יום רביעי, 22 ביוני 2011

Big mistake. Huge

אתמול היה לי רעיון גאוני שהתברר ככשלון כשלוני - הלכתי להשקה של עונת הסתיו H&M בלי מצלמה, במחשבה שמצלמת הסלולרי החדש שלי תספיק. שנאמר - אני עושה טעות וכולכם תשלמו, מאחר וכל התמונות פה צולמו כך. לא נורא.

סקלת הצבעים ממש יפה השנה. כל מיני חומים וצהבהבים וכתומים וורודים ואדומים וכולם muted ומשלבים מצוין זה עם זה. מעבר לסוודרים והחולצות הרגילים, שיתאימו לכולן, אהבתי במיוחד את חצאית והשמלה הבאות. נראה לי שהן יהיו מצוינות במידה 46.


השמלה נראית פשוטה, אבל יש לי שמלה בגזרה דומה והיא סקסית ומחמיאה להפליא, בפרט לזרועות העליונות השמנמנות שלי (גם התחתונות שמנמנות, זה בסדר). זה יכול להיות מוצלח מאד למידות הגדולות יותר.



אבל מה שבאמת הלהיב אותי זה האביזרים - תיקים, נעלים ותכשיטים יפהפים במחירים מגוחכים לכל נפש (התכשיטים מגיעים ל-80 ₪, התיקים עד 250 ₪, מגפי עור יעלו כ-500 ₪).





אני מתה מתה מתה על הנמר ניצנוצאז'

יצאתי משם מרוצה ומגובה בכרטיס מתנה בסך 200 ₪ אותו בזבזתי עוד באותו הערב. יש חולצה מסוימת ב-H&M ששמתי עליה עין כבר לפני חודש וקיויתי למצוא אותה בחנות. החולצה אזלה כמובן, ולכן פינקתי את עצמי בשרשרת וטבעת זולים ובשאר הכרטיס קניתי מתנה לפומסקי, שהיה לה השבוע יומולדת 5. עכשיו אני רק צריכה למצוא רובוט, כי הבטחתי לה. איפה מוצאים רובוט קטן ונחמד בימים אלה?

פחות מחמישים שקלים עלתה הנחמדת


תאמינו לי שאם היתה טוניקה כזאת במידה שלי, הייתי קונה לי גם

כשהגעתי הביתה, מצאתי בתיבת הדואר את המדבקות לציפורן שהזמנתי מאיביי לפני שבוע. מסיבה כזו או אחרת הציפורנים שלי שבירות ומתקלפות בחודשים האחרונים, כך שאני לא יכולה לגדל או לצבוע אותן. חשבתי לתומי שטרנד המניקור במדבקות ישרת אותי נאמנה ותמונת המדבקות של סאלי הנסון באתר נראתה ממש מצוין.


החבילה מכילה 18 מדבקות, שניתן לחלקן לשנים בשביל שתי ציפורניים, תינוק של פצירה ומקלון להצמדה לציפורן. הם ממליצים לנקות את הציפורן באצטון לפני ההדבקה כדי לנקות אותה מכל מיני לכלוכים ושומנים שעלולים לפגוע בדבק. מורידים את שכבת המגן העליונה, מורידים את שכבת המגן התחתונה, מצמידים, מדביקים, מורידים את שכבת המגן האחרונה, משייפים את השארית הארוכה וזהו.


תסכימו שהצבע במציאות חיוור להכעיס לעומת זה שמוצג התמונות היחצ. התמונות הבאות אני עם top coat של OPI שקיויתי לשווא שיעיר קצת את הגוונים במדבקה. אז זהו שלא.


 זו, אגב, הטבעת מ-H&M. היא עלתה 29 ₪

ואם זה לא מספיק, רבע שעה אחרי ששמתי את המדבקות שמתי לב שאחת מהן תלויה על בלימה. כמה דקות אחרי כן, נפלה אחרת. בהתחשב בכך שהן אמורות להחזיק מעמד עד 10 ימים אני חושבת שאפשר להכתיר אותן ככשלון גמור. 14$ הלכו לפח. נו שוין.

14 תגובות:

  1. התלבטתי אם לקנות את המדבקות האלה, אבל חשבתי שההתעסקות הזו בטח תהיה טרחה נוראית עבורי, בנוסף, החלטתי שבעבור ה-50 ומשהו ש"ח האלה מוטב שאפנק את עצמי בעוד כמה לקים חדשים. למרות זאת, אני עדיין חושבת שזה נראה ממש חמוד עלייך.

    השבמחק
  2. נראה חמוד לעשרים דקות. אחרי שנפלו שתים הורדתי את כולן וזהו.

    יש לי מוצר דומה מאסוס שעוד לא ניסיתי, כי ההרכבה שלו קצת יותר מסובכת (צריך לחמם את המדבקה עם פן). אני אדווח איך זה הולך.

    השבמחק
  3. נשמע מסקרן! דווחי, דווחי.

    השבמחק
  4. וואו! הנעליים משגעות! (לא השטוחות, אלו עם העקב והצווארון :))

    לעניין המדבקות - לי דווקא היה ניסיון חביב איתן, למרות שהחזיקו מעמד בקושי יום וחצי. יש מוצר דומה שדורש חימום לפני שמדביקים אותו על הציפורן ושמעתי שהוא מחזיק מעמד טוב יותר...

    השבמחק
  5. גם המוקסינים יפהפים לדעתי :0)

    יש לי את הסוג שאסוס מוכרים, אבל טרם ניסיתי. הם דורשים חימום קל. אנסה ואדווח!

    השבמחק
  6. תראי מי העתיקה ממך פוסט! ועוד ממש באותו יום, חסרת הבושה-

    http://shoedaydreams.blogspot.com/2011/06/instant-access-613-619.html

    השבמחק
  7. שככה יהיה לי חמוס מצופה אבנים טובות!!!

    השבמחק
  8. התכונני לקריסת היקום לתוך עצמו, כל מה שמצא חן בעינייך יפהפה גם בעיני.

    השבמחק
  9. יש בשנקין חנות כזאת של לצעצועים של פעם ויש להם רובוטים מכל מיני סוגים. גם בחנות ברחוב נחלת בנימנין ששלחתי אותך פעם לקנות בית בובות מעץ יש רובוטים מעץ ושם אפילו קניתי לעמרי רובוט כחול ולאוהד רובוטים על עיפרון.

    השבמחק
  10. אפילו המוקסינים! הכול חוץ מהצמיד נמר, תאמיני או לא.

    השבמחק
  11. מאיה - אני יודעת לאיזו חנות את מתכוונת, יש לו צעצועים יפים בהרבה ממה שאפשר למצוא בטויס אר אס ושאר הרשתות. תודה!

    אוכמית - תודה לאל על הנמר ניצנוצאז' שהציל את היקום מקריסה לתוך עצמו!!!

    השבמחק
  12. אהבתי את המדבקות, איזה באסה שלא צלחו את החיים הקשים בלבנט... :)

    תגידי, הבגדים בH and M מגיעים כולם עד מידה 46-48? או שיש מין ליין מיוחד כזה של בגדים למידות גדולות? האם ניתן למצוא את הליין הזה בכל החנויות או שרק בחלקן?

    ואיך את מתקדמת עם הנקודות?... העדכון מהחלום האחרון שלי אומר שרזית (באמת!!! חלמתי על זה אתמול). נשיקות וחיבוקים.

    השבמחק
  13. הדסי!

    הבגדים בחנות מגיעים עד 46 ויש קו של מידות גדולות (BB) רק בעזריאלי, ככל הידוע לי. בקו הזה יש עד מידה 56 לדעתי אבל הוא מכוער בצורה קורעת לב ממש, ומביאים ממנו רק מעט פריטים. מצד שני, בלונדון בכלל לא מצאתי אותו, אז בלבנט מצבנו עוד טוב..

    בנוגע לנקודות - בשבועיים האחרונים אני במידה כזו של מתח שאבדתי זמנית את היכולת לשבת במקום אחד ולשמוע מישהו מדבר ליותר מדקה. אני אחזור כשזה יעבור.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים