יום ראשון, 15 בינואר 2012

הבולגת מוכרת

אם יש דבר שלמדתי מהסטיילינג לצילומים של פיפה הוא שיש לי הרבה יותר מדי תכשיטים שאני אף פעם לא עונדת. לפיכך, החלטתי לנקות את המגירות והקארמה ולמכור כמה מהם במחירים משעשעים (ביחס למכירם המקורי). אתם מרויחים, אני מרויחה וכולם מרוצים.

הנה האביזרים המיועדים למכירה. לכל המחירים יש להוסיף 15 ש"ח להוצאות משלוחה או שאפשר לאסוף את התכשיטים ממני בתל אביב.

סיכת רקדנית פלמנקו מלאכת יד מאטסי. אני מוכרת אותה ב-40 ש"ח.

שרשרת של טלולה טו. אני מוכרת אותה ב-100 ש"ח.

עגילים של אווה טפנר שלא ענדתי מעולם. אני מוכרת אותם ב-80 ש"ח.

עגילים של ליאת גינזבורג. אני מוכרת אותם ב-80 ש"ח.

עגילים מאקססורייז שלא ענדתי מעולם. אני מוכרת אותם ב-50 ש"ח.

עוד עגילים של אקססורייז. אני מוכרת אותם ב-30 ש"ח.

תיק של קלודיה קנובה. לבבות בירוק בקבוק בחוץ, בטנה בצבע פוקסיה בפנים. עיטורים מוזהבים בצורת לב. ניתן ללכת איתו כתיק יד או לחבר את רצועת הכתף המצורפת. כמעט חדש ובאריזה המקורית. אני מוכרת אותו ב-120 ש"ח.


סיכה של מיכל נגרין. אני מוכרת אותה ב-100 ש"ח.

שרשרת חבר את המספרים מלאכת יד מאטסי. אני מוכרת אותה ב-120 ש"ח


שרשרת אהבה שעלתה לי יותר מ-500 ש"ח. אני מוכרת אותה ב-150 ש"ח.

אפשר לשלם במזומן, פייפל או העברה בנקאית. לפרטים אפשר לפנות אליי למייל raisinlike @ gmail.com בלי הרווחים.

3 תגובות:

  1. השרשרת טלולה-טו מדהימה, גם המספרים. אם לא הייתי בתקופת התקמצנות, הייתי הולכת עליהן.

    השבמחק
  2. היא זולה משמעותית מהמחיר בו קניתי אותה :)

    (או בעברית - קדימה ילדה קטנה! את יודעת שאת רוצה אותה!)

    השבמחק
  3. אני רוצה את העגילים של אווה :0)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים