יום חמישי, 26 בינואר 2012

הטיפוח לא נופל רחוק מהעץ

הגיע הזמן לסקירת מוצרי הטיפוח התקופתית. חיכיתי איתה קצת, כי היו כמה מוצרים שרציתי לבחון לאורך זמן אבל הנה היא סוף סוף. לפני שאפתח בתכ'לס, ברצוני להציג את הדוגמן החדש שלי, ג'יי ג'יי התינוק הערס, תוספת חדשה למשפחה שביקש ממני לצלם אותו עם קרמים ופינקי אמר שכדאי להסכים אחרת לכו תדעו מה יקרה. אז קבלו את ג'יי ג'יי וקרמים!!!


מה -שני מוצרים משלימים: סרום צוואר ומחשוף Restore neck and bust concentrate וקרם צוואר ומחשוף Restore neck and bust cream
אופן הגעתו אליי - מהיחצן
כמה - 336 ש"ח לכל אחד מהמוצרים
דבר היצרן - טיפול אנטי-אייג'ינג אינטנסיבי, נלחם בנזקי הזמן, מלחלח וממצק, מעניק תוצאות מוכחות הנראות לעין
מי נגד מי ולמה - בדקתי את המוצר לאורך חודש, כשאני משתמשת בו אחת ליומיים שלושה. אני מסתפקת בטפטוף של 3-4 טיפות של הסרום, מורחת אותן היטב ואז מוסיפה מעט קרם. לשני המוצרים יש ניחוח נעים ואחרי כמה דקות יש תחושה של מוצקות נעימה בעור שנמשכת זמן מה. לא ראיתי שינוי בולט לעין במרקם של סימני מתיחה. יתרון עקיף על הדרך: מריחת המוצר מאפשרת לעשות בדיקת שד קטנה.
שורה תחתונה - מוצר מוצלח ומפנק לבנות שלושים פלוס שודאי נהיה חיוני יותר ככל שמתבגרים.


מה - Healthy Mix Serum Gel foundation
מי - Bourjois
אופן הגעתו אליי - קניתי בסופרפארם
כמה - שכחתי.. בסביבות ה-80 ש"ח
במבצע.
דבר היצרן - מאיץ את הזוהר לגוון העור ומעצים את יופיו של העור בעזרת תמצית "פירות על". מסייע בהחלקת קמטים וקמטוטים ומספק רמאה צעיר יותר, רענן וחיוני.
מי נגד מי ולמה - מלחח, מעניק כיסוי נאה ויש לו צבע נאה (קניתי את ונילה מספר 52) אבל הוא גורם להופעת פצעונים. למעשה, אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שהיו לי פצעונים כאלה על הסנטר. הקטע הכי מצחיק הוא שהשתמשתי בו לכסות את הפצעונים האלה ובערב לא הבנתי למה הם נראים הרבה יותר גרוע. פדיחה.
שורה תחתונה - הפצעונים שהוא עשה לי גרמו לי לקנות את המוצר הבא ברשימה.


מה - תרחיף יבוש לפצעונים Double Action עם מייקאפ 
מי -הולילנד 
אופן הגעתו אליי - הזמנתי מחנות מקוונות בשם לינדו 
כמה - 63 ש"ח 
דבר היצרן -  תרחיף ייבוש לשימוש נקודתי לייבוש ולאיחוי העור המתאים לעור שמן. 
מי נגד מי ולמה - כשהתמלאתי פצעונים בחודש האחרון חיפשתי נואשות תמיסה ליבוש פצעונים שלא תיגרום לכוויות או יובש בעור שלי. בעקבות המלצות הזמנתי לי את התמיסה הזו, עם מייקאפ (למרות שאני לא יוצאת עם זה מהבית). יש לה את הריח האופייני למוצרים מסוג זה (חריף ומרושע) והיא מאד עדינה על העור. מתייבשת מהר, ולא מציקה בשום אופן, אבל תקוותי שאתעורר בבוקר שלאחר המריחה כשהפצעון המציק לי נרפא ובדרך להגלדה התגלתה כמוגזמת להפליא. הדלקת עדין שם בבוקר שאחרי. אמנם הכאב מופחת, אבל הפצעון זקוק לעוד כמה ימים טובים (עם או בלי התמיסה) כדי להירפא ולהתחיל להיעלם. 
שורה תחתונה - הוא לא מרפא פצעונים, אבל הוא לא מזיק לעור ומעביר את הכאב המציק של פצעונים חדשים או כאלה שלא יצאו לגמרי.


מה - Volume Flash Max Bold Curves Mascara Extreme Volume & Lift Mascara 
מי - Rimmel 
אופן הגעתו אליי - קניתי בסופרדראג בלונדון
כמה - 4 פאונד 

דבר היצרן - Not only will it give your flirtatious flutters up to 14x more volume, it will also create unmissable lashes with up to 70% more lift. 
מי נגד מי ולמה - אני מורחת שכבה יחידה של המסקרה על הריסים, והיא מאריכה אותם משמעותית (יתכן שאף יותר מ-They're Real של בנפיט, שללא ספק כבדה יותר). היא לא מעבה את הריסים ולא מכבידה עליהם בשום צורה. אם מישהו יסביר לי מה הרעיון מאחורי מבנה המברשת, אני אשמח. 
שורה תחתונה - מאריכה, עדינה, נעימה. בול בשבילי.

מה - Volume Clubbing Mascara Waterproof Black Party 
מי - Bourjois 
אופן הגעתו אליי - קניתי בסופרדראג בלונדון
כמה - 9 פאונד 

דבר היצרן - Eyes that are beautifully accentuated with Bourjois Volume Clubbing Mascara. .Waterproof 
מי נגד מי ולמה - אני משתמשת בה כשאני עושה ספורט. אפשר להזיע ולשטוף פנים איתה חופשי, היא לא זזה ולא דולפת. המחיר הוא שקשה להסיר אותה, כמו מסקרות עמידות רבות אחרות. צבע שחור בוהק ומברשת גדולה למדי. יוצרת ריסים עבים וארוכים, עמוסים אבל לא מוגזמים. 
שורה תחתונה - מוצלחת לחובבות הספורט והמראה הפסאודו-דרמטי.


מה - Red Expressions קרם קונדישיונר לשיער אדום 
מי -פנטן 
אופן הגעתו אליי - קניתי בסופרפארם 
דבר היצרן - ייצור הסדרה הופסק, מסתבר. המוצרים התיימרו לתת לשיער מראה רך ומבריק תוך תחזוק הגוון האדום. 
מי נגד מי ולמה - זה מוצר הרביעי ברציפות של פנטן שהופך את שערי לבלתי נסבל. אחרי שקיבלתי את סדרת המוצרים החדשה לשיער צבוע, שהפכה את הראש שלי לקן צרעות, ניסיתי את הקרם הזה בתקווה שיאפשר לי להסתרק או לחילופין, יחזיר קצת ברק לשיער שלי. מה שקיבלתי היה קבוצות קבוצות דביקות של רסטות שאי אפשר להעביר בהן אצבעות אפילו. המחשבה שחיות חסרות אונים מעונות בשביל המוצרים האלה פשוט בלתי נסבלת. 
שורה תחתונה - מכות ולפח.


מה - ג'ל רחצה פיוואן פלורה (ניחוח אדמונית) 
מי -לאוקסיטן 
אופן הגעתו אליי - קיבלתי מהיחצן
כמה - 100 ש"ח ל-250 מ"ל (גדול פי כמה מהגמדון שבתמונה) 
דבר היצרן -  המרקם החלקלק של ג'ל הרחצה הזה הופך לקצף קל בבואו במגע עם מים. הפורמולה שלו פותחה על בסיס מקציף ממקור צמחי טבעי ותמצית אדמונית, הוא מנקה בעדינות את הגוף ובו בזמן מכבד את ההידרציה הטבעית של האפידרמיס.  מותיר את העור מבושם קלות בניחוח הפרחוני של אדמוניות, מבלי לייבש את העור. 
מי נגד מי ולמה - מעולם לא ראיתי או רחרחתי אדמונית, אבל עכשיו זה מה שאני רוצה לעשות. לא הבחנתי בהפיכה לקצף במגע עם מים (בהשוואה עם שמן המקלחת מסדרת השקד, למשל) אבל הוא משאיר את העור נעים וריחני למשך שעות.
שורה תחתונה - פינוק יומיומי בניחוח גן עדן.

מה - קרם ידיים פיוואן פלורה (ניחוח אדמונית) 
מי -לאוקסיטן 
אופן הגעתו אליי - קיבלתי מהיחצן
כמה - 49 ש"ח לשפופרת קטנה של 30 מ"ל (בתמונה).
דבר היצרן -  מועשר בחמאת שיאה ובשמן זרעי ענבים, הקרם הזה עם המרקם הקל מזין ומגן על ידייך, ומותיר אותן רכות, מלוחחות, ומבושמות קלות עם הניחוח הפרחוני והעדין של פרחי אדמונית. 
מי נגד מי ולמה - ריחני ונחמד, לא יעיל בצורה מיוחדת. מותיר את הידים במצב טוב יותר משהיו קודם (בחורף, הידים שלי מתייבשות עד כדי חתכים מדממים לעתים) אבל לא נותן תחרות לקרמים כמו פלקסיטול (הרפואי) או Hand Food של Soap and Glory (שהוא סתם קרם מצוין). 
שורה תחתונה - קרם ידים סטנדרטי בניחוח לא סטנדרטי.

8 תגובות:

  1. ואו המייקאפ עשה לך פצעונים?! את הראשונה שאני שומעת שהמייקאפ הזה הזיק לה. אצלי הוא אחד האהובים ולי יש עור שמגיב כמעט לכל דבר.
    זה רק מראה כמה זה אינדיבידואלי כשזה מגיע לאיפור וטיפוח. מדהים.

    השבמחק
  2. זהו, שראיתי המון המלצות עליו ובכלל זה התלהבתי לקנות אותו. מוזר.

    מצד שני, גם מייקאפ של מאק שאיתו איפרו אותי בצילומים לפיפה עשה לי פצעונים איומים ונוראיים, ולהבנתי גם הוא אמור להיות מצוין לפי רבים וטובים.

    השבמחק
  3. וואו הסקירה שלך גילתה לי כמה מוצרים מעניינים שלא הכרתי.
    את הקרמים של לאוקסיטן אני מאוד אוהבת, במיוחד את קרמי הידיים. יש לי אחד קבוע ליד המיטה בניחוח ורדים והוא טוב ברמות עד כדי כך שבעלי גונב לי ממנו לפעמים :)

    השבמחק
  4. קיבלתי מהם גם חצי גלוס-חצי בושם בניחוח 4 ורדים, אבל טרם בדקתי אותו :)

    השבמחק
  5. טיפ קטן לגבי פצעונים - שמן עץ התה. אמנם יש לו ריח חריף למדי - אבל הוא פשוט עושה נפלאות. מעולה לאלה שכבר יצאו (כדי שיעלמו להם מהר), ולאלה ש"הסתבכו בדרך" - לא יצאו עד הסוף, מכאיבים וכו'. צריך להקפיד לשים עד שהפצעון נעלם (יומיים-שלושה) ואז הוא גם לא ישאיר אחריו צלקות.

    ולגבי פנטן - לא מפתיע בכלל. ועוד לחפוף את הראש עם משהו שנוסה על בעלי חיים...

    השבמחק
  6. אפרת - השמן לא עושה כוויות? כי זה שמן מאד "אלים" לשים ישירות על העור..

    השבמחק
  7. שמן עץ התה לא עושה כוויות, והוא לא אלים לעור בכלל (רק הריח שלו אלים ;) ). שמן אתרי עץ התה ושמן אתרי לבנדר הם שני השמנים האתריים היחידים שאפשר לשים על העור ישירות, בלי לדלל קודם בשמן-נושא (כמו שמן שקדים לדוגמא).
    מה שכן - בשימוש יום יומי על פצעון - כדאי לדייק ולשים על הפצעון בלבד. כי את העור מסביב הוא עלול לייבש. זה קרה לי השבוע עם פצעון מהשטן - שלקח לו שבוע של השקעה לעבור, וכיוון שנסחפתי קצת ייבשתי גם את העור מסביב. אבל זה "כולה" ייבוש... לא משהו שיגרום לפנים לנשור ;)

    השבמחק
  8. מסתבר שהדבר הכי יעיל נגד פצעים שיש לי בבית הוא קרם הלילה הפעיל שלי, שאת שמו אני פשוט לא זוכרת (כי הוא לא כתוב בשום מקום, תאמינו או לא). אבל היו אני אקנה חדש במקום זה שנגמר ואז אוכל להגיד איך קוראים לו.

    בכל מקרה, אני מורחת אותו בלילות שהעור שלי צריך שמישהו יעבוד עליו בזמן שאני יושנת, ואם שמים קצת ממנו ישר על המקום שבו יש פצעון שלא יצא אבל כואב למחרת בבוקר הכל תקין.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים