניתי באסוס, בניגוד מוחלט לחוק שאומר "לא תקני נעלים באינטנרט" ממנו הרשיתי לעצמי לחרוג כי אני יודעת שבנייקי אני מידה 41. הן מאד נחמדות - שחורות מאד עם סוליה שנראית כאילו הייתי בסיור מודרך במפעל פטרוכימי ודרכתי באיזו שלולית לא סימפתית (מה שמזכיר לי שכשהייתי ילדה לקחו אותנו לסיור במכון ויצמן ומצאנו על הדשא מבחנה ובתוכה עכברון קטן מסכן ושוב סוגרים קיביניתחש).

החולצה עם הכלבלב היא זו שכולן רוצות בשבועות האחרונים ולא מצאתי במידה שלי. חשבתי להחליף אותה בסוודר הדומה של תמנון, כמו זה שיש ללובה, אבל מדדתי אותו במידה 3 שהיא הגדולה ביותר שלהם ורק בקושי הצלחתי לקלף אותו מעליי אחר כך. בסוף הזמנתי מאסוס מקו הפטיט במידה 16 ולשמחתי היא טובה עליי. וכך גם קיבלתי את הכלבלב שלי וגם הוכחתי מה שתמיד ידענו, שאני פטיט, ובא לשרונה גואל.

10 תגובות:

  1. שיער באורך הזה ממש הולם אותך וממסגר יפה את הפנים. אני יודעת שזה טיפ חרוש ולעוס, אבל אם את עדיין בחיפושיך אחר השמפו האולטימטיבי (והמסכה, והסרום וכו'..) אני ממליצה בחום על המוצרים של שמן מרוקאי. הם יקרים אמנם, אבל מעולים ממש. מאוד אהבתי את התלבושת הראשונה שהצגת, עם כל השכבות והקומבניזון שמציץ. זה ניינטיז מגניב במיטבו. את התלבושת השניה פחות אהבתי, אבל המכנסיים האדומים מגניבים ממש.

    השבמחק
  2. אבל הכלב! הכלב!

    היה לי שמן מרוקאי (השמן, לא ניסיתי את המוצרים האחרים) והוא אכן מצוין. עכשיו יש לי את השמן של קרסטס שגם הוא מצוין. אבל אני חולמת על שמפו ומרכך שיאפשרו לי להסתרק כאחת האדם, בלי לתלוש לעצמי חצי פדחת בדרך.

    השבמחק
  3. גם אני אהבתי את התלבושת הראשונה יותר מאשר את השניה.

    הנעליים של נייקי מדליקות. אני דווקא חשבתי על כך שדרכת בתוך שלולית של בזוקה :)

    השבמחק
  4. ל"שמן מרוקאי" יש מסכה מעולה ממש. לדעתי יש להם גם שמפו. אגב, להסתרק זה ממש אובר-רייטד. לי יש שיער גלי ואני לא מברישה אותו אף פעם (רק בחפיפה).

    השבמחק
  5. גם אני מסתרקת רק תוך כדי חפיפה, אבל כשאני עושה את זה אני רוצה שיעבור חלק ושלא ישארו קשרים.

    את מתכוונת לשמן המרוקאי עם האריזה בצבע טורקיז?

    השבמחק
  6. התלבושת הראשונה משהו משהו ואת נראית נהדר.

    השבמחק
  7. תודה ביילע!

    האמת שאני חושבת שהחולצה של שרה בראון לא מתאימה לקומבניזונים האלה, כשאני רואה את התמונות. אני מעדיפה את גרסת הטייץ עם קומבניזון ניפנופאז' ואחת הטוניקות של אמא שלי, ששמתי תמונה שלה פעם לא מזמן.

    השבמחק
  8. גמני מצטרפת לתשבחות על האאוטפיט הראשון. ממש חינני והולם אותך מאד. כולל התסרוקת.

    השבמחק
  9. אני אהבתי את המכנסיים האדומים :)
    והשיער שלך אכן נראה מהמם. רק אזכיר שלוריאל, לצערינו, משתמשים במוצרים שלהם בחומרים שנוסו בבעלי חיים.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים