יום שני, 30 בינואר 2012

לא קל להיות שמנה בחורף

בשבועיים האחרונים הרגשתי מחסור בולט בצעיפים. כל זה נהיה גרוע במיוחד כשאיבדתי את הצעיף החביב עליי (פרחוני בצבע כסף שקניתי בלונדון לפני כמה שנים). בנוסף, נחשפה שוב העובדה שלא עסקתי בשום פעילות ספורטיבית בחמש השנים האחרונות כאשר מצאתי את עצמי מגיעה לשיעור טניס לבושה בסוודר של קארמהקומה. אקיצר - הגיע הזמן לקנות כמה דברים.

בשלב זה התמימות בקוראותיי (הידועות בכינויין "הרזות") שואלות מה הביג דיל. ובכן, עברתי כעשר חנויות בשבועיים האחרונים בחיפוש אחר קפוצ'ון מחמם עם ריצ'רץ' ולא מצאתי כלום במידה שלי. הייתי ב-H&M אבל לא היו קפוצ'ונים במידה שלי (דוקא שם קניתי את כל מכנסי וחולצות הספורט שלי לפני כמה חודשים). בחנויות הספורט לא מצאתי את המידה שלי ולא רציתי לקנות משהו של נייקי שיעלה כמה מאות שקלים. שלחו אותי לתמנון בטענה שיש שם בגדים זולים במידות גדולות, אבל הכל היה קטן עליי ותאמינו לי שמדדתי הרבה. בסוף התייאשתי וקניתי שם קפוצ'ון נטול ריצ'רץ' במידה XXL ממחלקת הגברים, רק כדי שיהיה לי משהו. זה הרגיז אותי מאד, אבל יש עליו הדפס של גורילה חמודה אז אמרתי לעצמי שלא נורא. אתם מתארים לעצמכם כמה זה מרגיז? עד שאני, אישה שמנה ובכושר מזעזע, מחליטה להזיז את אוסף הישבנים שלה ולשנות את אורח החיים שלה, אף חנות לא מחזיקה בגדי ספורט במידה שלי? ומה אני כבר מחפשת, מידה 48? לא תגידו מידה 60 שאף אחד לא מייצר. הלא ברחבי העולם המערבי מידה 48 כבר נהייתה סטנדרטית לגמרי ברב הרשתות. מרתיח, פשוט מרתיח.

אבל אתמול הצלחתי סוף סוף לצאת מהעבודה בשעה סבירה, ואמרתי לעצמי - בא לך או לא בא לך, אנחנו נוסעות לארנה לבדוק מה יש בגאפ. להפתעתי מצאתי שם מגוון רחב (!) של בגדים שהתאימו לי. למעשה, אני לא אמורה להיות מופתעת כי גאפ מוכיחים את עצמם כספק בגדים מרגשים במידות ביניים מיום שפתחו בארץ, אבל המגוון פשוט שימח אותי. מה גם שהסגנון היה כל כך.. שלי גרוסי!! כלומר, תראו מה קניתי!

מעיל צבאי 330 ש"ח

המיוחד במעיל הזה הוא שאין בו שום דבר מיוחד. זה מעיל זראי סטנדרטי למראה פרט לעובדה שזו הפעם הראשונה שאני נתקלת במעיל כזה במידה שלי. הוא משלב מראה צבאי עם טיפטיפונת רפרופים בצווארון ושרוך מצר במותנים והוא מקסים לחלוטין.

חולצה 100 ש"ח

חולצה נעימה ורכה להפליא באורך מושלם ושרוולי שלושת רבעי, שלאחרונה הפסקתי לשנוא והתחלתי להעריך. קניתי שתים כאלה - זאת בכחול ג'ינס ועוד אחת אפורה. הן כל כך דומות לחולצות המטריפות של שרה בראון, רק עולות חמישית ויהיו מושלמות עם ג'ינס או טרנינג או כל מכנסים אחרים, כשאני חושבת על זה. מאחר ויש לי כרטיס מועדון של גאפ, הצטברה לי הנחה של 240 ש"ח על הקניה הזו, מה ששימח אותי אפילו יותר.

שמתם לב בודאי שטרם מצאתי את הקפוצ'ונים המדוברים. ובכן, סבלנות כי עכשיו מדברים על צעיפים. כבר זמן מה שאני מחפשת ובודקת צעיפים בחיפוש אחר משהו חם ורך מחד וחמוד מספיק בשביל להחליף את צעיף הכסף שלי ז"ל. ובכן גאפ לא אכזבו גם בחזית הזו.


בחרתי שני צעיפים חמודים מתוך המבחר שהיה שם - אחד רך רך רך בשחור עם נקודות פוקסיה ואחר חלק ורך פחות בגרייז' ופרפרים כחולים. האמת שהתלבטתי בנוגע אליו כי הוא פחות נעים מאחרים שהיו שם, אבל הוא כל כך שונה מכל מה שיש לי והתאים למעיל שקניתי שהחלטתי לתת לו צ'אנס. עוד בתמונה - שלושה צעיפים במאה ש"ח שקניתי ב-Hoodies, (וזה רמז לבאות). הם ארוכים ורכים ומגיעים במגוון צבעים נחמדים. אני הלכתי על כתום-אדום בוהק, ורוד מסטיק ומין ב'ז ורדרד עתיק שכזה. דיסקו חצילים.

וב-Hoodies מצאתי גם את מה שחיפשתי כל הזמן. למרות שהזהירו אותי שאין להם מידות גדולות, החלטתי להכנס להציץ ומצאתי את שני הקפוצ'ונים האחרונים שנותרו במידה L בצבעי אימה ורעם. להפתעתי הם היו טובים. מה טובים, מצוינים. מתחתי זרועותיי לכל הכיוונים וברור שהם ימשיכו לכסות, לחמם ולשמח גם בזמן שארוץ כמו תמנון מופרע, זרועותי מתנופפות לכל עבר, אחרי הכדור. מרב שמחה החלטתי שהצבעים שלהם לא כאלה נוראיים, בהתחשב בזה שמכנסי הספורט שלי אפורים בעיקר. הכי חשוב שהם רכים וחמימים וצידם הפנימי מכוסה פלנל מעשה שמיכי.

אחד ב-160 ש"ח

שני בחצי מחיר

וכך בא אל קיצו המסע לציד קפוצ'ונים עם ריצ'רץ' וצעיפים מחממים וצבעוניים. אני ללא ספק מרוצה עכשיו ובכוונתי ללבוש צעיף אחר מדי יום (זה מה שעושים עם צעיפים? לובשים אותם? בטח לא שמים אותם..).

לסיום, הנה תמונה של מה שלבשתי ביום שישי לסדנת קפקייקים קסומה אצל רחלי, עליה אספר לכם בקרוב מאד. אני מפרסמת כל כך מעט תמונות של מה לבשתי היום לאחרונה, שהחלטתי להקדים תרופה לקפקייק.


אני לובשת עליונית של פורנרינה מסטורי בשנקין
טוניקה וג'ינס של פיפה
מגפונים של רזילי
שרשרת של N2

ועכשיו ארכיב או אענוד או אלבש או אשבול צעיף ואלך לענייני. שבוע טוב לכולם ותלבשו סוודר כי קר שם בחוץ.

17 תגובות:

  1. גאפ הם נהדרים. המחירים שלהם לא זולים, אבל גם אני חברת מועדון וזה יוצא משתלם עם הנחות (וגם מתוך הנחה אחרת, שהבגדים שלהם יישארו נחמדים ואיכותיים לאורך זמן...)ותתחדשי על המעיל הצבאי הוא נורא יפה.. אני מסתכלת מתפעלת וישר רוצה גם כזה! (ויש לי כבר שניים דומים שמחכים בארון..)

    השבמחק
  2. איזה קניות שוות! תתחדשי. הצעיפים של הודי'ס תמיד נראו לי מפנקים והרכישות מגאפ ממש הפתיעו אותי לטובה. מביקורי בסניף עזריאלי, התחושה שעלתה בי שוב ושוב היא שהם מתמחים באספקת בגדים ל-soccer moms. כמו שהיטבת לציין, זה היה דווקא מאוד שלי גרוס. גם מה שלבשת לקאפקייקיה היה גרוסי למהדרין, מאוד אהבתי.

    השבמחק
  3. שכחתי - לגבי טרמינולוגית צעיפים: לדעתי כורכים אותם סביב הצוואר, לא?

    השבמחק
  4. כורכים! כורכים! תודה רבה :-)

    חשוב לציין שהסניף בארנה הוא הגדול והמוצלח מכל אלה שראיתי עד כה (גם ירושלים לא רע). יש בו מגוון, סגנון ומידות שונים לחלוטין מבעזריאלי וברננים. לזה בעזריאלי אין הרבה טעם לנסוע, בטח לא במיוחד.

    אגב, המחירים שלהם דוקא כן זולים יחסית. החולצות עלו לי 100 ש"ח והן מקסימות. הצעיפים עלו בסביבות ה-130 ש"ח שזה אכן לא זול (אבל גם לא יקר ביחס לחנויות אחרות). המעיל זול ביחס לזארה וחנויות אחרות.

    השבמחק
  5. לדעתי עוטים צעיף. אני בטוחה שעוטים רדיד (המילה העברית לשל).

    השבמחק
  6. לעטות זה לא להתכסות? בכל מקרה, עוטים מזכיר לי עט וכורכים מזכיר כריך, אז כורכים מנצח :)

    השבמחק
  7. למה לא הלכת לפוקס? יש להם קפוצ'ונים עם ריצ'רץ באיכות מעולה והם עכשיו ב50% הנחה. אם אין מידה בנשים, אז יש בגברים, זה הרי בדיוק אותו הפריט. רק שאצל הגברים לא תמצאי ורוד אבל ירוק ואפור ואדום ושחור ושני גוונים של כחול, כן.
    תכלס, לא כזה קשה למצוא בגדים, צריך פשוט להיות יותר חיוביים, זה לרב מקדם דברים.

    השבמחק
  8. לא רוצה גזרות של גברים, רוצה גזרות של נשים עם מותן צרה. חוץ מזה, אני שמנה בהרבה ממך מיראל, זה לא אותו הדבר.

    ואני חיובית רצח.

    השבמחק
  9. גם אני חשבתי על פוקס

    צעיף מלפפים סביב הצוואר עד לחנ'קה סבירה :)

    מה זה גרייז' ? מוזר שיש צבע שלא שמעתי עליו

    שרוולי שלושתרבעי זה הכי נוח בעולם , אם יש לי שרוול ארוך אני תמיד אוטומאטית כבר מפשילה , ככה זה לא מתלכלך מדייסת הבוקר גם :))

    הקניות מעלפות , מאד אהבתי את הצעיפים וגם את החולצות הרכות , עם קפוצונים יש לי בעיות אבל הם נראים סופר נעימים , תתחדשי ומעולה תמיד לקרוא כאן אינפורמציות ואלטרנטיבות לכיתותי רגליים מיותרים שמעלים חרס ..

    ו-מילה אחרונה , בלי חנפנות כי אין לי אינטרס :)) התלבושת לאירוע הקאפקייקס מהמוצלחות שראיתי עלייך , כל פריט-להיט , והכל ביחד פשוט מאריך ומחמיא ובדיוק לטעמי !! מה זה שם בעליונית ? שרוולים תפוחים ?? אני מאוהבת בעליונית !! את נראית מצוין וזו אחת מהלבושות הכי מצעירות וכיפיות שראיתי עלייך , גם אלגנטי וגם מגניב , פשוט להיט , וכולי קנאה על מלתחתך ועל פריטי פיפה ועל .. הכל :)

    השבמחק
  10. הסווטשירטים שקנית לא נראים [לפחות בתמונות] כבעלי מותן צרה ובכלל, נזכרתי בסווטשרטים בפוקס, כי חברה רכשה משם ודווקא את אלו של הגברים, כי הגזרות זהות ולא נשארה המידה שלה בצבע שרצתה בנשים.
    בכל אופן, לא הבנתי מה הקשר לזה שאת יותר שמנה ממני? אני בערך חצי ממך באורך וברוחב, אז...
    את ממש לא יכולה להגיד שאת חיובית אחרי פוסט שמתחיל בכותרת שכזאת וממשיך בתלונות, תלונות, תלונות וגם הסוף הטוב בו את מוצאת את מה שחיפשת, גם הוא נכתב בנימה תלונתית משהו.

    בקיצור, שולחת לך אנרגיות חיוביות והמשך שבוע נעים כמו הבפנים של סווטשירט איכותי :)

    השבמחק
  11. תתחדשי על הקניות המוצלחות !
    :-)
    גם אני מוצאת לפעמים פריטים נחמדים בגאפ, הצעיפים שקנית מהם מקסימים וגם את הז'קט אהבתי.

    השבמחק
  12. תתחדשי על הקניות המוצלחות.
    בתור צפונית בעלת מידות נדיבות וחובבת קפוצ'ונים אני רוכשת את אלו שלי בנירלון כרמיאל. הם גם זולים (50 ש"ח) וגם תוצרת הארץ, אז זה רווח כפול. הם מגיעים עד מידה XXXL, ויש בכל מיני צבעים. אני מניחה שאפשר להשיג אותם גם במרכז אבל אין לי מושג איפה.

    השבמחק
  13. הייתי שמחה מאד לקנות תוצרת הארץ. תצחקו אולי, אבל בזמן האחרון אני מתגעגעת לאתא של פעם..

    השבמחק
  14. קפוצ'ונים אפשר למצוא בחנויות שמוכרות תלבושת אחידה לבית ספר. מאחר ויש גם תיכוניסטיות במידה L ו-XL הם מייצרים כאלה במיגוון צבעים וזה אפילו זול.

    השבמחק
  15. אצתי רצתי לגאפ ברננים (כי בכל זאת זה קרוב יותר) ורכשתי את הג'קט באפור. אין מרוצה ממני! אני חושבת אבל ש130 שח לצעיף זה די גניבה. סה"כ חתיכת בד! וזה מאוד מרגיז אותי כי אני חולת צעיפים - הם התחליף שלי לאקססוריז אחרים.

    השבמחק
  16. גם שלי אפור, ואני ממש אוהבת אותו. הלכתי איתו כמעט כל יום השבוע - אני כל כך מתרגשת מזה שיש ג'קט חתיכי בחנות רגילה שעולה על זרועותיי השמנמנות (לרב זו נקודת החולשה שלי בגזרות הרווחות). מתה מתה מתה עליו.

    את הצעיפים קניתי כי הם פשוט היו מושלמים, אבל אני מסכימה שזה יקר מדי.

    מה שמזכיר לי שכמובן שאתמול מצאתי את צעיף הכסף שחשבתי שאיבדתי, בתחתית שקית שהיתה זרוקה בסלון ובה חיפשתי משהו אחר (שאין לי מושג לאין הוא נעלם).

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים